سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۶

با نیامدن خاتمی دنیا به آخر نمی‌رسد

جبهه اصلاح طلبان با تابلوی خود وارد انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر می شود و برای شوراها در مراکز استانها بویژه تهران فهرست انتخاباتی خواهد داد.
کد خبر : ۹۹۸۸۵
سخنگوی جبهه اصلاح طلبان، با تاکید براینکه با تابلوی جبهه اصلاح طلبان وارد انتخابات شوراها و ریاست جمهوری می شویم، گفت: با توجه به شرایط کنونی، کشور نیازمند نیروی جوانی برای ریاست جمهوری است لذا بهتر است آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان مشاور تجربیات خود را به رئیس جمهور آینده ارائه کند.

به گزارش صراط، مجید محتشمی در خصوص همایش انتخاباتی جبهه اصلاح طلبان که قرار بود در اسفندماه برگزار شود، اظهارداشت: این همایش در فروردین ماه برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به اعلام کاندیداتوری مصطفی کواکبیان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر کاندیدایی می تواند تا برگزاری کنگره برزگ اصلاح طلبان فعالیت های سیاسی خود را داشته باشد اما در نهایت بر روی یکی از کاندیداها اجماع صورت می گیرد.

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان، تاکید کرد: با توجه به عملکرد ضعیف دولت نهم و دهم و با توجه به پایگاه اجتماعی که اصلاح طلبان دارند در صورت به اجماع رسیدن شانس و اقبالشان در انتخابات زیاد است.

هاشمی مشاوره دهد

وی در مورد خبرهایی مبنی بر ورود آیت الله هاشمی رفسنجانی به رقابتهای انتخاباتی گفت: اندکی از اصلاح طلبان خواهان حضور ایت الله هاشمی در رقابتها هستند هرچند که وی از ارکان نظام است و در دوران 8 ساله سازندگی خدمات شایسته ای انجام داده است ولی با توجه به شرایط کنونی کشور نیازمند نیروی جوان برای ریاست جمهوری است و آقای هاشمی بهتر است به عنوان مشاور تجربیات خود را به رئیس جمهور آینده ارائه کند.

گزینه رای آور بجز خاتمی وجود دارد

محتشمی در واکنش به آندسته از اصلاح طلبان که تنها بر حضور خاتمی در انتخابات تاکید دارند و حاضر به ورود به انتخابات با کاندیدای دیگر نیستند، گفت: قطعا خاتمی می تواند کاندیدای مطلوب باشد، اما در صورت استنکاف وی، دنیا به آخر نرسیده و جریان اصلاح طلبی این ظرفیت را دارد که از میان کاندیداهایی که به صورت ضمنی و علنی اعلام کاندیداتوری کردند و چه افرادی که هنوز نامشان مطرح نشده است یک گزینه مناسب و رای آور معرفی کند.

رئیس ستاد انتخابات شورای شهر جبهه اصلاح طلبان، در خصوص فعالیت های این جبهه در انتخابات شورای شهر خاطرنشان کرد: جبهه اصلاح طلبان با تابلوی خود وارد انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر می شود و برای شوراها در مراکز استانها بویژه تهران فهرست انتخاباتی خواهد داد.
منبع: مهر