دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰

پیروزی فوق العاده رئال بدون BBC

رئال مادرید توانست در دیداری برتر، سویا را در سانتیاگو برنابئو شکست دهد تا شانس خوبی برای دیدار برگشت در رقابت های کوپا دل ری داشته باشد.
کد خبر : ۳۴۱۹۵۱
صراط: رئال مادرید توانست در دیداری برتر، سویا را در سانتیاگو برنابئو شکست دهد تا شانس خوبی برای دیدار برگشت در رقابت های کوپا دل ری داشته باشد.

به گزارش طرفداری، از چارچوب رقابت های کوپا دل ری، جام حذفی اسپانیا در دور رفت، دو تیم رئال مادرید و سویا در سانتیاگو برنابئوی مادرید از ساعت 23:45 به وقت ایران، به مصاف هم رفتند. پیش بازی را اینجا و ترکیب ابتدایی دو تیم را اینجا مشاهده کنید. رئال مادرید موفق شد با دو گل از هامس رودریگز و یک گل از رافائل واران، با نتیجه 3-0 سویا را شکست دهد.

لحظات مهم بازی

رافائل واران و هامس رودریگزبازی پایاپای آغاز شد و سویا توانست در دقایق ابتدایی خطراتی را روی دروازه رئال مادرید ایجاد کند. در دقیقه 4 سانتر گانسو روی سر ایبورا فرود آمد اما ضربه سر ایبورا از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون رفت.

در دقیقه 11 رئال مادرید به گل اول دست یافت. هامس رودریگز با پاس کاسمیرو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و از یک حرکت عرضی با ضربه پای چپ زیبا و دقیق، دروازه را باز کرد.

در دقیقه 28 کارواخال توپ را به تونی کروس پاس داد. هافبک آلمانی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد اما توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 29 رئال مادرید به گل دوم رسید. کرنر ارسال تونی کروس روی دروازه سویا و ضربه سر زیبای رافائل واران لوس بلانکوس را به گل دوم رساند.

در دقیقه 31 ضربه پای چپ آلوارو موراتا به مرکز دروازه سویا را ریکو مهار کرد.

در دقیقه 34 سمیر نصری ضربه آزاد به دست آمده برای سویا را روی دروازه رئال مادرید ارسال کرد و ضربه سر گانسو از کنار دروازه به بیرون رفت. ایبورا و کوریا نیز شانس خود را با شوت به سمت دروازه امتحان کردند اما سویا نتوانست به گل برسد.

در دقیقه 41 ضربه ویتولو را کاسیا مهار کرد. یک دقیقه بعد با سانتر سمیر نصری، مرکادو ضربه ای را با پای چپ به سمت دروازه رئال مادرید زد اما کاسیا توانست توپ را مهار کند.

در دقیقه 44 رئال مادرید به گل سوم رسید. ماریانو روی مودریچ خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. خامس رودریگز خودش را 2 گله و تیمش را 3 گله کرد و بازی در نیمه اول با نتیجه 3-0 به سود رئال مادرید به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، رئال مادرید باز هم تیم برتر میدان بود و توانست خطرناتی روی دروازه مهمان، ایجاد کند اما مدافعان و دروازه بان سویا این بار هوشیار بودند. در دقیقه 51 شوت پای چپ مارسلو از بالای دروازه به بیرون رفت.

رئال مادرید با کنترل بازی، اجازه کار به سویا نمی داد و بازی آرام دنبال می شد.

رئال مادرید-سویادر دقیقه 70 ایسکو از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد اما توپ او دفع شد. سه دقیقه بعد در دقیقه 73، مارسلو از گوشه محوطه جریمه با پای چپ ضربه ای را به سمت دروازه زد اما او هم ناکام بود. در دقیقه 74 تونی کروس از پشت محوطه جریمه باز هم شوتزنی کرد اما این توپ را ریکو در مرکز دروازه مهار کرد.

دقیقه 79 شوت کاسمیرو بی دقت بود از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 85 با حرکتی تیمی و ارسال پاس بلند، دنیلو مقابل دروازه صاحب موقعیت شد اما ضربه او در دستان ریکو جای گرفت. رئال مادرید به نتیجه لازم دست یافته بود و سویا نیز توانایی هجوم و ایجاد موقعیت خطرناک نداشت.

در نهایت بازی با نتیجه 3-0 به سود رئال مادرید به پایان رسید.