سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵
تذکر قاضی‌پور

رئیس‌جمهورجای سفرخارجی به مجلس می‌آمد

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: بهتر بود رئیس‌جمهور به جای سفر خارجی به مجلس می‌آمد.
کد خبر : ۹۹۹۲۳
به گزارش صراط،نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: بهتر بود آقای رئیس‌جمهور به جای مسافرت خارجی و عکس‌های متبذلی که چاپ و پخش شده، به مجلس می‌آمد و از بودجه دفاع می‌کرد.

وی در ادامه با استناد به ماده 188 آئین‌نامه مجلس افزود: نمی‌دانم رقم 45 هزار میلیارد تومان در لایحه سه دوازدهم از کجا آمده است؛ طبق قانون حداکثر این مبلغ باید 33 هزار میلیارد و در نهایت 36 هزار  و 300 میلیارد می‌شد که در آن هم سهم هدفمند کردن یارانه‌ها و هم سهم عمرانی باید ذکر می‌شد.

قاضی‌پور گفت: صحبت کردن آقای ممبینی در جلسه خلاف است و خود آقای رئیس‌جمهور یا معاون وی باید در جلسه توضیح می‌داد؛ نمایندگان دولت توضیح دهند که پول یارانه‌ها را چه کار می‌کنند و موارد عمرانی که تدوین شده چگونه انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: آیا این 45 هزار میلیارد صرفا برای انتخابات ریاست جمهوری هزینه خواهد شد.

لاریجانی در پاسخ به تذکر قاضی‌پور گفت: برداشت ما از آئین‌نامه این چیزی نیست که شما گفتید و نماینده دولت می‌تواند شخصی غیر از وزیر یا معاون رئیس‌جمهور باشد.

وی افزود: برخی مباحثی که ذکر کردید مربوط به مباحث ریز است که می‌توانید در جریان بررسی جزئیات در مورد آنها نظر بدهید؛ بحث الان ما کلیات است.

جدیدترین عکس ها، فیلم و صوت را در سرویس چندرسانه ای صراط  بخوانید.



منبع: فارس