دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

ارتباط تصویری‌درحوزه اینترنت راجدی بگیریم

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: باید ارتباط تصویری در حوزه اینترنت را باید جدی بگیریم.
کد خبر : ۱۰۵۰۹۱


صراط: فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، ابراز کرد: معضل جدید ارتباط تصویری در دنیای اینترنت وارد شده است که مشکلات متعددی به وجود آورده، صرف هم‌آوا شدن با علم جدید نباید آن را به راحتی پذیرفت، بلکه باید با مطالعاتی گسترده و آسیب‎شناسی مردم را آگاه کرد که بزرگ‌ترین قدم در مقابله با آن، گسترش اینترنت ملی است.

وی افزود: در حوزه اوقات فراغت، آموزش و پرورش باید با اداره‌کل ورزش و جوانان بیش از پیش هماهنگ شود و برنامه‎‌های خود را بیشتر به صورت مسجدمحور انجام دهد تا مهجوریت مسجد در این جنگ‌نرم از بین برود.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: از آموزش و پرورش انتظار می‌رود که مسابقات فرهنگی و هنری خود را گسترش دهد و علاوه بر کسب مقامات متعدد، رکوردهای خود را نیز حفظ نماید، از دیگر برنامه‌هایی که آموزش و پرورش باید به آن توجه کند، راه‌اندازی فروشگاه الکترونیک و نقش مهم تعاونی مصرف فرهنگیان در تنظیم بازار است.

وی اظهار کرد: مردم ثابت کردند که در حوزه اقتصادی همراه نظام هستند و در این زمینه حماسه‎های بزرگی آفریده‌اند که نمونه آن دستاورد بزرگ در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته است و بنا بر بیانات مقام معظم رهبری، وظیفه سنگین در خلق حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی بر عهده مردم است که شرکت در انتخابات پیش‎ رو نمونه بارز خلق حماسه توسط مردم خواهد بود.

احمدی، تصریح کرد: این امکان وجود دارد که در انتخابات پیش‌ رو شاهد اتفاقاتی همچون فتنه 88 باشیم اما دشمنان بدانند که مردم و دولت در این زمینه آگاه هستند و با اقدامات آن‌ها مقابله خواهند کرد.

منبع: ایسنا