پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱

کشف یک تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از یک تن تریاک و دستگیری دو شرور در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در جنوب استان خبر داد.
کد خبر : ۱۴۳۸۵۴

صراط:سردار "حسین چناریان"، در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان قلعه گنج با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، یک باند قاچاق مواد مخدر راشناسایی کردند.

وی افزود: پلیس ضمن کنترل تحرکات این باند قاچاق مسلحانه‌، شامگاه گذشته، پس از اطمینان از بارگیری و حمل مواد توسط این باند و قصد انتقال این محموله از مسیر استان کرمان به سمت استان‌های مرکزی و شمالی کشور ، مسیرهای احتمالی تردد اشرار را تحت کنترل قرار داد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: بامداد امروز پس از ورود خودروی اشرار مسلح از مرز سیستان و بلوچستان به استان کرمان و ایستگاه پلیس، سرنشینان خودرو اشرار با مشاهده ماموران انتظامی‌، با آنان درگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این درگیری مسلحانه، با اشرافیت کامل پلیس به منطقه و انجام یک عملیات ضربتی‌، دو شرور دستگیر و خودروی آنان متوقف شد.

مقام ارشد انتظامی استان کرمان گفت: در این عملیات و در بازرسی از خودروی متوقف شده‌، بیش از یک تن تریاک کشف شد.

چناریان با اشاره به اینکه تدابیر و عملیات های پلیس،مناطق جنوب و شرق استان کرمان را برای سوداگران مرگ ناامن ساخته است، تصریح کرد: با تمام توان برای امنیت استان و ناکامی عوامل ناامنی تلاش خواهیم کرد.

منبع: ایسنا