دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
هفته سی‌وچهارم لالیگا

بارسلونا به یکقدمی قهرمانی رسید

آبی‌واناری‌‌پوشان کاتالونیا به لطف پیروزی برابر رئال بتیس حالا تنها یک پیروزی دیگر می‌خواهند تا قهرمانی خود در فصل جاری رقابت‌های لالیگا را مسجل کنند.
کد خبر : ۱۱۰۴۶۵
صراط: در ادامه بازی‌های هفته سی‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، بارسلونا، صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف رئال بتیس رفت و میهمان خود را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد. بارسا در شرایطی موفق به کسب این برد پر گل شد که در دومین دقیقه بازی دروازه‌اش توسط دورلان پابون، بال راست بتیس باز شد. الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی بارسلونا 7 دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند. 2 دقیقه به پایان نیمه اول مانده بود که روبن پرس دوباره میهمان را پیش انداخت تا بتیس با پیروزی 2 بر یک راهی رختکن شود.

در نیمه دوم اما بارسلونا به خود آمد و در دقیقه 56 بود که داوید ویا یکبار دیگر همه چیز را به تساوی کشاند. 4 دقیقه بعد نوبت، لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها بود که آتش بازی خود را شروع کند و با ثبت اولین گل خود تیمش را برای اولین بار از حریف پیش بیندازد. مسی دقیقه 71 دومین گل خود و چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند تا خیال کاتالان‌ها از بابت کسب 3 امتیاز بازی راحت شود.

با این پیروزی بارسلونا 88 امتیازی شد و فاصله‌اش با رئال مادرید را به 11 امتیاز افزایش داد تا هفته آینده با کسب پیروزی در خانه اتلتیکو مادرید قهرمانی‌اش را مسجل کند. در سایر دیدار‌هایی که شب گذشته برگزار شد، نتایج زیر رقم خورد:

مایورکا یک - لوانته یک
ساراگوسا 3 - رایو وایکانو صفر
سویا 3 - اسپانیول صفر

در جدول رده‌بندی بارسلونا با 88 امتیاز صدرنشین است، رئال مادرید با 77 امتیاز در رده دوم قرار دارد و اتلتیکومادرید با 69 امتیاز پله سوم را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم