دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

تجمع عظیم "لبیک یا رسول‌الله(ص)" دراصفهان

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به برنامه‌های سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) در اصفهان اشاره کرد و گفت: تجمع عظیم لبیک یا رسول‌الله (ص) با حضور عزاداران پیامبر اکرم (ص) در امامزاده ابوالعباس خوراسگان برگزار می‌شود.
کد خبر : ۳۳۵۳۸۵
صراط: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به برنامه‌های سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) در اصفهان اشاره کرد و گفت: تجمع عظیم لبیک یا رسول‌الله (ص) با حضور عزاداران پیامبر اکرم (ص) در امامزاده ابوالعباس خوراسگان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، حسن امیری با اشاره به اینکه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای روز‌های 28 و 30 صفر برنامه‌هایی را در نظر گرفته است، اظهار داشت: برنامه‌هایی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان برای رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع) تعیین‌ شده و سوگواران اهل‌بیت (ع) به عزاداری می‌پردازند.

وی افزود: برنامه نخست که روز دوشنبه 28 صفر هم‌زمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) برگزار می‌شود، تجمع عظیم تحت‌عنوان لبیک یا رسول‌الله (ص) در امامزاده ابوالعباس خوراسگان است و عزاداران در آن مکان به عزاداری می‌پردازند.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: شاخص‌ترین برنامه‌ سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) در امامزاده آقا علی عباس بادرود است، همچنین برنامه‌های متعدد دیگری در سایر امامزادگان و بقاع متبرکه استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی گفت: در برخی از امامزاده‌ها همچون امامزاده ابراهیم نرمی و امامزاده هلال‌بن علی آران و بیدگل برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

امیری به برنامه‌های 30 صفر سالروز شهادت امام رضا (ع) اشاره و بیان کرد: هیئت‌های مذهبی شرق استان و نیز عاشقان اهل‌بیت (ع) با حضور در امامزاده اسحاق هرند، همایش رضویون را برگزار می‌کنند و به عزاداری می‌پردازند.