دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸

تصویب لایحه خروج از رکود در مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه خروج از رکود در مجلس خبر داد و تصریح کرد: این طرح هم‌اکنون در مجلس بررسی می‌شود و در صورت رفع اشکالات تصویب می‌شود.
کد خبر : ۲۱۹۹۶۵
صراط: علی لاریجانی عصر امروز در نشست با فعالان اقتصادی آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: سیاست کلان دولت و مجلس در شرایط کنونی حمایت از تولید و تولیدکنندگان است.
 
وی با اشاره به ضرورت حمایت از تولید کشور، گفت: اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی در  کشور مهم‌ترین راهکار برای بهبود شرایط اقتصادی کشور است.
 
لاریجانی اظهار داشت: باید سیاست وارداتی بودن را تغییر داده و تمام تلاش خود را برای بهبود و تولید بیشتر در کشور ایجاد کنیم.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه خروج از رکود در مجلس شورای اسلامی خبر  داد و تصریح کرد: این لایحه هم‌اکنون در مجلس در حال بررسی بوده و پس از رفع اشکالات موجود تصویب و اجرایی می‌شود.
 
لاریجانی با بیان اینکه حمایت از تولیدگران واقعی  موجب رونق اقتصادی کشور می‌شود، افزود: حمایت از آنان به چرخ تولید کشور کمک کرده و ایران را به سوی پیشرفت اقتصادی سوق می‌دهد.
 
وی تفویض اختیارات به استانداران برای حمایت تولیدکنندگان استانی را مهم‌ترین راهکار برای حمایت از تولیدگران عنوان کرد و گفت: این پیشنهاد توسط مجلس به شورای نگهبان اعلام می‌شود.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی بانک‌ها را مهم‌ترین عامل تولید در کشور عنوان کرد و افزود: اگر بانک‌های بتوانند به تولیدگران در خصوص سرمایه در گردش یاری برسانند می‌توانند گام موثری در جهت بخش تولید بردارند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی به ضرورت بخش خصوصی در معادن تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه تسهیلات لازم برای بخش خصوصی برای ورود در معادن کشور ایجاد شود.
 
لاریجانی در پایان از  تولیدگران درخواست کرد تا برای توسعه تولید کشور پیشنهادات خود را در قالب قانونی مطرح کنند.
منبع: فارس