دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵

اعزام‌دوگروه ارزیاب منطقه زلزله‌زده گندمان

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام دو گروه ارزیاب اعزام سریع هلال احمر به منطقه زلزله زده شهر گندمان واقع در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر : ۱۶۳۶۸۹
صراط: مرتضی مرادی پور عصر پنجشنبه  افزود: با کسب خبر وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در حوالی شهر گندمان در استان چهارمحال و بختیاری بلافاصله ستاد بحران در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات تشکیل و با برقراری ارتباط تلفنی با جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری دستورات لازم ستادی برای اعزام گروه های ارزیاب به منطقه زلزله زده صادر شد.

مرادی پور توضیح داد: با اعزام این دو گروه واکنش سریع امدادی به کانون این زمین لرزه مراحل ارزیابی از خسارات و تلفات احتمالی این زمین لرزه در حال انجام است.

وی اضافه کرد: هم اکنون نیروهای ارزیاب هلال احمر شهرستان بروجن با اعزام به منطقه زلزله زده مشغول انجام ارزیابی های اولیه و ثانویه وقوع این زمین لرزه هستند.

مدیرمرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: تاکنون از تلفات و خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی مخابره نشده است.

گندمان یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری و مرکز بخش گندمان است.
منبع: ایرنا