دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷
نماینده مردم دزفول در مجلس:

به اندازه یک میلیارد چینی گاز مصرف می‌کنیم؟

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیتی کمتر از 75 میلیون نفر وجود دارد ولی این جمعیت به اندازه جمعیت مردم چین یعنی یک میلیارد نفر مصرف گاز دارند.
کد خبر : ۱۶۰۹۰۳

صراط: عباس پاپی‌زاده امروز در شوشتر اظهار کرد: در ایران جمعیتی کمتر از 75 میلیون نفر وجود دارد ولی این جمعیت به اندازه جمعیت مردم چین یعنی یک میلیارد نفر مصرف گاز دارند.

وی افزود: این زنگ خطری برای کشور است که مصرف سوخت اصلا بر اساس شاخص‌های استاندارد انجام نمی‌شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از تکنولوژی روز در بخش ساختمان‌سازی استفاده کنیم تا هم ساخت منزل مسکونی ارزان باشد و هم تاحد زیادی از مصرف سوخت در جامعه صرفه‌جویی شود.

وی با بیان اینکه بهره‌وری در کشور بسیار پایین است، خاطرنشان کرد: باید با ارتقای سطح بهره‌وری در جامعه تلاش کنیم تا مشکلات پیرامون تولید را در کشور برطرف کنیم.

پاپی‌زاده افزود: در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام شده است ولی تاثیرات بسیار ناچیزی در این بخش شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: با منابع موجود در کشور و خوزستان می‌توان جمعیتی بالغ بر دو برابر جمعیت موجود در استان و کشور را مدیریت کرد ولی بهره‌وری کم و استفاده بیش از سطح استاندارد باعث شده است تا مشکلات روز به روز افزایش یابد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: در همه بخش‌ها قدری بیش از سرانه استاندارد مصرف می‌کنیم و در این بین باید کوشید تا به سطح استاندارد نزدیک شویم.

پاپی‌زاده تاکید کرد: اصلاح سرانه‌ها در جامعه مصرفی نیازی ضروری است و باید کوشید تا این شاخص‌ها با فرهنگ‌سازی صحیح اصلاح شود.

وی در پایان عنوان کرد: در این زمینه قدری از ایده‌آل عقب افتاده‌ایم ولی باید این عقب ماندگی اصلاح شود.


منبع: فارس