دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳

سرمربی ملوان: بازیکنانم فوق العاده بودند

سرمربی تیم ملوان انزلی گفت: شامی که با قلعه‌نویی خوردم روی بنده فشار آوردند اما می‌خواهم شام بعدی را بدون فشار با «کرانچار» سرمربی سپاهان بخورم.
کد خبر : ۱۶۵۰۷۸
صراطدراگان اسکوچیچ عصر امروز پس از پیروزی چهار بر دو تیمش در مقابل استقلال تهران در نشست خبری اظهار کرد: پس از یک فصل سخت شایسته این پیروزی شیرین بودیم.

وی افزود: در بازی سخت امروز بازیکنان ملوان عمل‌گرا بازی کردند و نتیجه خوبی رقم خورد.

سرمربی ملوان انزلی درباره عملکرد بازیکنان خود تصریح کرد: از بازیکنان خود راضی هستم اما اشتباهاتی نیز وجود داشت اما در مجموع بازیکنان کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر همه می‌گفتند نتیجه این بازی تنها برای استقلال مهم است و برای ملوان اهمیتی ندارد اما ما نشان دادیم که تنها برای بردن و موفق شدن در هر بازی تلاش می‌کنیم.

اسکوچیچ تصریح کرد: اگر چه این نتیجه در رتبه ما در جدول تاثیرگذار نبود اما مانند همیشه جنگیدیم و من به خاطر این جنگندگی راضی هستم.

وی با اشاره به اینکه تیمش می‌توانست با هوشیاری بیشتر سهمیه حضور در آسیا را کسب کند، یادآور شد: برای قهرمانی و یا رفتن به آسیا باید موارد زیادی زمینه‌سازی شود.

سرمربی ملوان با بیان اینکه در این فصل خوب کار کردیم، خاطرنشان کرد: به بازی بعدی فکر می‌کنیم و بهتر است روی ما فشار زیاد نیاورید و من هم دوست دارم بدون فشار به مهمانی یا شام‌خوردن بروم.

وی متذکر شد: شام بعدی را قرار است با کرانچار سرمربی سپاهان بخورم.

منبع: فارس
برچسب ها: ملوان سهمیه صراط