دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

کاشانی: دلیل غیبت خاکپور را نمی‌دانم

مدیر تیم امید گفت: دلیل غیبت محمد خاکپور را در مراسم بدرقه نمی‌دانم.
کد خبر : ۲۷۸۰۶۶

صراط:  مدیر تیم امید گفت: دلیل غیبت محمد خاکپور را در مراسم بدرقه نمی‌دانم.

حبیب کاشانی در پایان مراسم بدرقه تیم امید درمورد دلیل غیبت محمد خاکپور در این مراسم گفت: ابتدا سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک می‌گویم. همه ما می‌دانستیم چنین مراسمی قرار است برگزار شود، ولی نمی‌دانم چرا خاکپور در این مراسم شرکت نکرد و از او خبری ندارم. این مسئله را پیگیری خواهم کرد و علت غیبتش را توضیح خواهم داد. درمورد مراسم هم باید بگویم، کار خوبی برای تیم امید شکل گرفته، فرقی نمی‌کند برای تیم بزرگسال باشد یا جوانان.

وی ادامه داد: یکی از 24 آیتمی که ما شناسایی کرده بودیم و از مشکلات تیم بود، عدم اتحاد فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بود که الحمدالله این اتحاد و همدلی به‌وجود آمد، همچنین هماهنگی بین ارتش، سپاه و نیروی انتظامی که این هماهنگی هم به‌وجود آمد و ما از نمایندگان آنها هم تقدیر کردیم. بازیکنان هم از زیر قرآن عبور کردند و این آدابی بود که برگزار شد. فردا هم میهمان حضرت امام رضا(ع) هستیم تا با روحیه معنوی به مسابقات برویم و بتوانیم طلسم 40 ساله را بشکنیم.

کاشانی درمورد کمک 400 میلیونی وزارت ورزش گفت: از 400 میلیون وزارت ورزش بی‌خبرم. 132 میلیون تومان کمیته ملی المپیک کمک کرده که 4 ماه است در حال نامه‌نگاری هستیم تا آن را بگیریم.

مدیر تیم امید درمورد حضور کی‌روش در قطر گفت: دیشب یک ایمیل برای کی‌روش فرستادم و سال نو میلادی را به او تبریک گفتم و در همان ایمیل به او گفتم که خوشحال می‌شویم او را در قطر ببینیم.

وی درمورد اینکه کی‌روش در هتل تیم امید نمی‌تواند حضور داشته باشد، گفت: این قوانین AFC است که برای سرمربی و مربی و کسانی که می‌توانند اطراف تیم باشند، کارت صادر کرده و به ما ربطی ندارد و اینکه کی‌روش در کدام هتل مستقر خواهد شد، ارتباطی به ما پیدا نمی‌کند و این قوانین است. ان‌شاءالله کی‌روش را در قطر ببینیم و با حضور او بازیکنان تیم امید انگیزه بیش‌تری می‌گیرند.

منبع: فارس