دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
حضور سرخابی‌ها در سازمان انتقال خون

باقری: بیرانوند کیست؟!

مربی پرسپولیس در واکنش به حضور بیرانوند یکی از هواداران از او پرسید گفت: او کیست؟!
کد خبر : ۲۷۸۶۶۵
صراط: مربی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه دروازه‌بان استقلال در محل انتقال خون حاضر شدند.

کریم باقری، سید مهدی رحمتی، بهروز رهبری‌فرد، سیروس دین محمدی و پژمان جمشیدی با حضور در مرکز انتقال خون تهران خونی را اهدا کردند.

این حضور با همت کریم باقری صورت گرفته بود او با تماس با بازیکنان از آنها درخواست کرده بود تا در مرکز انتقال خون حاضر شوند با شوخی‌هایی هم از سوی بازیکنان همراه بود.

سیروس دین‌محمدی دیرتر از سایر نفرات به محل انتقال خون رسید و همین موضوع باعث شد تا مهدی رحمتی شوخی‌هایی با او در این زمینه انجام دهد و خطاب به باقری و جمشیدی عنوان می‌کرد که دین‌محمدی به پشه هم خون نمی‌دهد چه برسد که برای اهدای خون به مرکز انتقال خون بیاید.

همچنین زمانی که کریم باقری در خصوص آخرین وضعیت سوشا مکانی اطلاعات کسب کرد و از طریق یکی از افراد حاظر در انتقال خون متوجه شد مکانی باید روانه زندان شود، خاطر نشان کرد که باید افراد دقت و توجه بیشتری داشته باشند و به حواشی روی نیاورند.

او در واکنش به اینکه سوشا مکانی هم به دنبال اینگونه موانع بوده یادآور شد که باید جلوی این مسائل گرفته شود همچنین مربی پرسپولیس در واکنش به حضور بیرانوند یکی از هواداران از او پرسید گفت: او کیست؟! (با خنده) باقری که دوست نداشت در مورد شرایط کنونی پرسپولیس و همچنین وضعیت به وجود آمده برای سوشا مکانی صحبت کند در واکنش به اینکه کدام گلر را برای سرخ‌پوشان انتخاب خواهند کرد گفت: باید بررسی‌ها انجام شود تا پس از آن بتوانیم تصمیم لازم را بگیریم هم اکنون نمی‌خواهم صحبت کنم.
منبع: فارس