دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹

واکنش رضایی به مناظره دیروزصداوسیما

محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مناظرات امروز جسارت به ساحت شریف مردم ایران بود و اگر این‌طور باشد من شرکت نمی‌کنم
کد خبر : ۱۱۴۰۷۳
صراط: محسن رضایی پس از پایان اولین دور از مناظره‌های صدا‌و‌سیما ضمن تشکر از زحمات فراوان همکاران صدا و سیما گفت: ظاهرا آنها در طراحی مناظره های امسال از ترس حوادث سال ۸۸ از سوی دیگر بام افتادند.

وی با اشاره به اینکه شیوه اجرای مناظره امروز در شان مردم ایران و نامزدهای ریئس جمهوری نبود گفت: شاید بهتر این باشد که هفت کارشناس مجرب با نامزدها مناظره کنند.

او در اعتراض به شیوه مناظره روز جمعه، گفت: ما حق نداریم حتی یک لحظه وقت مردم را تلف کنیم. این برنامه و نوع طراحی آن باعث شد تا حرف‌ها بریده بریده مطرح شوند و کاندیداها نتوانند به خوبی از برنامه‌های خود دفاع کنند.

وی افزود: تیم کارشناسی ما روزها و ساعت‌ها روی یک برنامه که مشتمل بر ۱۴ جلد کتاب است و سایت ویکی رضایی (که از پشتوانه بیش از ۱۰۰ هزار کارشناس، نخبه استانی، شهرستانی و تسهیلات میدانی برخوردار است) کار کرده‌اند، چطور می‌شود در یک فرصت سه دقیقه‌ای از این برنامه دفاع کرد.

رضایی خاطرنشان کرد: شیوه اجرای مناظره امروز جسارت به ساحت شریف مردم ایران بود. بنده با احترام به قانون اعتراض خود را نسبت به این شیوه اعلام کرده و در حال بررسی این موضوع برای شرکت یا عدم شرکت در مناظره‌های بعدی هستم و این نظر را به ستاد انتخاباتی وزارت کشور نیز اعلام خواهم کرد بهتر است دوستان محترم هر چه زودتر تمهیدی بیندیشند برای اینکه شرایطی را فراهم آورند که مردم شریف قدرت انتخاب اصلح را پیدا کنند و نیز شان نامزدها حفظ شود.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
۷
۱
به شعورنامزدهاتوهین شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
۶
۱
جای تاسف داشت
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
۸
۰
این مدل مناظره قطعا به نفع جبهه پایداری بود ، چون اگه مناظره خیلی جدی و چالشی برگزار می شد ، نامزد بهار و جبهه پایداری اصلا چیزی برای ارائه کردن نداشت
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
۴
۰
واقعا صداوسیما بسیار محافظه کارانه عمل کرد و محتوای برنامه وحتی نوع چینش دکور صحنه نشانی از مناظره نداشت میتوانست بهتر وکارشناسانه تر ازاین باشد.
احمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
۴
۵
با عرض سلام و احترام،

این آقایان که اعتراض به این نحوه مناظره می کنند فکر می کنند که هستند که به آنها بی احترامی شده باشد؟ اتفاقا اینجانب به عنوان مدرس دانشگاه و مترجم بیش از 14 کتاب مدیریتی و سفر به بیش از 20 کشور دنیا در اروپا و آسیا با حمایت از این اقدام جالب صدا و سیما، مایلم به آن دسته از کاندیداهایی که گمان می برند به صرف تایید شدن، هم اکنون خیلی بهتر از سایر مردم هستند، محترمانه عرض کنم که شما مقتدای خود یعنی حضرت امیر و روش زندگی ایشان و حتی شیوه مالک اشتر را که مرتبا به سایر مردم متذکر می شوید، کاملا به دست فراموشی سپرده اید.
واقعا از آقایان نامزدها این رفتار بعید است.
سما نامزدها قرار است به فرمایش امام خدمتگزار مردم باشید نه اینکه بخواهید سروری کنید.
شما باید به یاد داشته باشید که هزینه گزافی صرف شما هشت کاندید شده تا در صدا و سیما صحبت کنید نه اینکه فقط بگویید نظری ندارم و به قول حضرت امام به جان همه نق بزنید.
از آقای ضرغامی تقاضا دارم که هزینه این زمانی که برای این 8 کاندید صرف می شود و از بیت المال هزینه می گردد، اعلام کند تا هم ما و هم ایشان بدانند که هر دقیقه روی آنتن بودن چقدر از پول و وقت مردم صرف می شود -- تازه هزینه برق مصرفی هم که از جیب مردم است را به آن باید افزود.
متاسفانه فرصت ندارم وگرنه خیلی موارد قابل ذکر است.
بقول امام "من" همان شیطان است، و این آقایان اینقدر من، من نکنند و خاضع و فروتن باشند.
انشاله
با تشکر از سایت صراط و صد البته وقت با ارزش شما خواننده عزیز
احمدرضا اشرف العقلایی
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
۱
۲
آخی با این مناظرات کم کم دارند میفهمند مملکتداری الکی نیست
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
۷
۳
خدا وکیلی کسی در 27 سالگی میشه فرمانده سپاه اسلام وسپاه را از اون وضع که حتی خمپاره انداز نداشت به این شکل در میاره معلومه که شعار نمیده...دوستان بیایم به برنامه رای بدیم نه شعار.
محسن رضایی
پسرک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۱۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
۶
۰
چرا هیچکدام از نامزدها برای دلالان و مخلان اقتصادی و محتکران خط ونشان و تهدید نمیکنن؟مگر میشود با کلمه لطفا اخلال نکنید به اقتصاد سروسامان داد چرا افرادی را که خون مردم را در شیشه کردن با احتکار و دلالی تهدید به اعدام نمیشوند؟