دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

حکایت یک تیم عجیب در ورزش اصفهان

داستان تیم کاشی نیلو، حکایت عجیب و غریبی تیمی است که در ورزش اصفهان مصداق کاملی برای ضرب المثل «بیندازد دلش می‌سوزد و بردارد دستش می‌سوزد» شده است.
کد خبر : ۲۶۴۹۲۵

صراط: زمانی که در ابتدای فصل اعلام شد، مدیران تیم کاشی نیلو تصمیم به تیمداری در لیگ برتر گرفته‌اند، به آینده این تیم چندان خوش بین نبودیم زیرا تجربه ثابت کرده بود تیم‌هایی که با شرایط مردد در لیگ حضور پیدا می‌کنند، پایان چندان خوشی ندارند.

تیم کاشی نیلو در نیم فصل نخستی که در لیگ برتر شرکت کرد، شرایط نامساعدی داشت، از یک طرف نتیجه‌نگرفتن این تیم برابر تیم‌های حریف موجب شده تا به قعر جدول رده‌بندی سنجاق شود و از سوی دیگر نیز مشکلات مالی موجب شده بود تا یکی از دیدارهای این تیم به دلیل سفر نکردن به تبریز برگزار نشود.

با پایان یافتن تعطیلات نیم فصل نخست، تیم کاشی نیلو نیز به تعطیلات ابدی رفت، تا جایی که در حال حاضر خبری از آغاز تمرینات این تیم نشده، این در حالی است که نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال از فردا آغاز می‌شود و تیم کاشی نیلو بر اساس برنامه باید به دیدار تیم یاسین پیشروی قم برود.

در مدتی که تمرینات تیم کاشی نیلو تعطیل شده بود، اتفاقات عجیب و غریبی در این تیم به وقوع پیوست تا جایی که با تصمیم اتخاذ شده که البته معلوم نبود از سوی مالکان تیم یا مدیرعامل اتخاذ شده بود، حسین افضلی قرار بود به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود که البته به دلیل اینکه این تیم عملاً ادامه فعالیتش مشخص نبود، انتخاب سرمربی جدید نیز سرانجامی پیدا نکرد.

*طالبی: از مدیرعاملی باشگاه کنار رفتم

در روزهای گذشته خبرنگاران برای پیگیری اخبار تیم کاشی نیلو با محمدعلی طالبی مدیرعامل این تیم گفت‌وگو می‌کردند اما وی نیز از سمتش کنار رفته است تا اصحاب رسانه نیز با سردرگمی در مورد وضعیت این تیم مواجه شوند.

وی که تا قبل از تعطیلات تاسوعا و عاشورا نیز مسائل و مشکلات تیم را پیگیری می‌کرد و از رفتار مالکان باشگاه گلایه مند بود، تاکید می‌کند

طالبی با بیان اینکه چند روزی است که دیگر مدیرعامل نیستم، تصریح کرد: ما اختلافاتی داشتیم و خودم تصمیم گرفتم از مدیرعاملی کنار بروم.

*ابراز بی‌اطلاعی از انحلال کاشی نیلو

پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان تاکید بر حفظ سهمیه تیم کاشی نیلو داشت و در حال حاضر و در وضعیت عجیب این تیم نیز وی همچنان به ادامه فعالیت این تیم دارد.

علی اکبر ابرقویی‌نژاد با ابراز بی‌اطلاعی از وضعیت انحلال یا ادامه فعالیت تیم کاشی نیلو تصریح کرد: مسئولان این باشگاه چند روز قبل در جلسه‌ای که با آن‌ها داشتیم، پیگیر بهبود وضعیت تیم بودند و قرار شد که اسپانسر قوی‌تری با هماهنگی مسئولان استان وارد کار شود.

وی تاکید دارد که مسئولان این باشگاه به فعالیت خود در نیم فصل دوم ادامه بدهند اما به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات اقتصادی که این شرکت با آن‌ها مواجه است، اراده‌‌ای برای حفظ این تیم وجود ندارد.

به گزارش فارس، تیم کاشی نیلو باید روز سه شنبه به مصاف تیم نماینده قم برود اما تا بدین لحظه هیچ اطلاعی از وضعیت این تیم وجود ندارد و رضا صادقی سرمربی سابق گیتی‌پسند نیز تمایلی به گفت‌وگو در مورد وضعیت این تیم ندارد.

کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال نیز اطلاع‌رسانی خاصی در قبال این تیم صورت نداده و در برنامه اعلامی لیگ، نام این تیم را گنجانده است.


منبع: فارس