دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

قهرمان المپیک: پاداشم خانه در مناطق محروم است

قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: در محروم ترین منطقه به من خانه دادند و می گویند برای زندگی به آنجا بروم.
کد خبر : ۳۲۶۸۷۸
صراط: قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: در محروم ترین منطقه به من خانه دادند و می گویند برای زندگی به آنجا بروم.

سهراب مرادی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت: بعدازمسابقات المپیک،طبق برنامه ریزی هایی که داشتم  برای حضور در مسابقات لیگ و جام باشگاه های کشور تمرینات خود را از یک ماه دیگر خود آغاز می کنم.

وی افزود: توقع زیادی از مسئولان ندارم ولی زمانی که از عنوان قهرمانی من سوء استفاده ابزاری می کنند و اما هنگام دادن جایزه و هدیه که قبلاً قول داده بودند مرا فراموش می کنند ناراحت می شوم.

مرادی ادامه داد: کسب مدال طلای المپیک چیزی را تغییر نداده و من خودم را گم نکرده ام چون این مدال ها و عناوین زود گذرهستند و نمی شود به این مدال ها  دل بست.
 
وی با اشاره به عملکرد فدراسیون وزنه برداری گفت: فدراسیون وزنه برداری کاملا در اختیار وزنه برداران بوده و شرایط را برای تمامی رده های سنی آماده می کند تا به بهترین شکل ممکن به مسابقات اعزام شوند.

مرادی خاطرنشان کرد: لیگ برتر وزنه برداری اگر بصورت منظم و با برنامه ادامه داشته باشد به وزنه برداری کمک می کند و باید در خصوص مسائل مادی نیز به وزنه برداران کمک کند که تمرینات خود را در بهترین شرایط  سپری کنند.

قهرمان المپیک وزنه برداری ریو تاکید کرد: مسئولان استان اصفهان تا کنون به قولشان عمل نکردند و حتی به استقبالم هم نیامدند.یک خانه در منطقه محروم به من داده اند و می گویند برای زندگی به آنجا بروم. آیا همان مسئول برای زندگی حاضر است به محروم ترین منطقه برود.

او عنوان کرد: من هیچ خانه ای از خودم ندارم و در خانه پدرم زندگی می کنم.تمام عمرم را روی ورزش گذاشتم ولی نمی دانم باید مخارج زندگی ام را به چه شکل تامین کنم.واقعا مرادی باید از کجا پول بیاورد؟