دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

توضیح اولیویرا درباره جدایی بازیکنان سرباز

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: همه بازی‌های تیم تراکتورسازی در لیگ برتر مهم هستند و بازی با پرسپولیس نیز همین شرایط را دارد.
کد خبر : ۲۵۹۹۷۱
صراط: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: همه بازی‌های تیم تراکتورسازی در لیگ برتر مهم هستند و بازی با پرسپولیس نیز همین شرایط را دارد.

تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس تهران اظهار داشت: بازی فردای دو تیم تراکتورسازی با پرسپولیس یک بازی کلاسیک بوده و هر دو تیم به دنبال پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز هستند.

وی گفت: پرسپولیس در لیگ برتر امسال شروع خوبی را نداشته اما بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند و یک مربی باسابقه هم سود می‌جویند و نباید به دلیل موقعیت این تیم در جدول رده بندی، پرسپولیس را دست کم گرفت.

تونی گفت: از روزی که هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده گرفتم، تمام بازی‌های این تیم مهم بوده و بازی با پرسپولیس نیز همین شرایط را داشته و با تمام قوا به میدان رفته و برای پیروزی در این بازی نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تأکید کرد: پیروزی برابر صبای قم در جام حذفی موجب خواهد شد که در بازی فردا با اعتماد به نفس بالا به میدان رفته و سعی می‌کنیم به بهترین شکل ممکن در این بازی به برتری دست یابیم و بتوانیم تماشاگران تیم را خشنود سازیم.

وی در مورد جدایی بازیکنان سرباز در صورت اتمام خدمت یا بازیکنانی در نیم فصل گفت: تمام تمرکز من به بازی فردا تیم تراکتورسازی برابر پرسپولیس است و مسئولیت جدایی بازیکنان از تیم من نیستم و باشگاه باید در این مورد تصمیم‌گیری کند.

وی اضافه کرد: بعد از شروع فصل فهمیدم که چند بازیکن به دلیل اتمام خدمت سربازی تا پایان فصل در تیم نخواهند بود و در این مورد بعداً صحبت خواهم کرد.

تونی اولیویرا در مورد نتایج ضعیف تیمش نیز تصریح کرد: در دورانی که در تیم تراکتورسازی مربیگری کردم، بدترین بازی تیم برابر استقلال خوزستان بوده و ما از این بابت به تماشاگران تیم بدهکار هستیم و تلاش می‌کنیم فردا با ارائه یک بازی خوب موقعیت‌های زیاد را کسب کرده و به برتری دست یابیم و به دنبال عذر و بهانه آوردن در مورد نتایج تیم نیستم.

تونی اولیویرا در بخشی دیگر از صحبت‌های خود عنوان ساخت: در تعطیلات قبلی لیگ در ایران ماندم، اما در آینده نیز چندین بار لیگ به دلیل بازی‌های ملی تعطیل خواهد شد و من باید ببینم که نتایج پزشکی همسرم چگونه پیش می‌رود و در حال حاضر باید شش روز به کشورم بازگردم.
منبع: فارس