دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۱
صداي وهابيت درآمد

نظر وهابي ها در مورد انقلاب مردم مصر

ك مخاطب ديگر در نظر خود اصرار تظاهر كنندگان براي انجام گفتگو بعد از تغيير رژيم حاكم را دليلي بر وجود دستان پشت پرده براي ايجاد خلا قدرت و گسترش هرج و مرج در مصر دانست.در يك نظر ارسال شده ديگر به اين شبكه وهابي آمده است . . .
کد خبر : ۱۶۵۱۸
"صراط" - گروهي از مخاطبان يك كانال تلويزيوني مروج وهابيت نظرات منحصر بفردي در مورد خيزش سراسري مردم مصر به اين شبكه ارسال كردند.بنا بر اين گزارش نظرات ارسال شده به اين شبكه وهابي بر تقبيح حركت مردم مصر و محكوميت آن متمركز است. يكي از مخاطبين در پيام خود خيزش مصريان را نتيجه توطئه مشترك ايران و آمريكا دانست!! و از جوانان مصري خواست در قبال اين توطئه هوشياري خود را حفظ كنند.در يك نظر ديگر از مردم مصر خواسته شده است تا با حفظ تقوي زمينه را براي گسترش نفوذ صفوي(اصطلاح مورد استفاده در اين شبكه براي اشاره به تشيع ملت ايران) فراهم نكنند.
به گزارش صراط نيوز، يك مخاطب ديگر در نظر خود اصرار تظاهر كنندگان براي انجام گفتگو بعد از تغيير رژيم حاكم را دليلي بر وجود دستان پشت پرده براي ايجاد خلا قدرت و گسترش هرج و مرج در مصر دانست.در يك نظر ارسال شده ديگر به اين شبكه وهابي آمده است:"عبارت تظاهرات ميليوني(اشاره به تظاهرات ميليوني مردم مصر) يادآور تظاهرات ميليوني شيعيان براي بجا آوردن مناسك بدعت آميزشان (احتملا مراسم عزاداري سيد الشهدا) مي باشد."همچنين يك فرد ديگر با ارسال پيامي با مضمون "خروج بر حاكم مسلمين معصيت است " تلويحا خيزش سراسري مردم مصر را خروج بر يك حاكم مسلمان دانست و آن را محكوم كرد.در يك نظر ارسالي ديگر به اين شبكه نيز از جنبش مقاوت اسلامي حزب الله در لبنان به حزب الشيطان حاكم در لبنان تعبير شده است.
گفتني است شبكه مذكور يكي ازكانالهاي تلويزيوني فعال در جهت ترويج وهابيت مي باشد و بطور پيوسته عليه عقايد حقه مكتب شيعه به نشر اكاذيب و شبهه پرداخته و ضمن فتنه گري درمورد مسايل داخلي كشورمان با تحريك قوميتهاي داخل كشور از حركات تجزيه طلبانه حمايت مي كند.
نظرات بینندگان
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
احمقا خروج بر حاکم مسلمین رو معصیت می دانند ولی کمک به اسرائیل که بیاد همین سنی ها رو بکشه یا محاصره فلسطینی های سنی رو معصیت نمیدونند