دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۸

بیانیه فعالان سیاسی سعودی برای سوریه

امضا کنندگان بيانيه با استناد به احاديث پيامبر (ص) ، بر هويت اسلامي سوريه تاکيد کردند و حمايت ساير مسلمانان از خواسته هاي مشروع ملت سوري را خواستار شدند.
کد خبر : ۲۰۳۵۰

چهل و پنج تن از فعالان دینی و سياسي سعودی با صدور بيانيه اي ، مطالبات ملت سوريه از دولت را حق قانوني مردم دانستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم ، در اين بيانيه با اشاره به بروز تغييرات گسترده در منطقه و سرکوب اعتراضات در برخي از کشورهاي منطقه ، اعتراضات مردم سوريه حقي قانوني دانسته شده است که شرع و قانون آن را به رسميت مي شناسند.

" امضا کنندگان بيانيه با استناد به احاديث پيامبر (ص) ، بر هويت اسلامي سوريه تاکيد کردند و حمايت ساير مسلمانان از خواسته هاي مشروع ملت سوري را خواستار شدند.

در بيانيه بر ضرورت همبستگي ساير ملت ها و به ويژه ملت هاي مسلمان با مردم سوريه به منظور تحقق مطالبات مشروع اين ملت و دفاع از جان مردم اين کشور تاکيد شده است.

در پايان اين بيانيه از مردم سوريه خواسته شده است از تخريب اموال عمومي پرهيز کنند و در اعتراضات خود خويشتنداري و صبوري پيشه کنند و در مطالبه حقوق قانوني و مشروع ، پيرو علماي کشور خود باشند.

نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
فعالان سیاسی مزدورو بی دین عربستان مطالبات مردم عربستان وبحرین ویمن و کشورهای مسلمان دیگر مشروع و قانونی نیست ای وهابی های بی دین