دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

باند 4 نفره سارقان لوازم خودرو متلاشی شد

با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر غرب استان تهران چهار عضو باند سارقان لوازم خودرو دستگیر و به ۲۳ فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر : ۲۰۶۸۲۹
صراط: سرهنگ ابراهیم حسن آبادی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در تشریح این خبر گفت: در پی ارسال یک پرونده از کلانتری ۱۵ امامزاده عقیل مبنی بر دستگیری چهار سارق قطعات خودرو به نام‌های «س-پ»، «الف–ج»، «ع–ص» و «ح-س» به پلیس آگاهی، تحقیقات در مورد این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، متهمان در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند و با بررسی سوابق، سرقت‌های انجام شده و شیوه و شگرد متهمان به صورت فنی و تخصصی تحقیق با ارائه اسناد و مدارک و احضار شکات، متهمان به ۲۳ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.
 
وی در ادامه با اشاره به شگرد سارقان اظهار داشت: شیوه و شگرد سارقان به این صورت بود که با استفاده از یک دستگاه خودرو در نیمه‌های شب با شکستن شیشه خودرو‌ها و بازکردن درب خودرو اقدام به سرقت وسایل داخل آن می‌کردند.
 
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با شناسایی مالباختگان و دعوت از آن‌ها تحقیقات تکمیلی انجام و پرونده به همراه شکات و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.