دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹

بارسا در نیوکمپ قهرمانی را از دست داد

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید عنوان قهرمانی رقابت‌های این فصل لالیگا را به دست آورد.
کد خبر : ۱۷۸۱۸۷
صراط: در حساس‌ترین دیدار از هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا اسپانیا، در دیداری فینال‌گونه که نتیجه ان قهرمان این دوره از رقابت‌ها را مشخص می‌کرد، تیم فوتبال بارسلونا رده دومی در حالی در ورزشگاه خانگی خود میزبان اتلتیکو مادرید صدرنشین بود که در صورت پیروزی می‌توانست از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کند و در صورت کسب نتیجه تساوی و یا برد شاگردان سیمئونه، این اتلتیکو مادرید بود که می‌توانست پس از سال‌ها عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند و به سلطه بیش از 10 ساله بارسلونا و رئال مادرید در اسپانیا پایان دهد.

رئال مادرید هفته گذشته با شکست مقابل سلتاویگو از کورس قهرمانی بازمانده بود.

این مسابقه حساس در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

مهم‌ترین و اولین اتفاق بازی در نیمه نخست مصدومیت دیگو کاستا مهاجم ارزشمند اتلتیکو مادرید بود که موجب شد وی با چشمانی گریان در دقیقه 15 از زمین مسابقه خارج شود.

بارسلونا با این اتفاق با خیالی آسوده‌تر بر فشار حملات خود افزود تا اینکه بالاخره در دقیقه 34 آلکسیس سانچز روی پاس زیبای مسی با شوتی دیدنی و از زاویه بسته دروازه اتلتیکو مادرید را گشود تا بارسلونا یک بر صفر پیش افتد. نیمه نخست با همین نتیجه خاتمه یافت.

اما در نیمه دوم اتلتیکو بازی را طوفانی شروع کرد و موفق شد مزد حملات پردامنه خود را خیلی زود و در دقیقه 49 روی ارسال کرنر و ضربه سر گودین به دست آورد.

حملات بارسلونا در نیمه دوم زهرذدار نبود و اتلتیکو موفق شد با مدیریت بازی در میابه میدان و پرسینگ از خوردن گل دیگر جلوگیری کند.

بارسلونا تاکنون 22 بار و اتلتیکو مادرید 9 بار قهرمان لالیگا اسپانیا شده‌اند.

بدین ترتیب اتلتیکو مادرید موفق شد برای دهمین بار و به شکلی رویایی عنوان قه8رمانی این فصل رقابت‌های لالیگا را در ورزشگاه نوکمپ به دست آورد.
منبع: فارس