دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸

طنز/رییس زن خیلی به نفع مملکت است!

همچنین چون خانم‌ها به مسائل بهداشتی توجه ویژه‌ای دارند، در مبحث پول‌شویی هم شاهد اقدامات پیشگیرانه خواهیم بود!
کد خبر : ۱۰۸۹۳۰


صراط:محسن رضایی: یک زن را رییس بانک مرکزی خواهم کرد!

این ایده‌ی آقای دکتر خیلی هم خوب است، لطفا بحث را فمینیستی نکنید، ایشان از باب تبلیغات این حرف را نزده‌اند، آقای دکتر همیشه نسبت به حضور زنان در جامعه توجهات خاص داشته‌اند. اما اگر یک زن رییس بانک مرکزی بشود، خیلی به نفع مملکت است، چون از طلا و سکه‌ی کشور به خوبی حفاظت می‌شود و دیگر از بابت قیمت طلا و سکه مشکلی نخواهیم داشت! همچنین چون خانم‌ها به مسائل بهداشتی توجه ویژه‌ای دارند، در مبحث پول‌شویی هم شاهد اقدامات پیشگیرانه خواهیم بود!

ناگفته نماند که با حضور یک بانو در بانک مرکزی ممکن است شمش‌های طلا به سرویس طلا تبدیل بشوند که اتفاقا کمک زیادی به اقتصاد خواهد کرد!

همچنین وقتی یک زن رییس بانک مرکزی باشد، می‌توان گفت که ریشه اختلاس در کشور خشکانده می‌شود، چون رییس زن معاونان زن دارد و معاونانش هم معاونان زن دارند و چون چیزی بین خانم‌ها مخفی نمی‌ماند. کسی هم جرأت اختلاس به خود نمی‌دهد!

در مجموع اگر رییس بانک مرکزی دولت آقای رضایی زن باشد، کلی پز و کلاس دارد، چون رییس بانک مرکزی هیچ دولتی زن نبوده است. یعنی من کشته‌مرده‌ی ایده‌های نامزدها برای متفاوت بودن هستم. تا دل‌تان بخواهد، ایده‌ی جذاب رأی‌آور هست. ان‌شاءالله برنامه و این چیزها هم بعداً اعلام می‌شود لابد!

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
تا حالا مملکت دست مردا بوده گند زدند بهش کسی هم بو نبرده حالا بدیم دست زنها اونها هم گند بزنند مگه طوری میشه اتفاقا" بد هم نیست میتونیم بدون اینکه کسی شک کنه این گندی رو که رجلان سیاسی تو مملکت داری زدند بندازیم گردن خانمها چطوره هن !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
به خاطر این موضوع به آقا محسن رای نمی دم.