سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱

کمک هزینه دفن‌سگ‌های‌زرد کار ارشاد نبود

سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر کمک 100 میلیون تومانی خود به خانواده فرازمند برای انتقال پیکر فرزندان‌شان به ایران را تکذیب کرد.
کد خبر : ۱۴۵۴۷۹
 صراط: سازمان سينمايي وزارت ارشاد ضمن عرض تسليت به خانواده داغدار و مصيبت زده فرازمند و ابراز تاسف از رفتار آزاردهنده برخی رسانه‌ها، خبر كمک 100 ميليون تومانی اين سازمان برای انتقال پيكر دو جوان ايرانی فعال در عرصه موسيقی به تهران را  قويأ تكذيب می‌كند.

آرش و سروش فرازمند از اعضای گروه موسیقی "سگ‌های زرد" مدتی پیش در درگیری و تیراندازی میان اعضای این گروه در نیویورک به دست عضو اخراجی "سگ‌های زرد" به قتل رسیدند. این در حالی است که این دو جوان فرزندان فرزانه شبانی و مجید فرازمند فیلمنامه نویسان سینمای ایران هستند. این گروه که تا سال 85 در ایران به صورت زیرزمینی فعالیت می‌کردند، پس از حضور در فیلم سینمایی "کسی از گربه‌های ایرانی خبر ندارد" معروف شده و به آمریکا مهاجرت کردند.

پس از قتل این دو جوان رسانه ها اخباری در ارتباط با کمک 100 میلیون تومانی سازمان سینمایی به خانواده آنها برای انتقال پیکر دو جوان به ایران منتشر کردند که در برخی رسانه ها هم با حاشیه‌هایی همراه بود.

منبع: مهر