سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴

اظهارات مدیرعامل شرکت ایسوزو در ایران

مدیرعامل شرکت ایسوزو در ایران با اشاره به گسترش روابط دو کشور ایران و ژاپن گفت: بر اساس تعاملات و همکاری‌هایی که در سال‌های اخیر شرکت‌های ایسوزو ژاپن و گروه بهمن دیزل با یکدیگر داشتند افتخار دارم گسترش روابط دو کشور را اعلام کنم.
کد خبر : ۱۶۱۴۸۹

صراط: امینو ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از خطوط تولید شرکت بهمن دیزل اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در صنعت خودرو وجود دارد این است که شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ایسوزو ژاپن به لحاظ مکانی فاصله زیادی با آن دارند.

وی افزود: این فاصله مکانی به گونه‌ای که در حال حاضر کشور ایران یکی از نزدیک‌ترین کشورهایی است که شرکت ایسوزو با آن همکاری می‌کند.

مدیرعامل شرکت ایسوزو در ایران عنوان کرد: در کشور ژاپن کتابی با عنوان«به من می‌گویند دزد دریایی» با استقبال زیاد مردم روبرو شده به طوری که در سال 2013 پرفروش‌ترین کتاب ژاپن شد.

امینو تصریح کرد: این کتاب داستان واقعی زندگی مردی است که 60 سال پیش از ژاپن خارج شد و تجارت نفت را در دوران پس از جنگ جهانی دوم که فشار زیادی به مردم وارد شده بود، آغاز کرد.

مدیرعامل شرکت ایسوزو در ایران گفت: در این کتاب نویسنده به تجارت نفت با ایرانیان اشاره کرده و به این بهانه توضیحات زیادی در خصوص حسن نیت ایرانیان داده است.

امینو ابراز کرد: این کتاب موجب شده حسن نیت مردم ایران توسط نویسنده به مردم ژاپن منتقل شود که این امر در آشنایی بیشتر ژاپنی‌ها با مردم ایران و گسترش روابط دو کشور تاثیرگذار است.

وی اظهار کرد: بنده نیز علاقه زیادی به کشور ایران و مردم این سرزمین دارم و خوشحالم از این که شرایطی فراهم شده با ایرانیان در ارتباط بوده و روابط کاری داشته باشم.

مدیرعامل شرکت ایسوزو در ایران حضور در مراسم بهره‌برداری از خطوط جدید تولید شرکت بهمن دیزل را افتخاری برای خود دانست.

منبع: فارس