دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸

کیانی: شوک رفتن جلالی را فراموش کرده‌ایم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد بازیکنان این تیم شوک رفتن مجید جلالی را فراموش کرده‌اند.
کد خبر : ۱۵۹۱۴۲

صراط:مهدی کیانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از پیروزی مقابل راه‌آهن در جام حذفی شرایط بهتری پیدا کرده‌ایم. حتماً تلاش خواهیم کرد نتایج‌مان در لیگ را هم بهبود بخشیم و از بازی با ملوان شرایط  نتیجه‌گیری‌مان در لیگ را هم بهتر خواهیم کرد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: تراکتورسازی بازیکنان بزرگ و حرفه‌ای دارد. آنها به این نتیجه رسیده‌اند که باید تیم را از بحران نتیجه‌گیری در لیگ خارج کنند به همین دلیل با تمام وجود به مصاف ملوان خواهیم رفت تا اسکوچیچ و شاگردانش را شکست دهیم. بازی با ملوان در انزلی راحت نیست اما ما هم تراکتورسازی هستیم و هراسی از این تیم نداریم.

وی همچنین در خصوص قهر تماشاگران تراکتورسازی با تیم‌شان افزود: از بابت یکسری از مسائل به تماشاگران‌مان حق می‌دهم اما خواهش می‌کنم با وجود ناراحتی که دارند به خاطر مصالح تیم‌شان آنها را کنار بگذارند و در این مقطع حساس از تیم‌شان حمایت کنند، چون با ادامه قهر آنها صددرصد لطمه خواهیم کرد.

کیانی با اشاره به جدایی جلالی از تیم تراکتورسازی گفت: بازیکنان تراکتورسازی شوک رفتن جلالی را فراموش کرده و حالا در تلاشند با حرفه‌ای‌گری و تلاش بیشتر بهتر نتیجه بگیرند. رفتن و برگشتن جلالی خوب نبود و تماشاگران ما را ناراحت کرد. من معتقدم این موضوع به شخصیت تیم ما لطمه وارد کرد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است در 6 هفته پایانی حضور مربی جدید خصوصاً مربی خارجی چندان به حال تراکتورسازان مفید واقع نخواهد شد. وی در این خصوص افزود: در 6 بازی اولیویرا یا یک مربی خارجی دیگر نمی‌تواند چندان اثری در تیم ما داشته باشد. ما با مربی فعلی‌مان حتماً تلاش خواهیم کرد بهترین نتایج را در حساس‌ترین مقطع لیگ کسب کنیم.

وی در پایان در خصوص نتایج تیمش خاطرنشان کرد: ما در جام حذفی شانس زیادی برای قهرمانی داریم. از سوی دیگر اگر در بازی با ملوان پیروز شویم در لیگ هم شانس زیادی پیدا خواهیم کرد. به همین دلیل تلاش می‌کنیم در لیگ بهترین نتایج را بگیریم، چون در لیگ هم شانس برای قهرمانی داریم.

منبع: تسنیم