دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۴

"خط قرمز" برای شبکه‌ی 1و 3سیما

مستندهای «خط قرمز» برای پخش از شبکه‌های اول و سوم سیما تولید می‌شوند.‌
کد خبر : ۱۸۳۳۰

به گزارش صراط نیوز، غلامرضا بختیاری ـ تهیه‌کننده ـ در گفت‌وگو با ایسنا از تولید دو برنامه مستند با عنوان «خط قرمز» برای شبکه یک و سه سیما خبر داد و افزود: خط قرمری که برای شبکه یک تولید می‌شود درباره ناهنجاری‌های اجتماعی است؛ در این برنامه با آسیب دیده‌ها و متهمان در زمینه‌های مختلف از جمله قتل گفت‌وگو می‌شود.

وی ادامه داد: در برنامه خط قرمزی که برای شبکه سه سیما آماده می‌شود، به سراغ بازمانده‌های زمان شاه رفته‌ایم که این بازماندگان به بیان خاطرات و دیدگاه‌های خود از آن زمان می‌پردازند؛ ضبط این برنامه در کشورهای سوئیس و فرانسه انجام شده است.

غلامرضا بختیاری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا عنوان «خط قرمز» را برای این دو برنامه انتخاب کرده‌اید؟ گفت: از آنجا که به این عنوان علاقه داشتم ترجیح دادم هر دو برنامه یک نام داشته باشند و علت انتخاب عنوان «خط قرمز» نیز به این دلیل است که در این دو برنامه به روی خط قرمز‌ها پا می‌گذاریم.

این تهیه‌کننده که پیش از این برنامه «چراغ خاموش» را داشته است، در پایان بیان کرد: دو برنامه «خط قرمز» در مرحله‌ی تولید قرار دارند و برای پخش در سال آینده آماده می‌شوند.