دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

اسکولاری همچنان می‌بازد

لوییز فیلیپه اسکولاری سرمربی جدید تیم گرمیو بعد از سومین باخت متوالی این تیم اعلام کرد جای نگرانی نیست
کد خبر : ۱۹۱۲۷۲
گروه ورزشی صراط لوییز فیلیپه اسکولاری سرمربی جدید تیم گرمیو بعد از سومین باخت متوالی این تیم اعلام کرد جای نگرانی نیست.

به گزارش گروه ورزشی صراط و به نقل از سیدنی مورنینگ  تیم گرمیو با هدایت لوییز فیلیپه اسکولاری در هفته های اخیر متحمل 3 شکست متوالی برابر تیم های  کوریتیبا، ویتوریا و اینترنشنال پورتو آلگره شده است.

با این حال اسکولاری در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود در یک اظهار نظر جالب عنوان کرده است که در کل مشکلی خاصی وجود ندارد. باخت 2 بر صفر باعث نمی‌شود که کل تیمم را عوض کنم. برای اولین بار بود که با ترکیب موجود بازی می‌کردیم و فرصت‌های خوبی در نیمه نخست داشتیم.

اسکولاری 65 ساله که سابقه ی قهرمانی جهان با تیم ملی برزیل در رقابت های جام جهانی 2002 را در کارنامه خود دارد، ماه گذشته  یک جام جهانی کابوس وار را در کشور خود پشت سر گذاشت .جایی که برزیل میزبان علی رغم همه ی انتظارات دو شکست تحقر آمیز 7-1 برابر آلمان و 3-0 برابر هلند به دست آورد و به عنوان چهارمی جام جهانی 2014 بسنده کرد.

فیل بزرگ کماکان می بازد

بسیاری از کارشناسان و مردم برزیل که حالا بعد از گذشت حدود یک ماه از اتمام رقابت های جام جهانی اسکولاری را مقصر نتایج ضعیف برزیل در جام جهانی می دادنند ، معتقدند اگر اسکولاری از وجود برخی ستاره های برزیل از جمله کاکا ، رونالدینیو و الکساندر پاتو در این رقابت ها بهره می برد شاید در پایان نتیجه ای بهتر از چهارمی توسط  سلسائو کسب می شد.

اسکولاری که سابقه کسب عنوان نایب قهرمانی جام ملت های اروپای 2004 را با تیم ملی پرتغال در اختیار دارد، در چند مقطع کوتاه در فوتبال آسیا به مربیگری پرداخت از جمله تیم های الشباب و الاهلی عربستان، القادسیه ی کویت،جوبیلیو ایواتای ژاپن و بنیادکار ازبکستان. او همچنین در فصل 2009-2008 هدایت تیم چلسی انگلستان را عهده دار بود.