پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۰

تذکرکواکبیان‌درباره‌مؤسسات‌مالی‌غیرقانونی

بانک مرکزی به برخی مؤسسه‌های مالی مجوز داد و این مؤسسه‌ها میلیاردها تومان پول را با کارمزد کم از مردم گرفتند.
کد خبر : ۱۸۴۰۵

به گزارش صراط نیوز به نقل از خانه ملت: نماینده مردم سمنان و مهدی‌شهر با اشاره به وضعیت نابه‌سامان مؤسسه‌های مالی و اعتباری گفت: مسئولان سرنوشت مؤسسه‌های مالی غیرقانونی را با جدیت پیگیری کنند.

مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 25 اسفند) در تذکری آیین‌نامه‌ای خواهان بررسی وضعیت مؤسسه‌های مالی شد و گفت: بر اساس ماده 33 آیین نامه داخلی و با تکیه به گزارش کمیسیون اقتصادی در باره نتیجه‌های حاصل از اجرای قانون مبارزه با پولشویی باید به وضعیت مبهم مؤسسه‌های مالی رسیدگی شود.

نماینده مردم سمنان و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بانک مرکزی به برخی مؤسسه‌های مالی مجوز داد و این مؤسسه‌ها میلیاردها تومان پول را با کارمزد کم از مردم گرفتند.

وی تصریح کرد: بعد از مدتی شاهد بودیم که بانک مرکزی فعالیت‌های این مؤسسه‌ها را غیرقانونی اعلام و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرد.

کواکبیان با تأکید بر این موضوع که بررسی فعالیت مؤسسه‌های غیرقانونی مرتبط با گزارش ارائه شده در باره قانون مبارزه با پولشویی است، خواهان بررسی سریع تر این مشکل شد.

نظرات بینندگان
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
چطوری اقا کواکب.
از سران فتنه چه خبر
شما که اینقدر قانون بلدی . بگو ببینم .فتنه وکودتا کردن هم قانونی است یا نه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
حالا یه موسسه مالی و اعتباری ورشکست شد، حالا تو هی خبر بده که همه فکر کنند تقصیر احمدی نژاد و دولته. بابا اون موقع که کواکبیان از سران فتنه حمایت کرد کجا بودی. تو واقعا جز سران فتنه سبز هستی. خجالت بکش. کی پشتت هست؟ به قرآن حاضرم قسم بخورم که هاشمی پشتته.