دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۷
شرکتی ها تبدیل وضعیت نمی شوند؟

دور زدن قانون در سازمان دولتی

برای عدم اجرای مصوبه‌ی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را برگزیده‌اند که البته به جهت نزدیکی این راه شبه قانونی، مورد اقبال بسیاری از دستگاه‌های دولتی دیگر قرار گرفته است
کد خبر : ۲۱۲۵۶
"صراط" - متأسفانه علی رغم تلاش‌های بی‌وقفه‌ی خیرخواهان و حامیان نیروهای متخصص و کارآمد بلاتکلیف در دستگاه‌های دولتی، طبق گزارش‌های رسیده از یکی از سازمانهای زیر مجموعه وزارت ارشاد، مدیران و مسئولین اداری این سازمان با عملکردی خلاف موازین قانونی، راه میان‌بری را برای عدم اجرای مصوبه‌ی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را برگزیده‌اند که البته به جهت نزدیکی این راه شبه قانونی، مورد اقبال بسیاری از دستگاه‌های دولتی دیگر قرار گرفته است و به زودی شاهد عمومیت آن خواهیم بود.
به گزارش صراط نیوز ، از ویژگی‌های منحصر به فرد این عملکرد شبه قانونی می‌توان انجام مناقصه و انتخاب شرکت خدماتی مناسب و هم سو ، امحاء و پنهان سازی مدارک قابل استناد پرونده‌های کارکنان شرکتی در سازمان ، دعوت از کارکنان برای تشکیل پرونده جدید ، اخذ تعهد مبنی بر انجام کار حجمی از کارمندان غیرحجمی را برشمرد که انجام هر کدام می‌تواند خود به عنوان یک عمل غیرحقوقی و غیرقانونی تلقی می‌شود.
به راستی مسئولین سازمان‌های دولتی نمی‌دانند که با انتخاب این راه و فرار از اجرای مصوبه‌‌ی دولت، راه احقاق حق را بر نیروهایی که حدود شش ماه در دلهره‌های روحی و عذاب‌های روانی پیر شده‌اند، می‌بندند؟
حقیقتاً از عواقب شوم این ناهنجاری اداری بر دامان خانوادگی این کارگران واقف نیستند؟
امید آن داریم که مسئولین و مدیران سازمانی اینچنین که طلایه دار دیپلماسی فرهنگی خارج از کشور است قبل از اشاعه‌ی فرهنگ انسان دوستی در خارج از مرزهای کشورمان در داخل به نیروهای متخصص و کارآمد خود اجحاف ننماید .
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۱
صراط عزیز در جاهای دیگه هم همین وضعیت هست مثل یکی از سازمانهای تابعه قوه قضائیه لطفا پی گیری کنید
کارکنان ایرنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
منظور شما از این پیام یعنی کارکنان شرکتی خبرگزاری ..... هست که در این شش ماه با مخالفت شدید مدیرعامل سازمان مواجه شدیم و این آقا به هیچ وجه نمیخواهد زیر بار قانونی مصوبه هیت وزیران برود. ما که دیگه خسته شدیم از بس که به هر جا شکایت کردیم وجواب نگرفتیم.
علی مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۲
۰
سلام
این دقیقاً شرح حال مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد است .
من فوق لیسانس نرم افزار موظف هستم با 430 هزار تومان و بدون بیمه قرارداد با یک شرکت خصوصی به نام رسانه پرداز جم قرارداد ببندم تو را به خدا این عدالت است.