دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۴

۸۲% قبوض گاز تهران زير ۳۸هزار تومان

مدير عامل شركت گاز استان تهران با اشاره به اينكه ۸۲ درصد قبوض مشتركين تهراني زير ۳۸ هزار تومان است گفت: ۳۰ درصد قبوض با رنگ سبز يعني زير ۱۱ هزار تومان ،۵۲ درصد قبوض با رنگ زرد يعني زير ۵۰ هزار تومان و ۱۸درصد قبوض با رنگ قرمز يعني بالاي ۵۰ هزار تومان براي هر واحد صادر شده است.
کد خبر : ۱۹۹۱۹

یعقوب‌علي حسين‌نيا در گفت‌وگو با فارس گفت: بالاترين مصرف گاز در طول مدت زمستان مربوط به دو ماه دي و بهمن است و چون قبوض گاز به صورت ۴۵ روزه صادر مي شود موجب شد تا بعد از هدفمند شدن يارانه‌ها قيمت گاز در مقايسه با ماه هاي قبلي بيشتر باشد.

وي ادامه داد: ۸۲ درصد از مشتركين تهراني قبوضشان زير ۳۸ هزار تومان بوده است به طوري كه ۳۰ درصد از قبوض با رنگ سبز يعني زير ۱۱ هزار تومان و ۵۲ درصد از قبوض با رنگ زرد يعني زير ۵۰ هزار تومان صادر شد.

مدير عامل شركت گاز استان تهران خاطرنشان كرد: ۱۸درصد از قبوض صادر شده با رنگ قرمز يعني بين ۵۰ تا بالاي ۱۰۰ هزار تومان براي هر واحد است.

وي ادامه داد: در حال حاضر بيشترين افرادي كه قبوض خود را به صورت اقساطي كرده اند داراي قبض قرمز هستند اما در اين ميان تعدادي از مشتركين نيز داراي قبوض زرد رنگ هستند.

حسين نيا اظهار كرد: با توجه به اينكه اختيارات لازم به شركت هاي گاز شهري و شهرستاني داده شده است مشتركين مي توانند قبوض خود را با مراجعه به شركت هاي گاز بين ۲ تا ۳ قسط پرداخت كنند.