يکشنبه ۰۹ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
سوال بی پاسخ در گزارش دیشب رییس جمهور

روحانی گزارش عملکرد کدام دولت را ارائه داد؟!

گزارش صدروزه روحانی مطابق بسیاری از پیش بینی ها، بیش از آنکه دفاع از عملکرد دولت در صد روز گذشته باشد، هجمه به عملکرد دولت پیشین بود. او همچنین علاقه زیادی به تکرار کلیدواژه‌هایی چون "حقوقدان" و "سرهنگ" نشان داد. اما واقعا دولت در این صد روز چه کرده است؟
کد خبر : ۱۴۵۵۹۷
"گروه سیاسی صراط" - گزارش صدروزه حجت الاسلام حسن روحانی مطابق بسیاری از پیش بینی ها، بیش از آنکه دفاع از عملکرد دولت در صد روز گذشته باشد، هجمه به عملکرد دولت پیشین بود.

به گزارش گروه سیاسی صراط، روحانی در گزارش خود تقریبا هیچ حوزه ای را بدون طعنه و کنایه زدن به دولت قبلی و اینکه چگونه دولت را تحویل گرفته، بی نصیب نگذاشت اما این طعنه ها در حوزه اقتصادی بسیار پررنگ تر بود به گونه ای که به جای گزارش عملکرد دولت، شکل نوعی فرافکنی و فرار از ارائه گزارش را گرفت.

رییس جمهور در گزارش خود مدعی شد که در دولت قبل کالاهای اساسی به مقدار کافی ذخیره نشده بود، کار دولت یازدهم با خزانه خالی آغاز شده بود، منابع بودجه به نصف هم نرسیده بود،  در عین درآمد بالا بدهکاران دولت، دولت پیشین بود، انجام تعهدات سفرهای استانی به یک سوم هم نرسیده بود، نقدینگی و تورم بالا بود، بخش بسیار کوچکی از منابع عمرانی محقق شده بود و ...

نکته قابل تامل اینکه تقریبا تمامی این موارد که از سوی دولت روحانی، به عنوان ضعف های دولت پیشین مطرح شده، در طول این صد روز نیز توسط وزرا و معاونان دولت عنوان شده بود. روحانی در حالی بسیاری از نارسایی های دولت قبل را در قالب گزارش عملکرد دولت(!) مطرح می کرد که گزارش کامل تری از ان را پیشتر در جریان رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری داده بود.

سوال اینجاست که دولت در قبال این نارسایی ها در این صدروز چه اقداماتی انجام داده است؟ پاسخ روحانی به این سوال صرفا به چند مورد گذری و غیرمستند مانند مهار تورم، و رفع کمبود دارو محدود شد و موضوعاتی غیرقابل اندازه گیری مانند افزایش امید(!) در حوزه های مختلف نیز ضمیمه آن شد!

روحانی دیشب علاقه شدیدی نشان داد که برخی کلیدواژه‌های زمان انتخابات را بار دیگر بازگو کند. از جمله اشاره به جمله ای شبیه "آنها حقوقدان نیستند سرهنگ هستند" یا بازگو کردن جمله "روحانی مچکریم" و ... از این دست بود که بی تردید باعث احساسی تر شدن فضای برنامه و انحراف گزارش عملکرد دولت شد.

با توجه به این موارد، گزارش صدروزه دیشب روحانی در حالی به پایان رسید که همچنان این سوال بدون پاسخ باقی مانده بود که دولت – با یک نگاه کارشناسی به ویژه در حوزه اقتصادی – واقعا در این صد روز چه کرده است؟!

نظرات بینندگان
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۶۱
۲۹۸
دولت آقای روحانی با مصاحبه دیشب خود را نابود کرد مطمئن باشید این دولت 1 سال دوام نمی آورد و استعفا می دهد
توقع مردم خیلی بالا رفته باج سنگینی داده اند مردم بیچاره خیال می کنند پراید 19 میلیونی میشه 5 میلیون
ولی زرشک که اجناس ارزان تر شود زیرا تمام گرانی ها نه از تحریم بلکه از سوی کسانی بوده که خودشان این دولت را روی کار آوردند
سرمایه داران گردن کلفت به فکر شماها نیستند مردم که امید به این دولت بستید
ata
|
Iran (Islamic Republic of)
تنها تنها به این نتیجه رسیدی یا با کسیم مشورت کردی کلک
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
روحانی عزیز هرچه افراطی بود له کردبنازم دولت تدبیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روحانی به برخی حقایق اشاره کرد که در 8سال گذشته بر کشور وملت گذشته است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان شما نظر دادی مثلن؟! امثال شما کی می خوان بفهمن مموتی رفته، دوره این کولی بازی ها و اراجیف گفتنای مدل احودی نژادی تموم شده؟!! کی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا وکیلی شماها تا کی میخواید چشاتونو بر حقایق ببندید و زبانتون رو به عقده گشای باز کنید لااقل اگر نمیتونید چشاتونو باز کنید دهانتون که میتونید ببندید قصد جسارت نداشتما
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
عالی نوشتی جلال جان .کاملا موافقم .
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
ببند لطفا آن زیپ حفره را !!!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
عشق است دولت تدبیر و امید ..واقعا گل کاشتی آقای روحانی مردم باید میفهمیدند تنها کاری که دولت قبل بهش افتخار میکرد چه بلایی سر این ملت آورده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من کمی از گزارش ایشان را دیدم در همین مقدار 2تا گاف دیدم:
1.گفتند با خزانه خالی تحویل گرفتیم حتی برای حقوق کارمندان از بانک قرض کردیم اما در عین حال گفتند که وضعیت کالاهای اساسی افتضاح بود و ما در این 100روز انبار کالای اساسی را پر کردیم. با کدام پول؟
2.دومی که جالب‌تره نسبت دادن موفقیت‌های ورزشی این دو سال به دولت خودشان بود. خیلی باحاله تازه دو روزه وزیر ایشان آمده سر کار. وقتی میخواهند 100روز دولت را حساب کنند از زمانی که کابینه جدید تشکیل شده حساب میکنند و وقتی میخواهند اما برای ورزش نگفتند این موفقیتهای دولت و وزیر قبل بود.
متولد 59
|
Iran (Islamic Republic of)
گفتنی ها راجع به دولت نهم و دهم . دولتی که صاحبش معجزه قرن بود و هاله نور داشت و تحریم ها را کاغذ پاره میخواند و مشایی رو فرستاده اسمانی میدانست و خط قرمزش دوستان و اطرافیانش بود و دولتش رکورد دار اختلاس و تورم و بیکاری و گرانی و ... بود و وعده های زمین 1000 متری و اشتغال 2 ملیونی و مدیریت جهانی میداد و ماشین رو کیلویی میخرید و میفروخت . دولتی که خود و دوستانش بزرگان 30 سال گذشته نظام را دزد و خائن و وطن فروش و جاسوس مینامید و خود را پاکترین دولت تاریخ ایران میدانستد و بگم بگم هایش گوش فلک را کر کرده بود و ادعای ولایت مداری اش و نافرمانی اش از رهبری و قهر و خانه نشینی اش باعث شرم بود و احداث دانشگاهش و 16 میلیارد روز اخری و هزاران اتفاق دیگر مطمئنا در یک برنامه تلویزیونی نمیگنجد که هیچ باید کتاب ها چاپ شود . بسیار است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای کاش میشد زمانو جلو برد ببینیم 8 سال دیگه چی میگه
liberal art
|
Iran (Islamic Republic of)
اینم یکی مانند احمدی نزاد
aref
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي اين داشت براي روحاني مچكريم نوشابه باز مي كرد طوري كه روحاني مچكريم نمي دونست همه اون نوشابه ها رو چي جوري بخوره!
شهيدي فر هم داشت خودشو ...ميداد تا نكنه روحاني مچكريم گافي بدهند و آن خنده ها بعد از كلوز آپ خيلي مسخره بود

آخرش هم خيلي ضايع كردش با سوال عقب نشيني و هي مي خواست ماست ماليش كنه يا ..ماليش كنه كه ديد روحاني به تته پته افتاده يچيز ديگه پرسيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ها ها ها

قیمت یورو چقدر اومده پائین، آخه مردمی که به خاطر ل...شدن به کسی رای بدن مجبوراً همچنان پشت هر دزدی وایستن، چون چاره دیگه ای ندارن، ترکمنچای جدید رو هم تبریک میگن به طرفداری آقای روحانی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر احمدی نژاد َخلقی ز اکرامش خِجل ................... وین دگر از بینوائی منفعل

دکتر احمدی نژاد نوری، ز هر عیبی بری .................... وین یكی كوری، گدای هر دری

دکتر احمدی نژاد ماهی، كه بر پروین زند..................... وین یكی كرمی، كه در سرگین تند

دکتر احمدی نژاد یوسف رخی عیسی نفس .............وین یكی گرگی، و یا خر، یا جرس

دکتر احمدی نژاد شده پران شده در لا مكان .................... وین یكی در كاهدان همچون سگان

دکتر احمدی نژاد رئیس جمهوری عالی مرتبت ............ وین یکی در گلخنی در تعزیت

دکتر احمدی نژاد سرور شده ز اهل زمان ................. وین دگر در خاک خواری بس نهان

آدم یک نگاهی میندازه به جلو، به عزیز ملّت ایران احمدی نژاد حکیم، آدم افتخار میکنه بگه من ایرانیم. بعد آدم یک نیم نگاهی به پشتش میندازه به بعضی از این آقایون، که به جز نوکری و بله قربان گویی به آمریکا و صهیونستها چیزی ندارن برای گفتن. بعد آدم خجالت میکشه بگه اینها هم ایرانی هستند.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۳۰
۹۱
دولتی که 6 سال اولش میگفتین بهترینه
دولتی که رییس جمهورش به مردم دروغ میگفتکه تنها دولتی هستیم که بدهی نداریم .
دولتی که 6 درصد سفره ی مردم رو کوچک کرد ،
دولتی که به معنای واقعی کلمه فقیر و متوسط را کامل فقر کرد.
دولتی که خونه هیچ حتی خرید ماشین رو هم برای مردم تبدیل به آرزو کرد.
دولتی که فقط ادعای ساده زیستی داشت البته با اون 16 میلیارد تومان،
بازم بگم ؟؟؟؟؟؟؟
دیشب فقط راجب بدترین دولت 50 سال گذشتهاز لحاظ اقتصادی یعنی دولت محمود احمدی نژاد صحبت کرد.
آقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب....اینارو.که.گفتی.بر.فرض.محال.قبول...
شما.برای.این.درد.چه.دارویی.دادید؟؟؟؟؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
بدترین جنایت احمدی نژاد برانداختن استخدام و پدیده اشتغال پیمانی چند ماهه و چند ساله است که باعث از بین رفتن آرامش روانی جوانان شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داروی ما آقای روحانی هستند که در انتخابات به ایشون رای دادیم
بی تدبیر و نا امید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا محمود شما هم به گفته های روحانی جو گیر نشو برو امار رو مشاهده کن . ایشون بعضی از امار و اعداد و ارقام رو معلوم نیست از کجاشون در اوردن .
تازه از یه طرف نرخ تورم رو برا دولت یازدهم 42 درصد اعلام می کنن و نرخ تورم اخر دولت قبلی رو 39 درصد . اما دیشب اقای روحانی تورم در دولت یازدهم رو 36 درصد اعلام کردن و نرخ تورم در دولت دهم رو 42 درصد . مثل قضیه ی خزانه ی خالی ارقامی که معاون اول ، وزیر اقتصاد ، رئیس دفتر روحانی گفتن همشون با هم تفاوت داشت . کدام یک راست میگن ؟
بالاخره تعریف اقای روحانی از خزانه خالی
چیه ؟
مردم باید کدوم امار رو قبول کنن . کدومشون راست میگن ؟
اقای روحانی !! اگه قرار باشه هر بار که میخواین گزارش بدین دولت قبلی رو بکوبین معلوم میشه حرفی برا گفتن ندارین که به تخریب رو میارین . اگه میخواین تخریب کنین یا نقد کنین !!! باید روردرو باشه نه اینکه برا خودتون یه سری عدد رقم رو ردیف کنین و دیگران رو محکوم کنید .
گیریم دولت قبلی فاجعه افرید شما چه کار کردین ؟ شما که هر چی وعده دادین تو همین صد روز اول زیرش زدین .
این یعنی فریبکاری .
در مورد نرخ تورم به سایت امار مراجعه کنید و امار رو ببینید .
اینم لینکش :
http://www.amar.org.ir/Default.aspx?tabid=1822

تو اون اماری که لینکش رو دادم زده که تورم مهر ماه که مربوط به دولت یازدهم هست 36.2
در حالی که در انتهای شهریور ماه تورم 36 درصد زده شده و در اواخر مرداد که دولت یازدهم شروع به کار کرده تورم 35.1 درصد زده شده .

امار مربوط به تورم نشون میده که تورم در دولت اقای روحانی نسبت به دولت قبلی افزایش داشته نه کاهش !!!!
حالا شما به من بگین اقای روحانی راست میگه یا سایت امار .
گیریم تورم جدیدی که اقای روحانی در تلویزیون اعلام کردن درست باشه اما تورم در دولت قبلی پایین تر بوده .
اینجا معلوم میشه که اقای روحانی بر خلاف گفته ی خودشون که میخوان کینه ها رو پاک کنن ایشون با کینه توزی تمام نسبت به دولت قبلی اماری از خودشون درمیارن و به مردم اعلام می کنن .

واقعا برای شما متاسفم پس مسکن مهر چی بود ؟ چرا این دولت جدید اقای روحانی وجودش رو نداره اون رو ادامه بده . مگه تو تلویزیون نظر سنجی نشد اکثر مردم این نظر رو داشتن که طرح مسکن مهر ادامه پیدا کنه .

اقای روحانی دیشب حرفی برا گفتن نداشتن معلوم بود . فقط اومده بودن که دولت قبلی رو تخریب کنن .
مثلا در مورد موضوع فرهنگ صحبت کردن . میگفتن که مردم خودشون باید تشخیص بدن که کدوم اثر هنری خوبه یا بده از یه طرف دیگه گفتن که باید قانون شفاف باشه در این موارد . بالاخره مردم باید تعیین کنن یا قانون . کاملا مشخصه ایشون در تناقض اشکار هستن .

صراط منتشر کن .
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب بی تدبیر و ناامید!!
مردم با این آمارهای تخصصی و نمودارها و چارت ها کاری ندارند اونی که برای مردم مهمه آمارهای حسی و ملموسی هست که با آن روزانه سروکار دارند

ملت با تمام وجود دیدند که هرروز رئیس بانک مرکزی سابق دوره احمدی نژاد جلوی تلویزیون ظاهر می شد که بله خزانه پره طلا و مسکوک فراووون داریم و .....
بعد توی بازار دلار 3600 تومان بود
سکه 1400000 تومان بود
پراید 8 میلیونی شد 17 میلیون و ....

بعد رئیس جمهور مجهز به هاله نور می گفت ملت خواهشا چند روزی به بازارها مراجعه نکنید !!! با این اضافه یارانه پرده و لوستر و ... نخرید و ... و صدا وسیما هم که بصورت فرمایشی گزارش تهیه می کرد که چی
بله مردم با این یارانه همه قبض ها و .. رو پرداخت کرده اند و حالا توی بازارها حیران مانده اند که بقیه یارانه رو چه طور خرج کنند؟؟؟!!!!

اینها که دروغ نبود بلکه اوضاع رو هم که همه باهم دیدیم بعدش دیدید که ملت توی مصلا" برای خرید چند کیلو مرغ وارداتی و یخ زده یا برنج هندی آلوده چه صفی می بستند !!!!

اینها دروغ نبود بلکه حقایق تلخی بود از بی تدبیری و بی کفایتی دولت قبل که باید این مردم بدانند چه عاملی این بلا رو سر مملکت آورد و دانستن هم که حق مردم هست و باید بدانند عمق فاجعه تاکجاست و انتظار نداشته باشند ویرانه ای رو که احمدی نژاد و باند انحرافیش و طرفداران بی بصیرتش ایجاد کرده اند دو سه ماهه بازسازی بشه لذا انتظارات باید متناسب امکانات باید بازتعریف بشه

اتفاقا همین روش رو چند سال پیش احمدی نژاد در قبال دولت های سابق به کار برد که بله این کار رو می کردند یا آن کار را می کردند

بالاخره این استاندارد و متد کاری رو خود احمدی نژاد پایه گذاری کرده و با همان متد و استاندارد به عملکرد و کارنامه اش رسیدگی می شود.

اینکه می فرمایید در همین یکصد روز کاری صورت گرفته نشده
به نظرتان آرامش و جو روانی مثبت و آرام بازار و عدم تلاطم کم چیزی هست
کاهش قیمت دلار از 3700 تومان به 2900 تومان و کاهش قیمت مسکوک از 1400000 تومان به زیر 900000 تومان کم موردی هست؟؟؟
رفع مشکلات و گرفتاری های کمبود دارو آیا بی ارزش هست؟؟؟
جلوگیری از افزایش تورم و کاهش رشد تورم کم موردی هست اون هم در یکصد روز
ایجاد جو روانی مثبت با تحرک دیپلماتیک شایسته عواقب بدی دارد؟؟؟

مملکتی را که 8 ساله ویران کردید را انتظار دارید سه ماه بازسازی و مترقی شده تحویل بگرید؟؟؟

بنده خودم به آقای قالیباف رای داده و هنوز هم به سازوکار ایشان معتقدم و کما فی السابق بنده کمترین هم مانند دوستان و بزرگان متخصص تیم ایشان معتقدم در شرایط بهینه برای بازگشت به نقطه صفر پیش از ویرانگری احمدی نژاد 2 سال زمان و صرف انرژی لازم هست و تازه پس از آن ما شاهد حرکات رشد شاخص ها و عملکردها خواهیم بود
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان با اینکه با بیشتر صحبت های آقای روحانی موافق بودم اما بد نیست بدانید پدیده شوم قراردادموقت کار ثمره خیانت و ندانم کاری هاشمی رفسنجانی بود که امنیت شغلی و روانی رو از نیروی کار گرفت و پس از آن تمامی سازمان های ایرانی با افت شاخص بهه وری مواجه شدند
رفسنجانی به خاطر ترس از تشکیل تشکل های کارگری و احتمالا مسایل اعتصاب و اعتراضات در جامعه کارگری یک انشقاق و از هم گسیختگی را رسما ایجاد کرد
آقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر.ناشناس.عزیزم...
دوست.من.انتخابات.تموم.شد....حالا.برادر.روحانی.رسیده.به.اون.چیزی.که.برای.رسیدن.بهش
8.سال.همه.چیز.رو.لجنمال.کردید....
پیام.تبلیغاتی.نده....وعده.تمام.شده...
الان.وقت.عمل.به.وعده.های.داده.شدست.نه.نمک.پاشیدن.به.زخمهایی.که.ساختید...
دوم.....برادر.محسن.دیگه.انتظار.از.طرفداران.دولت.راستگویان.برای.اینکه.دروغ.نگویند.که.دیگه.شده
آرزو....لا.اقل.اگه.میگید.به.این.شاخداری.نگید..
تمام.این.دروغهایی.که.نسبت.دادید.مربوط.میشه.
به.دولت.هاشمی.و.خاتمی.
لطفا.هنگام.بی.انصافی.انصاف.را.رعایت.فرمایید
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای بی تدبیر ناامید این آمارو از همون جایی در آوردن که دولت قبل میگفت ایران گلستان است و هیچ مشکلی نداریم ..اینقدر کورکورانه از یکی حمایت نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دلار در هنگام تحویل دولت 3300 بود و حتی قبل از اتنخابات به 3000 تومان هم رسید، قیمت سکه و طلا هم در کل جهان به پایین ترین حد ممکن رسید، اما قیمت‌ها همچنان در حال بالا رفتن هست بله شدت بالا رفتن کم شده اونم بخاطر اینه که مثل سال قبل دلار بالا و پایین نشد نوسانش کمتر بود. من کاری به دولتها ندارم که کی بهتره کی بدتر تنها مسئله‌ای که برام مهمه اینه که گرانی‌ها کم بشه همین چون خیلی از مردم با سختی روزگار می‌گذرونند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دل فرمودید "لجن مال کردید" خیلی جالبه نکنه صحبت آیت الله مکارم هم که فرمودند دولت قبل مشکل زا بود رو هم ما گفتیم. جالبه همه چیز رو از بین بردن حالا میگن لجمن کردید!! شعار هم نمی دیم.
بی تدبیر و نا امید
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای موسوی گویی شما متوجه صحبتای من نشدین ...
شما میگین دولت جلوی رشد تورم رو گرفته بنده هم عرض کردم که امار رسمی رو که سایت امار اعلام کرده میگه تورم در مرداد ماه 35.1 بوده در حالی در مهر ماه 36.2 درصد بوده . این کجاش کاهش رشد تورم .
گیریم که دولت قبلی کارش ادامه پیدا می کرد از کجا معلوم که این رقمی که سایت امار رسمی اعلام کرده از این پایین تر نبود ؟

بحث اینجاست اقای روحانی وقتی که یه اماری رو اعلام میکنن باید رسمی باشه . حالا دیگه اینکه اون امار رسمی مشکل داره یا نداره باید کار کارشناسی بشه .
در ضمن مگه اقای نوبخت تو تلویزیون اعلام نکردن که امار بانک مرکزی و سازمان امار رو یکی کردن !!!

اقای روحانی میان تو تلویزیون جلوی مردم یه اماری رو اعلام می کنن که معلوم نیست از کجا اوردن . با توجه به امار سازمان امار گفته های اقای روحانی در مورد دولت قبلی دچار خدشه و مشکله .
این خیلی واضح و اشکاره و جای بحثی توش نیست .

در مورد ارز و دلار گفتین . در مورد سکه گفتین .
دوست عزیز کاهش شدید قیمت طلای جهانی عامل اصلی افت قیمت سکه است نه عملکرد دولت !!!!
در مورد دلار گفتین اگه کاهش دلار رو قیمت ها تاثیر داشته ! پس چرا قیمت خودرو بالا رفت و وزیر صنعت دولت یازدهم هم سهم بسزایی از این بالارفتن قیمت داشتن .
از طرف دیگه اوایل کار دولت یازدهم اقایون بانک مرکزی و دولت تمایل نداشتن که دلار کاهش پیدا کنه که بحثایی تو ان زمان بالا گرفت که جاش نیست اینجا .

اما نکته ی دیگه در مورد قیمت کالاهای خوراکیه .
شما یه نگاهی به قیمت های اقلام خوراکی در دولت قبلی و دولت کنونی بنداز بعد صحبت کن . برا اینکه متوجه بشی اقلام خوراکی چقدر تغییر داشتن به لینک زیر برو و مثل روحانی سیاه نمایی نکن :
http://www.tasnimnews.com/Home/Single/202426

اما شما از ... هایی که در ابتدای دولت یازدهم گفته شد هیچ اشاره ای نکردین .
وعده ی تحول اقتصادی در 100 روز ، عدم تغییر اتوبوسی مدیران ، کاهش تورم ، بهبود معیشت مردم ، ایستادگی برای حقوق حقه ی ایران در قضایای هسته ای ، ادامه طرح مسکن مهر و اصلاح ان و .....
از این ...ها زیاد گفته شده که جاش نیست .
گرچه من خودم به دولت احمدی نژاد نقد دارم اونم نقد بنیادین اما این گونه سیاه نمایی کردن و امار و ارقام دروغ دادن اصلا شایسته نیست .

اقای روحانی تنها اومدن دولت قبلی رو کوبیدن عوض اینکه برنامه های خودشون رو برا اینده شفاف و مشخص کنن . اگر چه برخی گفته های ایشون با هم متناقض بودن که جای گفتن نداره .
آقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز.دلم.....اینکه.بگی.کسی.مشکل.زابود...یا.مشکل.داشت.یه.حرفه....
اینی.که.بگی.کلا.خراب.بوده.و.حتی.کارای.خوبشم.خزاب.بوده.یه.حرف.دیگست...

نفی.دیگران.تا.وقتی.کارکرد.داره.که.در.موضع.منتقدی....
اما.وقتی.در.موضع.انتقاد.شونده.قرار.گرفتی.دیگه.فقط.باید.خودتو.اثبات.کنی....
کسی.دیگه.ازت.نفی.دیگران.رو.قبول.نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دل حرفت قبوله، اما وقتی طی 8 سال فقط تخریبت کرده باشن اجازه حرف زدن هم بهت نداده باشن بعدهم انتظار برای پاک کردن 8 سال لجن مالی ازت داشته. این نفی دیگران نیست تعیین اوضاع فعلی است به عبارتی شما برای اینکه بگویی به کجا می خوای بری اول باید بگی کجا ایستادی و هدف کجاست
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای بی تدبیر و نا امید عزیز. تورم شیر آب نیست که سریعا بسته بشه. شما از مرداد تورم را به پای روحانی نوشته اید یعنی از اقتصاد هیچ نمیدانید. در ضمن این تورمی که شما استناد کردید به آن نقطه به نقطه است وبا تورم متوسط سالانه فرق داره عزیز. تفاوت در آمار هم به دلیل تفاوت در آمار بانک مرکزی و مرکز آماره ربطی به روحانی و وزرا نداره.ضمنا دولت مدعی این نیست که در 100 روز که زمان بسیار بسیار کمی است و هیچ برنامه ای به ظهور نرسیده تورم را کم کرده بلکه کاهش اندک تورم بدلیل ارزانی اندک ارز و چشم انداز مثبت اقتصادی است یعنی مردم و کلا بازار ایران فهمیده اند که ازین به بعد عقلانیت حاکم است نه نمایش برای فریب عوام. همین. مسکن مهر هم همینطور که گفته شد نباید به قیمت نابودی اقتصاد باشد. اگر از مردم بپرسند که با علم به اینکه تورم فعلی به طور عمده ناشی از استقراض از بانک مرکزی برای مسکن مهر بوده ، باز هم راضی به ادامه آن هستید یا نه آنوقت معلوم میشود چند درصد مردم راضیند .وگرنه هیچ کس از مسکن ارزان بدش نمی آید!! بقیه حرفهای شما هم بی معنی اند. کدام وعده دولت زیرش زده شده؟ قضیه خزانه خالی کجایش مبهم است که شما نفهمیدی؟ معنی خزانه را نمیدانی یا معنی خالی را؟ دولت قبل حتی به اندازه حقوق ماه مرداد که دولت جدید تازه آمده پول در خزانه باقی نگذاشت بعلاوه کلی استقراض در سال آخر که باز پرداختش را به دولت بعد حواله کرد این کار در بیان عامیانه چه نام دارد؟ شما بگوئید! در مورد بحث آثار هنری هم روحانی به وضوح گفت ابهامات قانونی باید رفع شود تا تعیین آثار غیر قابل انتشار سلیقه ای نباشد. این تناقض است؟ کجایش؟ انصاف چیز خوبیست. اصلا در 100 روز انتظار هیچ تغییر عمده ای را از دولت نباید داشت جز همین که دیدیم یعنی به صراحت اعلام شود کار را در چه شرایطی تحویل گرفته ایم. اگر به نظر سیاه نمایی می آید تقصیر روحانی چیست؟!! دروغ بگوید؟ نه! او اینکاره نیست! تازه روحانی بسیار آبروداری کرد و بسیاری از مسائل را نگفت که البته اهل فن میدانند. میدانم سخت است ولی به رئیس جمهور راستگو باید عادت کنید . چاره ندارید! به هر حال همه میدانیم که با این دولت عاقل باتدبیر و کاردان آینده بسیار روشنی در انتظار است و دوران فلاکت تمام شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میگید خزانه دولت خالی هست، پس چطور آقای بهمنی مدیر اصلاحطلب سابق بانک مرکزی که اینقدر بر علیه آقای احمدی نژاد و در حمایت از آقای روحانی سخنرانی کردند، فرموده اند، اصلا خزانه خالی نیست واتفاقاً این حساب پُر بوده و دولت را با ۱۰۰ میلیارد دلار ذخیره ارزی و ۳۴ میلیارد دلار در صندوق توسعه ملی تحویل دادیم.
اگر درآمد نفت افسانه ای هست، خوب شما هم همین درآمد افسانه ای رو الان دارید، خوب شما هم همون کارهایی رو که میگفتید احمدی نژاد با درآمد افسانه ای نفت انجام داده، شما هم انجام بدید.

من واقعاً میخوام بدونم دولت بیم و امید تو این ۴ ماه با بودجه و درآمد نفتی به قول خودش افسانه ایش چکار کرده؟ حتی طرحهای باقیمانده، ساده، در حال ساخت مثل مسکن مهر رو حاضر نیست تکمیل کنه.
پس فایده ی دولت در چیه؟
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب دوست ناامید و بی تدبیر

ببین عزیز من
من کمترین هم کارشناسی مدیریت بازرگانی خواندم و دوره ارشد هم مدیرت مالی اخذ نمودم اگر خدا بخواهد امسال که نشد ولی برای سال بعد عمری بود و پیشامدی نباشد برای phd شرکت می کنم
الان هم بعنوان مسئول مالی یه مجموعه تولیدی و صنعتی هستم و همه روزه با جراید و سایت های تخصصی مالی از ارانیکو گرفته تا ... مجبورم به اقتضای کارم سرکله بزنم و آمارها و اخبارتخصصی رو پی گیر باشم
شما اگر خیلی پی گیر موارد باشید رقم رشد نقدینگی که پیش بینی شده بود فراتر از 480 هزار میلیارد تومان بشود به خوبی مهار شد و این خودش بزرگترین اقدام تیم اقتصادی دولت بود
مهم ترین اشکال احمدی نژاد که در نامه آن 57 اقتصاد دان منتقد به ایشان اعلام شد آن بود که جلوی رشد نقدینگی را بگیرد ولی متاسفانه خیانت و لجاجت جناب جهرمی که آن زمان وزیر کار و مشاور ویژه دولت بودند باعث شد که احمدی نژاد در یک اقدام و حرف بیسابقه رابطه مستقیم رشد نقدینگی با تورم را منکر گردد !!!

به نظرم حضرتعالی علاقمند مباحث اقتصادی هستید پس به خوبی توی آموزه های خودتان دیده اید که اگر رشد تولید - کالا و خدمات- متناسب با رشد نقدینگی باشه می شه عوارض منفی رشد نقدینگی را مدیریت و کاهش داد ولی متاسفانه جناب احمدی نژاد بدیهیات علم اقتصاد رو هم نمی دانست و حرف کارشناسان رو هم قبول نداشت
خوب کسی که حاضر نیست الفبای اقتصاد رو بدونه چطور انتظار دارید مدیریت اقتصادی داشته باشه
بدتر از آن اینکه ایشون در فرمایشی گفته بودند من سرهنگ لازم ندارم بلکه سرباز می خواهم یعنی عملا" کسی حق دخالت در اجراییات رو هم نداره !!!!

در خصوص آمار هم ببین برادر من !!
وقتی دولت و ساختار سازمانی متاسفانه به خاطر مسائل سیاسی مبنای محاسبات و استاندارد رو تغییر می دهد اون آمار چندان قابل اعتنا نمی شه و این یکی از اشکالات نظام برنامه ریزی ایران هست
تعریف شغل و شاغل بنابه مصالح سیاسی آقایان تغییر کرد
سال مبنای تورم و پایه محاسبات بر اساس خواست دولت احمدی نژاد تغییر کرد
حتی برخی از دوستان و اساتید شنیده ام که اوزان اقلام محاسباتی نرخ تورم را هم تغییر داده اند !!!
این هست که همه دلسوزان مصر هستند هرچه سریعتر سازمان برنامه و بودجه احیا شود و با ساختاری نوین و چابک تر فعال گردد
در خصوص دلار
اتفاقا یکی از اشکالات وارده و اعتراضات بچه های مالی به آقای سیف این بود که اولا" ایشان نباید زیاد مصاحبه کنند دوم متاسفانه دولت برای جبران کاهش درآمد و رفع کسری بودجه راحت ترین راه را که افزایش قیمت ارز خارجی هست را مبنا قرار داد که این کار ممکنه در کوتاه مدت به نفع دولت باشه ولی در دراز مدت موجب آثار سوئ بیشتر بر شاخص های کلان میشه و مردم را ناراضی تر می کنه و توجیه صرف صادرات با این کیفیت محصولات ایرانی چندان مطابقت نداره
در حوزه صنعت نکته خوبی را گفته اید بله وزیر صنایع و بازرگانی متاسفانه تحت فشار و لابی گری خودروسازان توپ را به زمین ارز می اندازد در حالی که قیمت تمام شده محصول ایرانی به دلیل بهره وری پایین و تامین کنندگان متزلزل و انحصار بازار همیشه طرف مصرف کننده است که مغبون می گردد
خودروساز و تولید کننده های انحصاری به دلیل افزایش بها حامل های انرژی و نرخ دستمزد و نرخ سربار راحت ترین و بدیهی ترین کار را می کنند و آن هم گران کردن !!!! خیلی راحت و مصرف کنند بیچاره هم به دلیل بازار انحصار حق اعتراض هم ندارد این مشکل به دلیل بی کفایتی ساختارهای بنگاههای اقتصادی ایرانی است که بهره وری بسیار پایین داشته و به نهاده های مفت و ارزان عادت کرده اند و از سوی دیگر تجمیع دو نهاد وزارت بازرگانی با وزارت صنایع یکی از بزرگترین حماقت های تاریخ مدیریت ایران هست !!!! که در این وسط سازمان حمایت عملا" نابوده شده است و شورای رقابت بیشتر به یک مترسک شبیه شده !!!
در خصوص سایر موارد هم دوستانی که کامنت های چند ماه پیش بنده رو دیدن بنده از علاقمندان و حامیان جناب قالیباف بوده و هستم و شدیدا" معترض و منتقد عملکرد دولت احمدی نژاد لذا این بدان معنا نیست که با خیلی موارد امور و تصمیمات جناب روحانی موافق باشم
الحمد الله بنده برایم حقوق ملت و توسعه مملکت از هر پیز مهم تر و حیاتی تر هست و در این مسیر با کسی هم عقد اخوت ندارم و مستند و مستدل اعتراض و نقد خواهد داشت کما اینکه قبلا" هم همین متد را داشته ام
بنده علیرغم اینکه نقد های کاری به جناب روحانی در همین اندک زمان هم وارد می دانم ولی معتقدم احمدی نژاد بد کار نکرد بلکه ایشان خیانت کردند و باید در دادگاه نظامی به جنایات او رسیدگی کرد

فقط یک مورد بی کفایتی او همین درآمد سرشار ارزی بود که به دلیل بی کفایتی و حماقت او هدر رفت و صرف واردات انواع کالاهای غیرضروری مانند چوب بستنی - دسته بیل- قلاده سگ - خودروهای لوکس با تراکم موتور بالای 1800 سی سی و ... شد
اگر خوب به یاد داشته باشی چند سال پیش ایشان بعنوان پرسش مهر از دانش آموزان و نسل آتی پرسیدند با اضافه درآمد ارزی و اضافه پول نفت چه کار کنیم ؟؟؟
حالا همان دانش آموزان ابتدایی بپرسند که با آن اضافه درآمد افسانه ای چه کار کردید ؟؟؟
شما در سال چیزی در حدود 42 هزار میلیارد تومان صرف یارانه نقدی می کنید که اگر با نرخ ارز 3000 تومان یعنی عملا" با کنار گذاشتن 14 میلیارد دلار یارانه کل سال 78 میلیون ایرانی شما تامین است با توجه به بودجه دولت و هزینه های جاری و عمرانی هم عملا" نباید به مشکل بر می خوردیم اما چطور و چه بلایی در هزینه کرد و برآورد هزینه های و درآمد ها داشته اند که با کسر بودجه مواجه هستیم و دولت فعلی مجبور به ارائه متمم می باشد ؟؟؟
همین الان 22 میلیارد دلار پول نفت ما در چین گرو چینی هاست که در سفر اخیر جناب لاریجانی و معاونت مالی و اداری شهردار تهران توانستیم سه برابر سپرده اجباری امان وام و تسهیلات نقدی و فنی بگیریم
14 میلیارد پول نفت گرو هند - 8/7 میلیارد گرو ژاپن و کره و کمی هم از دوستان عمان و عراق و ارمنستان و ...
اینها یعنی بی عرضه گی دیپلماسی احمدی نژاد
در حالی که ملت خودمان شدیدا" بدان نیاز دارد پول خود ملتمان را در گرو شرق و غرب گذاشته !!! بعد داعیه وصول غرامت جنگ 8 ساله و غرامت تجاوز به ایران از انگلیس را دارد

اینهاست که همگام معتقدند احمدی نژاد بی کفایت بود و خودش را پشت تحریم ها قایم کردم همانگونه که رهبری فرمودند بخش عمده مشکلات ما از بی تدبیری و عملا بی کفایتی آقایان بود
واردات انواع برنج آلوده از هند و پاکستان - انواع مرکبات از پاکستان ومصر - انگور از شیلی - سیب سبز از فرانسه - سیر و زعفران از چین !!- گردو از چین و هزاران مورد این چنینی نشات گرفته از حماقت دولت سابق بود در حالی که همه این اقلام در کشور خودمان با بالاترین کیفیت تولید می شود

من شخصا" معتقدم احمدی نژاد گماشته شده بود که کشور را به آستانه ورشکستگی بکشاند تا کشور مجبور به معامله و مصالحه با غرب شود
در خصوص هسته ای هم زیاد نگران نباش امروز که ششم آذر هست مطمئن باش طرف غربی محال است همین نیم بند توافقنامه را تا آخر اجرایی کنه و مفاد آن را رعایت کنه و نهایتا" نقض پیمان را گردن ایرانیان خواهند انداخت
الی
|
Lithuania
|
۱۰:۵۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۹۲
۸۵
به کوری چشم شما : روحانی مچکریم....بازهم مچکریم


و درین جمله دهها معنی نهفته است.تشکر از عارف , خاتمی , رفسنجانی, و شیخ شجاع در حصر و میر دلها... روحانی مچکریم
آقای.دل
|
Lithuania
تاکی.مچکرید؟؟؟؟
آبجی.برادر.روحانی.یه.شمشیر.دولبه.دستش.گرفت....مسایل.اقتصادی....
حریف.رو.باهاش.زد.و.نابود.کرد...
حالا.به.نظر.میاد.همون.شمشیر.قراره.خودش.رو.نابود.کنه
ناشناس
|
Lithuania
البته ما که شمشیر ندیدیم
کاهش قیمت ارز، سکه، لوازم الکترونیکی رو حداقل داریم می بینیم ولی بر فرض هم که اینطور باشه بازم از تانک و توپی که یک عده دست گرفته بودن و همه چیز رو نابود کردن که بهتره
بی تدبیر و نا امید
|
Lithuania
مرگ بر فتنه گر خائن وطن فروش
ایرانی
|
Lithuania
مرگ بر هر چی بی تدبیرو نا امیده
ناشناس
|
Lithuania
ما فعلا فقط داس و قطار دیدیم اما شمشیر ندیدیم.
ناشناس
|
Lithuania
برات متاسفم که کوری تا این همه تناقض وبی کفایتی در این دولت حداقلی را ببینی
ناشناس
|
Lithuania
منظورت از شیخ شجاع همون پدر پسر شجاعه دیگه؟
ناشناس
|
Lithuania
شیخ شجاع !:-Dخخخخخخخخ
الی 2
|
Lithuania
آن زمان که علی گفت بجنگید گفتند ما با قرآن نمیجنگیم
بعد صلح کرد آمدند گفتند باید بجنگی
بعد گفت عهد بستم عهد شکستن گناه است
گفتند تو کافری
خلاصه شدند خوارج
حالا رهبر میگویید نرمش قهرمانانه کنید اینها میگویند وادادگی
مطمئنم رهبر بگوید به ایستید میگویند کوتاه بیاییم
بشناسید خوارج زمانمان را
اقای دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۴۲
۴۸
روحانی مچکریم ، کوری چشم حسودا ، روحانی مچکریم . یادتون بود نوشتید که میاد رو مسائل هسته ای مانور میده ، اما تو 1:30 ساعت اول اسمی از هسته ای نیاورد . منظور دکتر از اینکه اتیش خاموشو دارن روشن می کنند ، شما بودید . خجالت بکشید که هیچ جایگاهی در میان مردم ندارید
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا اسمی از هیچی نیاورد جز ساهنمایی دوات قبل مثل اینکه هنوز تو فاز تبلیغات انتخاباتیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انقدر مچکر باش تا صبح دولتت بدمد
a
|
Iran (Islamic Republic of)
ما علاوه بر مچکر بودن در جهت اعتلای مسیر اعتدال که همون مسیر اسلام تلاش هم میکنم . استاد
ata
|
Romania
|
۱۰:۵۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۳۰
۳۷
اخه صراط بی منطق و ...
ادم وقتی میخواد گزارش بده باید اول بگه داشته هاش چی بوده
بعد بگه با اینهایی که داره چیکار کرده
ناشناس
|
Romania
بعد بگه با اینها هیچ کار نمیتونم بکنم.
arsha
|
Romania
به شرط اینکه در مورد داشته هاش راست بگه نه اینکه سیاه نمایی کنه
ایران دوست
|
Romania
آرش و بقیه برادران و خواهران کیهانی!
چطور جاسوس خوندن سید عزیز خاتمی سیاهنمایی نبود؟
چطور تایید مضحک مجری دلبندتون حیدری چاپلوسی نبود؟
مردم امیدوارن و خوشحال از اینکه از شر یک موجود دروغگوی بی کفایت راحت شدند.بله حقیقت تلخه ولی منصف باشید و قبول کنید معجزه ی هزاره سوم و محبوب شما مردم رو نابود کرد.خدا نگذره از مسببانش
ناشناس
|
Romania
این همه فقر و فساد و گرانی و تورم که جامعه را در بر گرفته رو نمی بینی آیا گفتن واقعیتهای ملموس جامعه سیاه نمایی است
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۲۰
۴۶
درود بر روحانی
رهگذر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۵۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۱۶
۴۰
درود بر روحانی
روحانی مچکریم

این گزارش برخلاف گزارش های مراد شما در دولت قبل کاملا مستند و براساس آمار و ارقام رسمی بود و اتفاقا وعده روحانی نیز همین بود که آنچه تحویل گرفته را معرفی کند

این گزارش مستند نشان داد کار 100 روزه روحانی بهتر از کار 2900 روزه پیشوای شما احمدی نژاد بود و برای اولین بار کشور توانست پیشرفت کند
بی تدبیر و نا امید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اره خیلی گزارشش مستند بود !!!
به این لینک مراجعه کنید تا کذب بودن صحبتای ایشون در مورد تورم رو متوجه بشین .
تورم مهرماه 36.2
تورم شهریور ماه 36
تورم مرداد ماه 35.1
اینم لینک سایت امار :
http://www.amar.org.ir/Default.aspx?tabid=1822
و
http://www.amar.org.ir/Portals/0/Files/reports/g_nt_92-7.pdf

حالا متوجه شدی که داره دروغ میگه ؟
واقعا متاسفم که با دو تا امار و ارقامی که اقایون میدن شما فکر می کنین همش درسته و عجب مستنده !!!
سرکاری رهگذر جون !!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
استاد بی تدبیر . خیلی بیکار هستید به هر نظری که نگاه می کنی ایشون یه جوابی دادند.

در ضمن جناب آقای روحانی گفتند جلوی رشد تورم رو از 2.2 ٪ به 1.3٪ (حدودا) رسوندند یعنی اینکه اقتصاد ایران رشد تورم داره ولی سرعت رشد کم شده . (فک کنم نفهمیدی)

آقای روحانی این گزارش که بیشتر مربوط به میراث دولت قبل رو داد تا آدم هایی پر مدعا ((مثل شما که طرفدار دولتی هستید که باعث بوجود اومدن مشکلات گوناگون برای طبقه متوسط و ضعیف جامعه شد ))فردای روز مدعی نشند که آقا ما اوضاع گل و بلبل تحویل دادیم شما نتونستید جامعه رودرست کنید .
مهدی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
در پاسخ به دوست بی تدبیر و ناامید بگم که از وقتی سیاستهای مهار تورم اعمال بشه تا وقتی که نتیجه ملموس و عینی رو شما در زندگی لمس کنید حداقل شش تا دوازده ماه زمان نیاز داره ضمنا ما تا اواسط سال بعد باید از تبعات منفی عملکرد دولت پاک آسیب ببینیم
البته اگر از الفبای اقتصاد و انصاف بهره ایی برده باشید این مطلب رو میدونید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بی تدبیر جان به روباه گفتن شاهدت کیه؟ گفت : دمم!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۲۱
۳۵
گزارش هایی که احمدی نژاد باید میداد و نداد رو روحانی لطف کرد به مردم داد،
سیروس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۰۶
۳۶
درود بر روحانی ، مرسی روحانی
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۹۰
۳۴
شاید مشکلات اقتصادی خیلی حل نشده باشند اما همین که مردم از اون همه تنش وناراحتی کمی نجات پیدا کردن خای شکر داره همه کسانیکه دل سوز مردم هستند در پناه خدا باشند مردم همه چیز رو درک میکنند روحانی مردمیه وما دوستش داریم
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۹۰
۲۹
صراط مهم نظر مردمه که موقع سخنان رییس جمهورشون بگن این چی میگه ما چی میبینیم ، این جمله قبلا موقع سخنان احمدی نژاد زیاد بیان میشد اما دیشب اصلا
درود بر روحانی
آقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
شب.دراز.است.وقلندر.بیدار....بعدا.معلوم.میشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازم
ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه رئیس جمخورتون هیچی از وضع موجود در جامعه نگفت که بخواد دیده بشه یا نشه فقط دولت قبل رو غیر منصفانه در حد یک ... تخریب کرد
ش
|
Iran (Islamic Republic of)
احمد آقا
گفتی غیر منصفانه
شما بیمار MS ای خونتون نداشتی تا بفهمی مشکل دارو یعنی چی ؟
شما تولید کننده واقعی (کسی که براساس توانایی های خودش کار می کنه نه روابط) نیستی که بدونی نوسان نرخ ارز یعنی چی؟
شما کشاورز نبودی تا بفهمی قیمت پایین گندم که توسط دولت معین می شد چه بلای سر کشاورز اورد .

این سه قلم توی خانواده و فامیل های ما بود و دیدیم چه بلاهای سرمون اومد البته درباره گندم این رو باید بگم که گندم اون کشاورز بعد از بی توجهی مسئولین وقت به کشور عراق می رفت . عراقی ها پیش پیش پول گندم رو می دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احمداقا گزارش هشت ساله رو داد!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۷۶
۳۰
اولا"این طرزانتقاد شیوه ی خوداحمدی نژادبود پس خودکرده راتدبیرنیست !!!!!!دوما"دولت نهم ودهم 8 سال مملکت رابه پرتگاه برد مگرمیشودآقای روحانی معجزه خلق کند آنهم در100 روز بازهم خداپدرش رو بیامرزه همین قدرهم برای ما برگ سبزیست درآخردرودخدا ورسولش وائمه اطهاربردولت تدبیروامید .....یاحق
معصومه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۰۱
۳۶
بعد از 8 سال مردم طعم صداقت رو چشیدند
آقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
یاس.و.تزویر.موج.میزند.....
وقتی.واژه.صداقت.معنی.دروغ.میدهد؟؟؟
درست.شدن.اقتصاد.در.صدروز.شد.گزارش.صدروزه....دروغ.اول
بعدهم.گزارش.صدروزه.شد.فرافکنی.....
فروش.ایران.شد.توافق
این.عملکرد.سه.ماهه....
خدا.بقیه.اش.رو.بخیر.کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته برای شما که به هوای هشت سال گذشته عادت کرده بودی تحمل این موارد خیلی سخته یاد داستان اون مرد مغنی اوفتادم که به بازار عطر فروشا رفت و نفسش گرفت
آقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
منم.یاد.اون.زنی.افتادم.که.داشت.پنبه.های.تشکش.رو.به.یه.حلاج.میفروخت.و.دید.عقربه.ی.ترازو
از.دوکیلو.چند.گرم.کمتر.نشون.میداد....
بعد.طی.یک.غافلگیری.گوشواره.های.طلای.خود.را
پنهانی.انداخت.لای.پنبه.ها.و.کمبود.چند.گرم.پنبه.رو.جبران.کرد.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر فکر میکنی این صداقته و اینطوری آرامش داری اشکال نداره راحت باش که دولت تدبیر و امید درکار است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس11:39 چه مثال قشنگی زدی الان آخر اون داستانه هست که شما بهوش اومدی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دل البته فکر کنم حکایتی که گفتی مثل حدیث پیاز اکه، ساخته و پرداخته ذهن شماست. ولی ما میگیم زمین میچرخه شما هم بگو زمین ایستاده کهکشان به دورش می چرخه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه ناشناس 13:17 الان تازه اول اون داستانه و بعضیا دارن از هوش می رن
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۸۳
۲۶
عشق منی روحانی
ایران اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
از خدا میخوام که این حمایت رو تا پایان دوران ریاست جمهوری داشته باشن .
نه مثل روسای قبل .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای ایران اگه بشه 95 و تورم همچنان 40 درصد باشه مسلما دیگه از روحانی حمایت نمیکنیم!
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۹۸
۳۶
8 سال بود دلم برای شنیدن صداقت و احترام به شعور مردم تنگ شده بود ، مرسی روحانی
آقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
تخدیر.و.تحمیق....
ایولا.که.معیار.و.ارزشت.رو.به.وضوح.بیان.نمودی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای . دل بهتر از معیارهای مسخره شماست:
ایمان-بصیرت -صفا-نداشتن زاویه........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
معیار شما چیه آقای دل توهین و تحقیر
azade
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای دل حالا چرا اینقدر با لکنت و نقطه می ذاری ، عزیزم در زبان فارسی وقتی جمله تمام می شود نقطه می ذارند ، خسته می شی ها
بی تدبیر و نا امید
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب احترام به شعوری برای مردم قائل هستن جنابتان روحانی !!!
.... رو یک به یک جمع بزن ببین چند تا میشه :
لیست ....:
تحول اقتصادی در 100 روز + بهبود معیشت مردم در مدت زمان کوتاه + عدم تغییر اتوبوسی مدیران + انتقاد پذیری + اصلاح و ادامه طرح مسکن مهر + راستگویی و صداقت در اعلام امار و ارقام +شایسته سالاری در انتخاب مدیران +کاهش نرخ تورم +کوتاه نیامدن از حقوق حقه ی مردم ایران در موضوع هسته ای +استفاده از نظرات کارشناسانه در تصمیم گیری ها + الی ماشاالله ....

یه دونه از این دروغ ها کافیه که اقای روحانی رو به جمع مدیران ...وارد کنه .
خوب هر کدوم رو که خواستین براتون توضیح میدم !!!
بازم اصرار دارین که ایشون راستگوترین هستن ؟
آقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشحالم.که.با.بیان.شیوات....اعتراف.کردی.که.عادت.دارید.به.تحمیق.و.تخدیر.و.ذلت....

ناشنلس.جون.کجا.و.به.کی.توهین.کردم....
اگه.شما.چیزی.جز.این.مشاهده.کردید.بگید.تا.من.هم.ببینم

برادر.آزاد.امیدوارم....اینقدر.آزادی.رو.برای.من.قایل.باشید.که.اونظوری.که.دوست.دارم.تایپ.کنم.ها؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید آقای دل ما کجا تخدیر و تحمیق کردیم؟
آقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
قربون.آدمیکه.سوال.درست.میپرسه...
لیست.تحمیقهای.برادر.ر...
.تمام.مشکلات.با.کلید(همراه.با.نشان.دادن.کلید)تدبیر.و.امید.حل.میشود
2-برای.حل.مشکلاتی.که.هر.کدام.لا.اقل.5.سال.وقت.میخواد.وعده.ی.100.روزه.میده..
3-به.دروغ.در.تبلیغات.انتخاباتیش.میگه.که.صنعت.هسته.ای.رو.ما.به.دست.آوردیم.نه.دولت.بعد
در.حالی.که.همه.اون.خنده.های.تلخ.رو.در.کنار.جک.استراو.به.یاد.دارن
4-وعده.ی.حل.مشکلات.100.روزه.تبدیل.شد.به..گزارش.صد.روزه.و.گزارش.صدروزه.تبدیل.شد.به.فرافکنی.....
5-جازدن.ذ...نه.ترین.قرارداد.ممکن.تاریخ.جمهوری.اسلامی....به.نام.فتح.الفتوح
و......در.آینده.ی.نزدیک.بیشتر.خواهید.شنید.و.چشید
اگه.اینا.تحمیق.نیست....شما.اسم.بذار.ما.صدا.کنیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای دل
1- ما قرارداد ژنو را تحمیق نمی دونیم. هیچ کجا هم فتح و فتوح گفته نشد. این مساله حل مشکل هسته ای با تدبیر صحیح است. به نظر من بین حماقت و شجاعت خط باریکی است. آنچه در 8 سال گذشته اتفاق افتاد شجاعت نبود حماقت محض بود.
2- واقعا شما فکر می کنید صنعت هسته ای از دستاوردهای دولت پیش بود!! نه برادر در دولت پیش آشکار شد. این مثل این که من اگه توی دولت پیش لیسانس گرفتم، بگم دستاورد دولت قبل نه برادر این مساله از زمانی که من رفتم مدرسه شروع شده.
3- اینکه یک نفر بگه تمام مشکلات با تدبیر و امید حل میشه تحمیق؟ اگر شما واقعا به عدم تدبیر و سوء در دوره 8 ساله پیش اعتقاد نداری که اصلا بحثی نیست. چون من اعتقاد راسخ دارم که سوء مدیریت عدم توجه به فرهیختگان و دانشگاهیان، عدم توجه به نصیحتهای مشفقانه دلسوزان انقلاب در 8 سال گذشته بسیار اتفاق اوفتاد
4- البته اینکه گفتید گزارش 100 روزه تبدیل شد به فرافکنی کاملا با شما مخالفم. اما موافقم که امکان حل کامل مشکلات در 100 روز وجود ندارد. هرچند معتقدم جو روانی جامعه از بعد انتخاب آقای روحانی بسیار آرام شده. این مساله را می توان در افت قیمت برخی از اقلام مشاهده کرد.
5- اما در 8 سال گذشته توهین و تحقیر بسیار اتفاق افتاد که اگر بگوییم، شما خواهی گفت تخریب دولت پیش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"صداقت و احترام به شعور مردم" از نوع انگلسیش منظورته یا از نوع آمریکاییش؟
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۷۲
۲۵
صراط باز سوخت ، صراط جان مگه وقتی احمدی نژاد راست نمیگفت شما خودتون انتقاد نمیکردین و نمیگفتین که آمار اینه نه اون که احمدی نژاد گفت ، خوب شما این همه زور زدین و کسی نشنید حالا دیشب روحانی به مراد دلتون عمل کرد و اون آمار هارو گفت ، حالا که حرفای خودتونو گفته هم شده بد!!!!!!!!!!
صراط بی انصافی نکن
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۵۶
۲۰
همین ثبات و آرامش در بخش های مختلف بالاترین کاری بود که می شد تو 100 روز انجام بدی.

ولی من به عنوان یک رای دهنده مصرانه از ایشان میخواهم که دولت گزارش کارکرد 4 سال گذشته را به مردم بدهد. اتفاقاتی که در 4 سال گذشته در این مملکت رخ داد تجربه تلخی است که به قیمت گزافی به دست آمد، بالاخره این حق مردمه که از این تجربه بهره مند شوند.
یاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۶۶
۲۷
یکی وزیر ورزش دولت احمدی نژاد رو جمع کنه رگش کلفت شده داره برای روحانی ما شاخ و شونه میکشه ،
بیشین سر جات عباسی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
وزیرتعاون سپس وزیرتربیت بدنی
وزیردفاع سپس وزیرکشور
وزیر بازرگانی سپس وزیر نفت
وزیر رفاه سپس وزیر کشور
ولی وزیربهداشت اولی و وزیر نفت آخری گل سرسبدبودن
بی تدبیر و نا امید
|
Iran (Islamic Republic of)
چی شد همین دیشب اقای روحانی گفت انتقاد پذیرن .
معلومه ایشون و طرفدارانشون تحمل انتقاد رو ندارن .
برو اون چیزایی که عباسی گفته رو جواب بده .

مثلا تیم والیبال ایران این همه قهرمانی کسب میکنه ، تیم ساحلی قهرمان میشه یا فوتبال به جام جهانی میره به خاطر عملکرد صد روزه ی اقای روحانیه ؟
خدا وکیلی چی توی اون مغز شما هست ؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۶۱
۲۳
هر وقت شعیب گفت 7 سال با نفت 130 دلاری چه کار کرده روحانی هم به شما حساب پس میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم مثل طرفدارهای متعصب احمدی‌نژاد سرتون بکنین تو برف و فقط بگین روحانی تا اینم بفرستید پیش اون.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۶۶
۲۸
درود بر روحانی ، عجب فضایی درست کردن بودن تو دفتر رییس جمهور، خیلی شیک بود
فخری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۷۵
۳۱
روحانی یک ویرانه تحویل گرفته است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کی مجبورش کرد تحویل بگیره که حالا آه و ناله به خورد ما میده!
میرفت کنار رضایی یا قالیباف می اومدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس احتمالا الان شما هم از یکی از خرابه ها مشغول نظر گذاشتنید؟
یاسمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۷۴
۲۸
فقط حقایق رو گفت
چیزی که باید میگفت رو گفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چیزی که شماها دوست داشتین را گفت به همین دلیل فکر میکنید راست گفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حداقل دروغ نگفت
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۵۱
۲۳
درود بر روحانی
مومنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۴۴
۲۱
روحانی هر چی گفت درست گفت چرا ؟ چون یادتون هست احمدی نزاد چی ها می گفت و حتی چقدر گفت می گم و نگفت یادتونه؟ یادتونه همه دولتهای قبل از خودشو چجور می کوبید؟ یادتونه گفت کشور رو در چه شرایطی و چقدر بد تحویل گرفته ؟ یادتونه چقدر دولتهای قبل از خودشو متهم می کرد. حالا باید باور کنیم آسیاب به نوبت بعنی چی ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا یادمه و اونوقت هم بعضی دلسوزان میگفتند این کار اشتباه است اما اشتباه بعد از اشتباه مسلما بدتره.
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۳۶
۲۰
آقای .دل خیلی چرت و پرت میگی ، واقعا چرت میگیا
آقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
نوکرتم....
لطفا.با.مصداق.بگو....و.شما.مستدل.بگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته ما نوکر نمی خواییم، همینکه تو هشت سال پیش بعضی از مردم برای تهیه نون شبشون به نوکری افتادن کافیه. ولی برادر شما مستدل بگو شما که هیچ کدام از حرفات منطق نداره همش تخریب دولتی است که هنوز تازه در اول راهه
آقای.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
شکر.خدا.که.ما.تمام.نقل.قولهامون.عینا.در.صدا.و.سیما.پخش.شده.و.تمام.فایلهاشم.در.همین
اینترنت.موجوده...
اگه.فکر.میکنید.خالی.بستم.یه.بار.دیگه.گفتگوی.ویژه.خبری.و.مصاحبه.با.شبکه.6...و.1.رو.تو.اینتر
نت.جستجو.کنید.و.مقداری.هم.تعقل.رو.چاشنی.کار.کنید......به.نتایج.خوبی.خواهید.رسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احتیاج به سرچ کردن این همه نیست. فقط کافیه یک چیز رو سرچ کنی "رشد اقتصادی در ایران" آمارش هم هست منفی 6 درصد. درست دیدی منفی 6 درصد. درحالیکه طبق برنامه باید سالانه 8 درصد رشد داشته باشیم یعنی 14 واحد کمتر از برنامه مورد تایید مقام معظم رهبری
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۴۸
۳۱
به نظر من آقای روحانی کاملا صادق با مردم صحبت کردن ، صبح که دانشگاه بودم اکثریت چنین نظری داشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر چیزی میگفت که شما دوست نداشتی فکر میکردی داره دروغ میگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نمی دونم چرا بعضی ها همیشه اقلیت را اکثریت می بینند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه جناب ناشناس 14:53 اکثریت شما اشتباه فکر می کنی که اقلیت اند . به نتیجه انتخابات و تعداد آرای مردم نگاه کنی این دو مورد می تونی متوجه بشی
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 14:53 شما کی میخواید معنی اقلیت و اکثریت رو بفهمید!؟ بشین از ابتدای نظرات تا اینجا رو منفی و مثبتها تماشا کن!!!!!
امیدوارم معنی این رو دیگه بفهمی!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۴۱
۲۴
من موندم این گروه سیاسی صراط غیر مستقیم! چرا جمع نمی کنه کاسه کوزشو؟! هان؟! آخه وقتی می خواین این چیزارو بنویسین، فکر نمی کنین شماها؟! واقعن انقدر واستون سخته درک و فهم یه سری حساب و کتاب دو دوتا جهارتایی که دکتر روحانی گفتن؟!!! زده مملکت رو کشیده به نابودی، هشت سال خرابی بارآورده، همه ام دیدن و بودن و فهمیدن، شما هنوز می خواین بمونین تو خواب خرگوشی؟!!! یه کم، یه کم، سعی کنین آزاده باشین، دست کم تو این یه ماه محرم... شاید خدا یه کم از سر تقصیرات هشت سالتون به خاطر همراهی با موج ویران کننده ایران بگذره... شاید... در ضمن، بخونین کافیه! چون می دونم شهامت چاپ کردنشو ندارین! مثل باقیه وقتا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سیاه نمایی که میگن همینه... برا من یکی همین جمله ی رهبری که گفته این دولت پر کار ترین دولت بعد از مشروطه بوده است بس است.....
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست من اینا اربابشون ا.ن ـه که تو روز روشن میگفت ماست سیاهه!از اینا توقع نداشته باش
جاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۴۱
۲۳
احسنت به روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۳۴
۱۹
واقعاً باید برای این صراطی ها و شریعتمداری ها ی جا تو امین آباد رزرو کرد اینا با همه چی و همه کس درگیر هستند حتی تو خودشون هم مثل اصولگراها با هم درگیرن و حتی فکر کنم نعوذ بالله به خدا و امام و پیغمبر هم گیر می دن و مدام در حال فرافکنی هستند و فقط ایرادات و اشکال ها رو بزرگ می کنند و نکات مثبت رو که کم هم نیستند نادیده می گیرن البته تقصیری ندارن مریضن دست خودشون نیست خدا شفاشون بده البته متآسفانه در میان سیاسیون و مداح ها و .... هم از این افراد کم نیستند حتی در مجلس خدا به همشون ی شفایی عنایت کند انشاء الله
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۹
۱۶
عزیزم سوال ها این طوری بود دیگه.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۵
۱۹
داشت ت.... یک عده بی کفایت د... تشریح می کرد
ناشناس
|
-
نه برادر!انگار یک عده رو جیگر دیده بود.
ناشناس
|
-
ناشناس جان شما که جیگر هستی داغی حالیت نیست
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۰
۲۲
جناب اقای روحانی ای کاش در باره دلیل لغو مصوبه افزایش مرخصی زایمان از 6 به 9 ماه هم توضیح میدادند
زیرا با عدم ابلاغ این مصوبه ، مجلس ،دولت قبل و شورای نگهبان را زیر سوال بردند
آموزش و پرورش منطقه یک تهران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون نمیخواد پول مفت بده! کار کن پول بگیر! سبک هاشمی و روحانی دولت کار هست نه دولت پوپولیستی!
یه بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه با ویروونه ای که محمود رودست ملت گذاشته کی ازدواج میکنه و کی بچه دار میشه؟دیگه ایرادی نبود اینو پیدا کردی؟!!
azade
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۳۶
۱۶
ببین صراط جان روحانی نشون داد که واقعا دکتره ، قبول نداری الان می گم چرا . درسته که ایشون دکترای حقوق داره اما مثل پزشکان عمل می کنه، خب منطقیه دیگه ، یعنی اول تشخیص بعد درمان ، این مرحله که دیشب دید تشخیص بود حالا باید درمان رو شروع کند البته شروع کرده از سیاست خارجه شروع شده از قدیم گفتن بیماری وقتی می یاد خروار می یاد مثقال خارج می شه. پس باید تحمل کرد تا این بیماری که مملکت دچارش شده کم کم درمان بشه اخه یکی دو تا درد که نداره. بنده خدا دکتر هم یه اندازه ای توانایی داره بقیش به صبر مریض بستگی داره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم چه مثال باحالی.
فقط میگم دکترها اول تشخیص میدن بعد اگر توانشو داشتن عمل جراحی را قبول میکنند و وارد اتاق عمل میشوند نه که اول شکم بیمار را باز کنند بعد بگویند کار من نیست دکتر قبلی تیغ و پنس را با خودش برده و بتادین نداریم و... و بشینه کنار بیمار زار بزنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۳۶
۲۱
يادتمه وقتي احمدي ن‍ژاد گزارش ميداد از بس دروغ ميگفت بيچاره حيدري كم مونده بود سكته بزنه ولي نميتونست چيزي بگه الان هم از روحاني انتظار نداشته باشين بياد الكي دروغ تحويل مردم بده همين كه قيمت دلار رو اورد پايين و يه ثباتي تو بازار ايجاد كرد خودش كلي .به قول دوستمون روحاني اول بايد بگه چي داشتيم و با اين داشته ها چيكار كرديم. برا همين اونا رو گفت. در ضمن خود احمدي نژاد كه هر موقع حرف ميزد از دولت قبلي انتقاد ميكرد و ميگفت ما بهترين دولت و پاك ترين دولت وصادق ترين دولت هستيم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا کنه که قبلی دروغ گفته باشه و با راست گویی این مشکلات حل بشه اما امان از اون روز که بفهمیم برعکس بوده.
مهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۶
۳۲
نمی دونم ما ایرانیا چرا اینقدر زود رنگ عوض می کنیم ، اگر اقای روحانی ......................................، در ضمن باید بگویم چرا شما ها واقعیت رو نمی بینید ، در دولت روحانی گوشت گران تر شد ، لبنیات گران تر شد ، ماشین گران تر شد ، لوازم یدکی گران تر شد ، و خیلی چیزهای دیگر ، روحانی سیاست باز قهاریه رفت ژنو تا از حق مردم دفاع کنه ، دو دستی انرژی هسته ای رو تقدیم اونا کرد و برگشت ، بستن درب انرژی هسته ای با 5% غنی سازی هیچ فرقی نمی کنه ، روحانی هیچی نگفت فقط سیاست بازی کرد ، دوستان حقایق رو ان طور که هست ببینید نه انطور که می خواهید
masoud
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده رو نه
فکر کنم شما از دسته دوم هستید
masoud
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف های روحانی رو کامل نخوندی

"یکی از مشکلاتی که این دولت با آن مواجه شد، این بود که مجلس گفته بود که دلار از 12 و خرده‌ای باید بشود 2477 تومان. دولت می بایست در اول تیرماه نرخ دلار را می برد به 2477. متاسفانه دولت قبل این کار را نکرد و وقتی ما آمدیم با این مشکل مواجه شدیم. دولت باید قیمت ارز را دو برابر می کرد معنیش این بود که قیمت کالاهای وارداتی دو برابر می شد که مشکلات زیادی فراهم میکرد. محاسبه کردیم برخی موارد مانند نان و دارو را با پرداخت یارانه کنترل کردیم. بخش های دیگر را با شیب ملایم کاری کردیم که با آن دلار 2477 برسد. برخی مردم میگویند چرا در دولت جدید گرانی شد، مردم بدانند باری به دوش این دولت افتاد که دلار را قیمتش را طبق قانون مجلس 2 برابر کند در حالی که باید در دولت قبلی اینکار انجام می شد. اما بحمدالله ما از این پیچ ها به خوبی عبور کردیم. "
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره همه مردم از کره ماه اومدن توی خرداد ماه پراید صفر کیلومتر 500 هزار تومان بود همین که روحانی اومد ظرف صد روز پراید شده یهو 18 میلیون تومان !!!!!
اتفاقا با کلماتت نشون دادی از انرژی هسته ای هم هیچ خبر نداری
حداقل برو یه سرچ ساده بکن ببین غنی سازی 20% چه کاربردی داره و غنی سازی 5% چه کاربردی داره
نیروگاه هسته ای به چه میزان غنی سازی نیاز داره؟؟؟
چرا رهبری و مجلس هم آنرا موفقیت دانستند و تبریک گفتند و آنرا ثمره ایستادگی ملت دانستند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا شما هم اومدی تو جمع ما افراطی‌ها این چه حرفهاییه که میزنید.

مگه نشنیدید جناب حقوقدان فرمودند که همه همه همه مشکلات از دولت قبله تازه اون اتفاقهای مثبتی هم که شانسی پیش اومده از حمایت ما بوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا ایول شما از امام خامنه ای هم بیشتر می دونید کجا بودید تا حالا
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۳۴
۲۰
سلام و درود بر دکتر روحانی عزیز که حقایق رو برملا کرد.روحانی مچکریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ملا کیه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۳۸
۱۱
تصور كنيد روحاني مي گفت كه تورم را رسانديم به 30 درصد ، همين شما فرياد برمي آورديد كه ما انقلاب نكرديم تا تورم بشود 30 درصد ، يكي هم نخواهد بود كه بگويد تورم 40 درصدي شده 30 درصد.

ضمنا"‌مجري برنامه از او پرسيد اولين چالشتان چه بود ، او هم جواب داد كه تحريم همه جانبه ، خزانه خالي ، كمبود كالاهاي اساسي ، واردات 7 ميليون تن گندم ، بدهكاري به بانك مركزي ، عدم توانايي در تامين حقوق كارمندان و يارانه نقدي .

انتظار داشتيد بگويد گلستان تحويل گرفتم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه انتظار نداشتیم بگه چون خزانه خالی بود برای حقوق کارمندان از بانک مرکزی قرض کردیم اما انبار خالی کالای اساسی را هم پر کردیم اونم بدون پول و در شرایط تحریم!!!!!
انتظار داشتیم قدری فقط قدری با انصاف بگوید.
masoud
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۶
۱۰
آقای.دل
آب.رو.بریز.اونجات.که.میسوزه....
به قول احمدی اینقدر انتقاد تعصبانه کن تا
"انتقاد تعصبانه" دانت پاره شود
درضمن رو کیبورد یه دکمه بزگ هست میگنش space برای فاصله از اون استفاده کن نقطه نزار

و من الله توفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیگ لایک !! عالی بود.این دل و جیگر از خودشونه.مگه نمیبینی نشسته اونجا تن تن جواب همه رو میده!صراط استخدام میکنی؟!
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۹
۱۰
صراط جان !!!

هر دکتر و جراح حاذقی هم که اگر بخواهد جراحی و عمل سنگینی را روی بیمار انجام دهد به همراهان و یا خود بیمار شرایط بدن و اوضاع اسف بار بیمار را گوشزد می کند و واقع بینانه همه چیز را می گوید و در همین حین امید درمان و رفع بیماری را هم می دهد

تیم جراحی روحانی توی این 100 روز اول فهمیدند که میکروب و ویروس احمدی نژاد چه بلایی سر مملکت آورده لذا گزارشی هرچند مختصر به تمام مردم و مسئولین و احیانا" حامیان بی عقل رئیس جمهور سابق دادند تا بفهمند که احمدی نژاد و باند جنایت کارش چه بلایی سر مملکت در 8 سال آورده اند و عمق فاجعه تا کجا می باشد !!!!
دیشب خیلی از دوستان دیدند که اعتراضات و ادعاهای مخالفان احمدی نژاد رسما" توسط یک مقام ارشد نظام تایید شد و فهمیدند که احمدی نژاد چه جنایتی علیه مردم و نسل های آتی ایران اعمال کرده خیانتی که به مراتب از خیانت فتحعلیشاه قاجار و شاه سلطان حسین صفوی بدتر بود

حال دولت روحانی باید اولا" بیماری دوران احمدی نژادیسم را درمان کند و پس از درمان و احیا این مملکت به بازتوانی و تقویت این محتضر بپردازد.

اولین مرحله هم ایجاد آرامش و ایجاد روحیه و امید به رفع مشکلات هست که با همکاری و حمایت همگان از رهبری گرفته تا اقشار پایین دست مردم به این کار اهتمام ورزیدند و نتیجه آن تقویت ارزش پول ملی-کاهش بهای مسکن-و شروع ریزش تب تورم هست و موارد این چنینی در این اندک مجال بود.


جرات داری منتشر کن
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
شرف داری جواب بده آقای روحانی جون شما یک هزارم سواد حاج محمود رو نداره و کار بلد نیست یک مشت پیرمرد رو آورده سر کار
احمدی نژاد واقعا برای مردم کار کرد در سخت ترین شرایط باج نداد در سخت ترین شرایط یارانه و خونه به مردم داد اما ببینم روحانی جون تو چی کار میکنه خوشکل اگه روحانی تو پراید 19 میلیونی رو کرد 10 میلیون من تا آخر عمر نوکرش هم میشم ولی بدون ایشون هیچ برنامه ای برای این کار نداره کارش هست تخریب و عقده نمایی از دولت قبلی
احمدی نژاد فراتر از درک کله و مغز سیب زمینی امثال توست که شهید احمدی روشنها ارزشش رو درک می کنند
بدبخت همین پیاز و سیب زمینی هم ارزون نمیشه زرشک
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین آقا جلال !!!!!!
یه زمانی شاه سلطان حسین صفوی و فتحعلیشاه قاجار به دلیل بی عرضه گی بخشی از تمامیت ارضی این سرزمین را در مجاورت رود ارس به روسها بخشیدند و اتفاقا در زمان حال و حاضر هم احمدی نژاد روی ایشان را سفید کرد و پول ملی ما و ریال را ذلیل و خوار کرد و بازار مملکت را تسلیم چین و ماچین کرد !!!!!!!!
می بینی هردو خیانت کرده اند
بنده الحمدالله به جناب قالیباف رای داده ام و کاملا هم از رای خودم خرسندم ولی با این حال مادامیکه روحانی خوب کارکند از ایشان شرعا و عقلا حمایت خواهم کرد
الحمدالله بعنوان کسی که اتفاقا تحصیلاتم بی ارتباط با این امور نیست متوجه هستم که اتفاقا حسن روحانی و همین جماعت پیر پاتال به دید شما از احمدی نژاد شعیب شما هزاران مرتبه بهتر بوده
همین که نرخ ارز رو کاهش داده اون هم فقط ظرف سه ماه همین که تونسته نرخ رشد تورم را مهار کنه و فوران نقدینگی و سیل آنرا آرام کند همین که ظرف صد روز نوسانات ارزی رو مدیریت کرده و سیگنال مناسب به تولید کننده و فعال اقتصادی داده و متعاقب آن بازار را آرام کرده - همین که جو روانی متلاطم مسکن را آرامش داده و نرخ های مسکن رو به کاهش داشته بیشتر شبیه معجزه و رویا بوده شما سه ماه کارکرد رو با هشت سال مدیریت احمدی نژاد مقایسه می کنی به نظرت این قیاس صحیحی هست؟؟
در مورد سواد هم بد نیست بدونی اتفاقا تیم روحانی از نظر دانش اکادمیک در تاریخ مدیریت ایران شاخص می باشد و عموما" افراد نخبه علمی خودشان از بهترین دانشگاه های جهان می باشند
نهاوندیان رو نگاه کن !!!
زنگنه رو نگاه کن!!
و ....
یه نگاهی به رزومه همین پیر پاتال ها بیانداز
به خدا از پرفسور کردان دیپلمه باسوادتر و کاربلد تر هستند !!!!
در خصوص شهدای هسته ای همچین حرف میزنی اینگار این شهدا فرزندان احمدی نژاد بودند !! احمدی نژاد اگر عرضه تامین امنیت مملکت رو داشت اجازه نمی داد همین نخبگان متعهد و باارزش ما به همین راحتی از بین بروند
ضمنا" به نظر اون رفیق فابریکش چندان با برو بچ ارزشی جور نبود به هر حال ایرانیت برای اون از اسلامیت مهم تر بود اینو که نمی تونی حاشا کنی !!!!!!
قرار نیست پراید آشغال رو 19 تومان کنه چون این ماشین در شان ملت ایران نیست اتفاقا" قراره اونو از رده خارج کنه و ان شاالله اونقدر اوضاع مملکت خوب بشه و اقتصاد بهبود بیابد که شما خودرو در شان و ارزش خانواده ات سوار بشی
اتفاقا 9 آذر ماهم خودروسازان جهانی برای احیا صنعت خودرو ایران و ارائه محصولات کیفی همایش و جلساتی تخصصی خواهند داشت !!!!!
اتفاقا احمدی نژاد بدجوری باج داد اما به شرقی ها و روس های بدتر از انگلیس !!!
اتم استروی چند صد بار از اجرای تعهداتش شانه خالی کرد و هی گفت ما به دلیل تحریم های ظالمانه در بازارهای جهانی متضرر می شویم و هی ناز کردند و رفتند چند بار بدبخت لاریجانی برگردوند ؟؟؟
چند بار شل کن و سفت کن درآوردند و قیمت تمام شده این نیروگاه برای ما 4 برابر قیمت برآورد اولیه بود؟؟


به نظرم شما یه جوان بی تجربه و احساسی هستی بعنوان یه فرد کمی باتجربه یه نصیحت بهت می کنم

آدم عاقل با خوک کشتی نمی گیره چون خوک از کشتی گرفتن و گل مالی شدن لذت می بره ولی شما هستید که لباست کثیف و آلوده میشه لذا تا جایی که امکان داره آدم با غربی ها مثل خودشان رفتار می کنه و سعی می کنه با پنبه سر ببره کاری که روحانی و ظریف ظریفانه این کار رو می کنند
ضمنا" اگر دولت سر این توافق نامه مغبون بود مطمئن باش رهبری زیر بار نمی رفت و آنرا تایید نمی کرد
پس بهتره از ماجرای خوارج عبرت بگیری و سجاده ات رو جلوتر از رهبری پهن نکنی !!!!!

ما می خواستیم به تمام دنیا ثابت کنیم که به تعهدات اعضا آژانس پایبند هستیم لذا متقابلا از حقوق هسته ای برخورداریم
در 98% نیروگاه های جهان از اورانیوم با غنایی کمتر از 5% استفاده می کنند لذا ما هم فن آوری و هم اجازه قانونی فرآوری و زنجیره سوخت 5% را کماکان داریم
اورانیوم 238 با غنای 20% برای تولید رادیو داروهای محصول رآکتور تحقیقاتی دانشگاه تهران در امیرآباد تهران می باشد که طرف غربی طبق مفاد پانویس باید آنرا تامین کند و ما عملا" خودمان هم ماشین آلات و هم دانش تولید 20% را هم داریم که اگر طرف غربی آنرا تامین نکرد به راحتی خودمان آنرا تولید و بارگذاری خواهیم کرد !!!!
همین الان هم 197 کیلو از آنرا داریم و عملا" به 120 کیلوم نیاز داشتیم که تامین کرده ایم و اگر باقی آنرا کاربردی نشه اکسیده شده یا تقلیل غنا خواهد داشت
زنجیره سوخت و آبشار ما در حوزه سانتریفیوژها کاملا" کامل هست و در تعداد چند هزار عملا" در حال کارهستند و طبق مفاد توافق نامه در صورت تخریب یا تعمیر امکان جایگذاری را خواهیم داشت

کشور ما هیچ زمان خطا وخلاف موارد آژانس کار نکرده که از محاسبه و حسابرسی بترسه لذا طبق مفاد عملا" نه چیزی داده ایم و نه چیزی گرفته ایم بلکه بیشتر همان هیمنه و سیل تبلیغات غربی را متزلزل کرده ایم و تمام دنیا فهمیده که ایران به دلیل صداقت و راستی گفتار و اعمال ؛ دنبال استفاده صلح آمیز هست

دوست من جنگ راه های و استراتژی های خودش را دارد گاهی شما مجبور هستی با شمشیر ضربه بزنی گاهی به فرآخور میدان و شرایط با سپر ضربه میزنی و میدان را با سپر مدیریت می کنی تا حریف را بی سلاح و خسته کنی
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۲
۲۱
خیلی خوشحالم چون هر چی بیشتر به محمود گیر بدن قضاوت برای افکار عمومی راحتر میشه .
بنده خدا تا ۴ سال خودشو و طرفداراش فقط تو خوشحالی پیروزی انتخابات هستن!!!
همین نشون میده که محبوبیت محمود خیلی بیشتر از این حرفاست که تا سال ۹۶ فراموش بشه!!! به خاطر همین دوستان تو این ۴ سال دست از سر توهین به محمود بر نمی دارن و اتفاقا همین زودتر کارشون رو میسازه!!!!
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۹
۱۷
به راستی که این صراط ، جزو یزیدیان دوران ماست و نویسدگان مقالات آن جز شمر، معاویه و عمرعاص ها نمی باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۸
۱۹
باید این احمدی نژاد رو دادگاهی کرد،اون خیانت کرده،بهترین کارو کرد که دیشب دستشو رو رد شما هم هی مخالفت کنید اصلامهم نیست!!!مردم خودشون میدونن چی به چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۳
۱۴
آخه کسی انتظارنداشت تو 100 روز اتفاق خاصی بیفته.خیلی خودتو خسته نکن.همین امیدوآرامشی ک بهمون داده برامون کافیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این آرامشم مدیون جناحهای دیگر هستند که با احترام به آرا و حتی تبریک حضوری و البته خویشتنداری و احترام به مقابل طرفدارنشان به وجود اومد .. وگرنه فکر نمیکنم اگر اعتراض میکردند برگشت 250000 هزار رای کار سختی بود به این میگویند تدبیر و دمیدن در روحیه آرامش طلبی ملت و مردم
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۵
۱۶
خواسته صراط از روحانی بعد از 100 روز:
1-برگرداندن قیمتها به سال 84
2- کاهش نرخ ارز به زیر 1000 تومان
3- تخلیه فلسطن توسط اسرائیل و اقرار اسرائیل به جنایاتش
4- اجرای مرحله دوم هدفمندی با کاهش قیمت حامل های انرژی
5- باعث شود که امام زمان (عج) ظهور کنند
6- مجبور کردن غربی ها به توافق غنی سازی 100 دزصد
7- ریشه کن کردن بیکاری
8- در عرصه فرهنگ هم کاری کند تمام جوانان با دین آشتی کرده و یک نفر بی حجاب باقی نماند
و خلاصه تبدیل ایران به بهشت ثانی
7-
المیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
این خواسته ی صراط نیس عزیزم ادعای روحانی جونتون بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کی همچنین ادعایی کردند؟؟
حال می کنم با این همه اعتماد بنفس
دولت قبل این همه خرابکاری کرد بازهم طرفدارش دارن اظهار فضل می کنن .
با توکل به خدا و هدایت رهبر معظم و اراده این دولت و مردم روز های خوب رو هم می بینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تازه اگه روحانی این کارها رو هم میکرد دوباره یه حرفی درست میکردند!
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
کی روحانی همچین چیزی گفت ضمنا شما 35 سال انقلاب و جنگ و روند گرون شدن رو ول کردین چسبیدی به 100 روز روحانی بزارین 1 سال بگذره بعد زیپتون رو باز کنید.توقعاتتون رو در حد عاقلانه نگه دارید
مهدی مظاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۱۵
سلام بردوستان من فقط انتظاردارم که هردولتی برنامه های خودش رو درعرصه های مختلف ارائه کنه؟وگرنه انتقاد از دولت های قبلی چه مشکلی رو حل میکنه؟احمدی نژاد که ان همه انتقاد کرد به کجارسید؟به نظرم تخریب دیگران درجایی که آن دیگری حضورندارد کاری غیراخلاقی است چنان که احمدی نژاد این کار رو انجام داد .حال می بینم آقای دکترروحانی این شیوه رو ادامه میدهن/من موندم اگرعیب های دولت های قبلی نبود چطوری رئیس جمهورهای ایران کار میکردن احمدی نژاد چطوری کار میکرد/آقای دکتر روحانی چطوری میخواست کارکنه وارائه گزارش کنه .بنده ازجناب حجت الاسلام والمسلمین دکترروحانی به خاطر موفقیتی که دراین صدد روزه درعرصه ی سیاست خارجی داشتند کمال تشکررو دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خلاصه اش یک کلام بود تورم 40 درصد رشد منفی 5 اینو اگه نگه چطوری بعد بتونی مقایسه کنی
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا مهدی اگه نگه قبلا یا دولت قبلی اینطور شد بگه بعدا شد؟
كسري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۵
۱۳
اخ كه برادر نمي دونم داره كجات مي سوزه ! ولي به قول اربابتون ( مموتي ) اب رو بريز همون جات كه مي سوزه ! گندات بالا اومد ناراحتي صراط جون ! عزيز دل برادر ! دورانتون تمام شد ! ويرانه اي رو كه تحويل داديد نمي توانيد منكرش بشويد ! حداقل اينجا ما تو پارس جنوبي مي دونيم كه مديرهاي دوران شما چقدر دزديدن !!!!!!!!!!! ننگ بر شما باد ! افراطي ! خوارج ! شما ها ابن ملجم زمانه هستيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هنوز زوده که این حرفا رو بزنی.ویرونه رو هنوز ندیدی.
نیما
|
Germany
|
۱۳:۱۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۴
۳۷
احمدی نژاد مچکریم
ناشناس
|
Germany
با وجود این همه مشکلات شما از مسبب و بانی این همه مشکلات مچکری ؟؟؟
سپهر
|
Germany
8 سال احمدی نژاد 80 سال عقبگرد ایران شد
سیدمحمد موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۴
۱۲
آقای روحانی در گزارش خود , کارمندان شریف را به فراموشی سپرد. کارکنان دولت در انتظار بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کی به فکر خویشه. ما کارگرها هم فراموش شدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روحانی قرار نیست کسی رو استخدام کنه یا پول پخش کنه فقط میخواد یه کاری کنه که فعالیت ازاد اقتصادی تو ایران پا بگیره اونوقت خودبه خود بی کاری کم میشه تورم میاد پاینن درامدها میره بالا
hony
|
Iran (Islamic Republic of)
شما بگو کی رو فراموش نکرد؟؟؟؟؟ هنوز زوده بفهمید دلسوز واقعی مردم کی بود....هییییییی
مردمی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۳
۲۰
توهین ها به احمدی نژاد ادامه دارد

شیمون پرز هم این گزارش رو میدید میخندید!

گفتگوی خبری ای که مستقیم بی بی سی فارسی هم پخشش کرد!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه اینا برنامه ریزی شده بود. حتی من فکر میکنم محاکمه احمدی نژاد پشت پرده توافق ژنو بوده.
برای اینکه دل اسرائیل را شاد کنن شاید اونم با هاشون دوست بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه بی بی سی پخش کرده مفهومش اینه که خواست مردم رو میدونه ولی شما نمیخواهید بفهمید مردم چی میخوان
دانشجوي سبز
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي حال مي كنم محمود رو بگيرن بفرستنش آب خنك بخوره
تا يادش بيافته اون زمان كه داشت به جنبش سبز مردمي مي گفت خس وخاشاك وبسيجي هاي بي سواد رو عليه مردم
مي شوراند...خالا اين طوري بايد تاوانش رو پس بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی بی سی هم راستگوتر از ضرغامیه هم محبوبتر.ملت اخبار درست رو از بی بی سی دنبال میکنن.اگه غیر این بود انقدر نمی کوبیدینش!
عی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۷
۱۷
جناب آقای روحانی در این روروزصد هیچ خبر از وزات خونه های شما به جز وزات خارجه نبوده اصلا اونقدر کم پیدا هست که اسم اونها رو هم مردم نمیدونم فکر کنم به جایی این که بیایند بگوید دولت قبل این نقص ها رو داشت از برنامه های خودتون بگید بهتره این رو مطمئن هستم تو حرف احمدی نژاد ده تا از شما رو محکوم میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا فکر میکنی یه دکمه ای تو اتاق وزرا هست که مشکلات با اون حل بشه؟ یکی دو سال صبر کن اگه بیکاری و تورم بیشتر از احمدینزد بود بعد نظر بده
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوکیلی فهمیدی چی گفتی؟
ALI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۷
۱۷
اصلا دولت قبل بدترین دولت تاریخ دنیا از ایران هم فراتر ! این حرفها رو توانتخابات همه کاندیداها گفتن که خرابی ها زیاده با همون حرفها برنامه دادن واومدن جلو واز اونا آقای روحانی رای آورد که از همه بیشتر به خرابی های دولت قبل اذعان داشت ؛با همین دید اعلام کرد که در صد روز اول گام های مثبت بر می دارند حالا در گزارششون غیر از حرفهای انتخاباتی حرف جدیدی هم زده شد !!؟ از گام های مثبت در گزارش چیزی بود ؟!! ایشان که میدونست ایران خرابه پس چرا حرف صد روز پیش کشید با گزارش دیشب فکر کردیم انتخابات دیگه ای در پیش که باز همه چی به دولت قبل ربط پیدا کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی انتظار داشتی 8 سال گند کاری رو تو 100 روز کاملا جمع کنه؟
همین که سکه و ارز و ... اومده پایین خودش نعمته.
اگه احمدی نژاد ادامه میداد الآن شورش شده بود.
درود بر روحای که برای بار دوم انقلاب و مردم رو نجات داد.
روحانی مچکریم.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتم میدونی که الان که تحریم جدیدی نمیاد خداقل میشه اوضاع اقتصاد رو تثبیت کرد که مهمترین قدمه بیشتر گرانی ها از شرایط ارز چند نرخی میاد
سید عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۹
۱۹
امید به آینده در این صد روز گذشته صد برابر هشت سال احمدی بود به خاطر امید ازت متشکریم رییس جمهور روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه کسانی زمان احمدی نژاد بذر نا امیدی را پخش میکردن؟
همونایی که الان میان میگن روحانی مچکریم ما دیگه نا امید نیستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو عامو!دلت خیلی خوشه.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
کیا میگن اکثریت باور نمیکنی آمار بالای مطالب شاخص آمار نسبی مردم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۳
۱۸
صراط تو گوش شنوا نداشتی و نداری .
اگه آمار دروغ مثل دولت قبل می داد خوب بود ؟؟؟؟
روحانی مچکریم
مرگ بر صراط بی بصیرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا صبر کن تا ببینی کی دروغ میگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۶
۲۰
همین که دهن شما افراطیون احمق سرویس شده برای ما کفایت می کنه حالا شما کر و کورید که نمی تونید تفاوت وضعیت الان را با دوران احمدی درک کنید مربوط به تعصب بی موردتونه
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
هه هه .دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۱
۱۷
گزارش صدروزه فقط سیاه نمایی و مظلوم نمایی! سخنم با آقای روحانیه:
شما که وضعیت کشور را میدونستی چرا اومدید جلو میگذاشتید آقای قالیباف بیاد

حالا که وضعیت کشور را دیدی اگر میبینی خیلی مشکله و نمیتونی درستش کنی همین امروز بکش کنار!
100روز دیگه نیایی بگی مشکلات زیاد بود ما....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه شماها .... تو مملکن الآن این وضعمون نبود.احمدی نژاد طوری خراب کرده که تا 8 سال آینده کسی نتونه جمعش کنه تا دوباره خودش بیاد ولی همتون کور خوندید که دوباره به شماها رای بدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه باید مشکلات رو گردن یکی بندازه.حالا هم دیواری کوتاه تر از دیوار احمدی نژاد پیدا نکرده.
ولی روحانی باید بدونه که نمی تونه همیشه با این ترفند جلو بره.احمدی نژاد هم برای همیشه ساکت نمی مونه. به موقعش دولت روحانی رو چپه میکنه.
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس سومي
محمود عددي نيست كه بخواد روحاني كه _ پشت اون اكبر خان محكم وايساده _رو چپه كنه!
ضمنا بزودي خواهي ديد كه همچين محمود رو چپه ميكنن كه بره براي يه مدت آب خنك بخوره!
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
بفرما مثل احمدی نژاد بیاد فقط دروغ بگه دل تو خوش شه.4 سال بعد بیاد بگه مردم ما که رفتیم نگران ... .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۰
۲۱
سلام
طوری صحبت کرده انگار دولت را از طاغوت تحویل گرفته. .... هر چه دستاورد داری از صدقه سری دولت قبلی است. اگر در عرصه هسته ای حرفی برای گفتن دارید بخاطر مقاومت دولت قبلی است. وضع اقتصاد را هم نتوانستی تغییری بدهی فقط چشمت بدهان غربی هاست که تحریم هارا کم کنند تا شما مفری برای خود بجوئید. همان حرف های آن مردک خائن م...ی را به زبان دیگری بیان می کنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما ... یا خودتونو به ... میزنید.یعنی اینقدر نفهمیدی وقتی دلیل آورد.
اصلا چرا دارم واسه تو توضیح میدم.شما اصولگراها ... .
jigar
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم احسنت به این نظر
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه غیر از اینه شما که مریخ نیومدی حتما همینطوره اگه احمدی نبود ما هم وظعمون این نبود اینقد بدبخت نمیشدیم
فاطیما
|
United States of America
|
۱۵:۰۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۰
۱۴
بعضیا حقوق میگیرن تو صراط جواب مردم رو بدن اونم با اسمای مختلف و یا ناشناس !!! فقط دلم میخواد بدونم حقوقشون چقدره !!!
ناشناس
|
United States of America
عزیز جان! من بیکارم. از سر بیکاری میشینم جواب شماها رو میدم تا بیکار نباشم.حقمو هم میگیرم به موقعش.
ناشناس
|
United States of America
شما چقدر داری میگری؟
سپهر
|
United States of America
فروختن مردم که قیمت نداره چک سفید میگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۹
۱۳
چسراط نيوزبترك وپاره شو كه ديگه تو امثال شماها به زباله دان تاريخ پيوستيد
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۹
۱۶
واقعا ممنون از رییس جمهور محبوب. آقای روحانی بدانید ما 100 روز قبل را فراموش نکرده ایم. به قول خودتان روحانی مچکریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۳
۱۱
...دی تو روسای جمهورمون مسری شده!
بجای حسن کلیدساز باید چیز دیگه ای بگیم.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
چی مسری شده نمیدونم منفی بدم با مثبت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۵
۲۴
این برنامه جز پاچه خواری مجریها و سلب مسوولیت روحانی از عملکرد خودش وتمسخر وانتقاد از دولت قبل چیزی برای ملت نداشت.
دولتیها برای خودشون اسپند دود کنند تا چشم نخورن.
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
میخواستی فقط اون چیزی که تو دل تو هست رو بگه
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۲۹
۱۹
لعنت خدا بر سراط شیطان پرست کینه ای
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
تکبیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر پدر مادر کسی که بلد نیست کار کنه دولت های قبل را زیر سوال می بره
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۶
۶
آقای روحانی شما که در طی این 100 روز نتوانستی کاری بکنی صادقانه بگو نتوانستم. چرا کم کاری خودت را گردن دولت قبلی می اندازی. باید به مناطق محروم بری و کارهای دولت قبلی را در آنجاها ببنی. ما که تغییری در این 100 روز ندیدیم انشاالله 100 روز دیگر ببینیم.
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۸
۷
فقط ميخوام بدونم اين صراطي ها و هوادارانشون هشت سال گذشته چقدر خوردند كه اينجوري نمك تو زخمشونه ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۴
بابا برید جمع کنید.زمان خاتمی که فعالیت هسته ای رو تعلیق کردن حالا چه گلی به سرمون زدن؟اون موقع هم همه چیز گرون بود و مردم شکایت میکردن.همه مشکلات به خاطر تحریم که نیست.مشکل از داخل کشوره.یه مشت سرمایه دارن که نمیخوان مردم راحتی داشته باشن.شکمشون سیره.مثلا من دیروز رفتم یه سنجاق سینه بگیرم میگه 20 تومن.بهش میگم چقد گرونه؟میگه تحریمیم.آخه چه ربطی داره!!!!!!!!مشکل تو کشور خودمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۳
شایدبهتر می شد اگر آقای احمدی نژاد هم حضورمیداشت...تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۹
۶
خوشحالم که فاصله بین موافقان و مخالفان روحانی در این سایت افراطی هم انقدر زیاد است که میشود فقط با توجه به تعداد مثبت و منفی نظر رو حدس زد!
يزدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۷
كدوم يك از خرفهاي روحاني درباره محمود دروغ بود؟ تمامش مستنده
اينكه با وجود بالارين در امد تاريخ ايران بدهكار ترين وبدبخت ترين دولت تاريخ ايران شده؟
حتي جهت جلوگيري از آبروريزي كشور خيلي چيزا رو نگفت
مثلا اينكه بالاترين نرخ تورم دنيا رو دولت محمود از ان خودش كرده!
اينكه بالاترين ميزان ورشكستگي و تعطيلي صنايع وبيكاري در تاريخ كشور زمان دولت قبل ايجاد شده..
اينكه ايران خودرو بعنوان بزرگترين
كار خانه كشور كه تا چند سال قبل 3 شيفت كار مي كردعملا فقط با كمتر از 10 درصد ظرفيتش كار مي كنه وبعبارتي به تعطيلي مطلق كشيده شده و دود يك ميليون نفر مرتبط با اون بيكار وبدبخت شدند!!!
انا حقايقي كه روحاني با نجابت از اون عبور كردخ اينا فجايع وحشتناكي هست كه دوران رييس جمهور اصولگرا وحزب اللهي آرماني شماها اتفاق افتاده!
شما ناراحتيتيون از اينه كه بعد سالها كه گفتيد دولت دست اصولگراها وحزب اللهي ها نيست وگرنه فلان...ديدي كه يك حزب الههي و اصولگراي دوآتيشه...كه با حمايت شماها اومد راس قدرت...چطوري مملكت را به پرتگاه نابودي مطلق كشوند!
اين افتخار شما بود چرا الان شهامت دفاع از اون رو نداريد!؟ مرد باشيد ژاي اون وايسيد وبگيد غلط كرديم!
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۹
اين دست انتقام الهيست
دنيا دار مكافاتست

روحاني ديشب خيلي حرفه اي و با ظرافت احمدي نژاد و اصولگرايان حامي اون رو به مفهوم واقعي كلمه - لجن مال - كرد!!

شايد اين كار روحاني كمي زياده روي بود
اما همين احمدي ن‍ژاد واصولگرايان وهوادارانش 8 سال در تلويزيون و هر تريبوني كه دستشان بود به هاشمي حمله مي كردند واون رو دزد وغارتگر معرفي مي كردند اين وسط يك مشت بي سواد و روستايي وحزب الهي وبسيجي هم فريب خوردند و هر 2 بار 84 و 88 به اون راي دادن
يعني من برخلاف دوستان سبز معتقدم كه واقعا محمود بدون تقلب راي اورد
منتها با عوامفريبي دروغگويي و
لجن مال كردن خاندان رفسنجاني
خوب الان هم بايد تاوان اون 8 سال پر غرور وتكبر و رو اينطوري با ضايع شدن خودش تو سطح عوام جامعه پس بده

نكته ديگه اينكه همين محمود كه به اسم ساده زيستي و با كاپشن وزير شلواري اومد وروستايي ها وفقرا وبسيجي ها رو به اسم عدالت فريب داد اگه خودش نه...دور و بري هاش اونچنان دزدي وغارتي كردن كه سالهاي سال بايد بگذره تا حقيقت ماجرا روشن بشه
غارت هاي هزاران ميلياردي كه دزدي هايي كه اون به رفسنجاني نسبت مي داد اگر هم راست باشه هيچ وقت به پاي غارت وچاپيدن اطرافيان محمود نمي رسه!!!
اگر رفسنجاني دزدي كرده كسي اون رو به شعار عدالت وصداقت وپاك دستي نمي شناخته وادعايي نداشته...اما محمود وشعارها وادعاهاش چي ؟

مي گيد نه فقط صبر كنيد!...
اين دست انتقام الهيست
ناشناس
|
Spain
|
۲۱:۳۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۹
۸
بیچاره صراط بدبخت که هرتیتری میزنه به امید اینکه تعدادی طرفدار پیدا کنه ومثبت دریافت کنه بالعکس منفی دریافت میکنه پس واقعا برید آب رابریزید اونجائی که میسوزد
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۸
۸
صراط من همیشه از این سایت دفاع میکنم ولی ظاهرا حق با اونایی که توهین میکنن چون گزینشی نظرات را منتشر میکنی این شاید بیستمین متن است که چاپ نمی کنی .
مهدی
|
United States of America
|
۲۲:۳۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۶
۵
سلام.حق باهمتونه همین این وری هم اون وری.ولی به خدامردم خسته اند.جوونابریدند کاری کنید.توروخدا.به خدامن دستم به دهنم میرسه ولی اینقدراطرافیان ازبدبختی حرف می زنندکه منم بازندگیم حال نمی کنم
تولید کننده ورشکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۹
دولت قبل شغل های زیادی ایجاد کرد منتها برای چینی ها!!

سوای همه حرفای درست وغلط روحانی
واقعا باید بگم این حرف اون رو باید با آب طلا نوشت!
من یک تولید کننده هستم که متاسفانه خودم هم به احمدی نژاد رای دادم ولی واقعا اون با واردات بی در وپیکر از چین ما رو ورشکست کرد ومن و50 تا کارگرم رو به روز سیاه نشوند
من از از اون می گذرم امیدوارم تاوان این ندونم کاری هاش رو شدیدا پس بده که کشور رو نابود کرد
سپهر
|
France
|
۰۰:۳۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۱۳
۱۱
8 سال احمدی نژاد 80 سال عقبگرد بود
امیدورام خداوند ما را شایسته بلایی اینچنین نبیند که ما عبرت گرفته ایم.
خبرمرند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۵
۷
دوستان منتقدهوشیارباشندمملکت درحال حاضربه وحدت نیازداردبخصوص وحد ت صاحب نظران وقلم به دستان.درزمان دولت گذشته خوب میدانیم کارخوب هم شده ودروغ بیشتری هم شنیدیم.چون مطیع رهبری هستیم دروغ هارا به جان ودل خریدیم تا وحدت حفظ شود.اگر آقای دکتر روحانی بآماروارقام صحبت میکندواقعا صحیح است چون باکمی تامل واندیشه بی غرض میتوان به این نتیجه رسیددر8سال گذشته کارانجام شده ولی دروغ وریا وحدت مردم را بهم زدن وپاگرفتن شاخه نرم منافقین حلق بنام گروه انحرافی که ایجاد اختلاف بین پیشکسوتان انقلاب رادربرنامه داشتند که با تدبیر ومدیریت بحران توسط آیت العظمی هاشمی رفسنجانی ازاین مهلکه خطرناک گذرکردیم .حال بهاری که گروه مکتب ایرانیان که طرح میکردند.تبدیل به بهار اسلامی ورهبری ومردم ایران شد.بیائید بدون غرض نظربدهیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۱۱
برادر صراط تقصير شما نيست كه از اين گزارش برآشفته شدي ! تقصي دولت پركار و محبوب ! احمدي نژاد است كه 8 سال گزارش هاي دروغ مي داد و گوش شما با دروغ ژر شده و حرف حق و صادقانه را بر نمي تابد. دروغ ها مثل لقمه هاي حرام است كه شكم شما را انباشت كرده و مغز شما را از كار انداخته و با شنيدن حرف حق آشفته مي شويد!!!
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۱۲
۷
سوال چطور نرخ ارز یکباره آمد زیر سه هزار تومان و با گاف سیف در سه هزار تومان تقریبا ثابت شد وخیلی سوالهای دیگر بنظر در دولت قبل در دو سال آخر مورد هجمه سرمایه گذاران وبهم ریختن تمامی بازارها در جهت تخریب احمدی نژاد بالاخره ما مسلمانیم و این همه تهمت لایق دولت خدمتگذار نبود وای بر کسانی که بر طبل مسلمانی میگویند این همه تهمت میزنند گور جای تنگی است بالاخره ماه پشت آبر نمیماندو حقایق بزودی روشن میشود
عصمت زابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۷
۱
اقا یاخانوم الی به کوری چشم ما برو خودتو از برج میلاد پرت کن پایین .
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۱
۱
بی انصاف به شیخ شجاع یک چریک پیر هم ا
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۲
۲
بی انصاف به شیخ شجاع یک چریک پیر هم اضافه میکردی .
عصمت زابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۷
۰
فاطمیا شما ایثار بفرما مجانی جواب اونهارا بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۸
۱۴
از كرامات شيخ ما اين بود
سركه را چشيد و گفت حلوا بود!
سوفیا لوره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۷
۱۴
چون بابام پس پریروز کدخدای دهاتمون شد پس عشق منی روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۲۰
۱۴
يه پدر صاحب ٤ قل فرزند اومده مغازه ام
گفتم : صاحبخونه اي يا مستأجري؟
گفت : خدا پدر احمدي نژاد رو بيامرزه
در اوايلِ دولتِ نهم اون رفتم ، تا مشكلم رو گفتم ، نامه داد ، وام گرفتم و خونه خريدم. الان آخرهاي اقساطِ شه.
بزرگي به منم منم كردن نيست.
بزرگيِ خادمان در دلهاي مردمانِ
قمر تاج خانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۱۸
۱۴
فخری خانم جان اگر تو راست بگی که روحانی یک ویرانه تحویل گرفته شک نکن که ویرانه تر تحویل خواهد داد.
کوروش گاری چی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۲۲
۱۵
من نمیدونم ادمهایی که از صراط و صراطی ها بدشون میاد در این سایت چه میکنند خوب پدر جان و مامانجان برو توی یک سایت دیگه مثلا افتاب چه میدونم برو تو سایت ظریف
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
۱۶
۲۶
روحانی متشکریم