دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲

مرزبانان ربوده‌شده وارد کشور شدند +تکذیب

4 مرزبان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش العدل دقایقی پیش از منطقه مرزی افغانستان و پاکستان وارد کشور شدند.
کد خبر : ۱۷۲۳۲۸
صراط: 4 مرزبان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش العدل دقایقی پیش از منطقه مرزی افغانستان و پاکستان وارد کشور شدند.

یک منبع آگاه با اشاره به ورود مرزبانان ربوده شده از سوی گروهک تروریستی جیش العدل به کشور به فارس گفت: این 4 مرزبان دقایقی پیش از منطقه مرزی افغانستان و پاکستان وارد ایران شدند.

این منبع آگاه با اشاره به پیگیری و تلاش همه دستگاههای مسئول و زیربط جمهوری اسلامی ایران و همچنین معتمدین و ریش سفیدان منطقه در مقابله و تحت فشار قرار دادن این گروهک تروریستی خاطرنشان کرد: اجماع و همراهی بزرگان منطقه در مقابله با این گروههای تروریستی کمک قابل ملاحظه ای برای به نتیجه رسیدن تلاش ها بود.

مرزبانان کشورمان در 16 بهمن سال گذشته توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل ربوده شدند و چندی بعد جمشید دانایی فر یکی از این مرزبانان از سوی این گروهک به شهادت رسید.


تکذیب خبر

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور گفت: تا این لحظه مرزبانان ایرانی وارد خاک جمهوری اسلامی نشده‌اند.

روح‌الله جمعه‌ای رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور با بیان اینکه وزارت کشور تا این لحظه هیچ خبر رسمی مبنی بر ورود مرزبانان ربوده شده ایرانی به خاک کشور دریافت نکرده است، به تسنیم گفت: ما برخی اخبار منشتر شده در خصوصوص ورود مرزبانان به داخل کشور را تایید نمی‌کنیم.

وی افزود: تا زمانی که سربازان ایرانی وارد قلمرو جمهوری اسلامی ایران نشوند و تحویل مقامات نشوند ما هیچ‌گونه خبری در این زمینه را تایید نخواهیم کرد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
۰
۱
خداروشکر