دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱

آتش‌سوزی تانکر ۳۲ هزار لیتری بنزین

تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر بنزین که عصر شنبه به دلیل حریق در استانه ایجاد فاجعه ای هواناک قرار داشت با تلاش به موقع آتش نشانان مشهدی مهار و اطفا شد.
کد خبر : ۲۵۸۱۲۳
صراط: یک دستگاه تانکر حامل بنزین عصر شنبه در مشهد مقدس در حالیکه در حال عبور از زیر پل فجر بود از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شد که قبل از سرایت آتش به مخزن ۳۲ هزار لیتری بنزین و ایجاد حادثه ای غیر قابل تصور با حضور آتشنشانان اطفا شد.

این تانکر حامل بنزین که قصد داشت محموله سوخت ۳۲ هزار لیتری را به افغانستان انتقال دهد هنگام عبور از شهر مقدس مشهد از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شد.

سرپرست ایستگاه ۸ سازمان آتش‌نشانی مشهد در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: به دلیل حساسیت این حادثه که عنقریب ممکن بود با سرایت آتش به تانکر حمل سوخت به فاجعه ای غیر قابل تصور تبدیل شود لذا گروه های اطفای حریق ایستگاه های ۸ و ۴۲ به همراه ۴ دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه در زیر پل فجر اعزام شدند.

علی اکبر حکم آبادی بیان کرد: ماموران این سازمان در کمتر از دو دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و در عملیاتی ضربتی آتش در ناحیه موتور را مهار و از سرایت آن به کابین کشنده و تانکر حمل سوخت جلوگیری کردند.

منبع: مهر