سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۱
نعیمه اشراقی در گفتگوی با سایت ضد انقلابغ

اظهارت عجیب نوه امام(ره) درمصاحبه باضدانقلاب

نعیمه اشراقی که چند وقتی است نظرات بسیار متناقضی را اعلام می کند و در شبکه های اجتماعی اقداماتی عجیب و غریب دارد اخیرا با سایت ضد انقلاب جرس گفگویی داشته است که بسیار تامل برانگیز است.
کد خبر : ۹۸۷۴۸
به گزارش صراط، نعیمه اشراقی نوه دختری حضرت امام خمینی (ره) است که به تازگی اظهارات قابل تامل و اقداماتی عجیب دارد که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

نوه دختری حضرت امام، به جای آن که منتشر کننده ارزش های انقلاب اسلامی باشد اما تاکنون با مصاحبه با سایت های ضد انقلاب به جریان سازی علیه نظام و انقلاب کمک کرده تا ضد انقلاب با مانور روی این مصاحبه خشنود شوند.

نعیمه اشراقی که فعالیت گسترده ای در فضای مجازی آغاز کرده است، چند ماهی است که به شدت در شبکه های اجتماعی خبرساز می شود. در همین راستا اخیرا با سایت ضد انقلاب جرس گفتگویی داشته که بسیار قابل تامل است.

 

بنابراین گزارش، اشراقی اقدامات سی و چهارساله انقلاب و آرمان های امام  راحل را در این مصاحبه زیر سوال برده و به طور رسمی اعلام کرد که انقلاب اسلامی به اهدافش نرسیده است!

این مصاحبه که به تازگی صورت گرفته، در آن رسما از اقدامات برخی افراد معلوم الحال توسط نعیمه اشراقی حمایت و چندین بار به آزادی که در جمهوری اسلامی نیست اشاره شده است!

نعیمه اشراقی انقلاب ایران اسلامی را با انقلاب هایی همچون فرانسه مقایسه کرده و عقیده اش را اینچنین ابراز داشته که به خواسته هایمان نرسیدیم و متاسفانه طی این سال ها آرمان های اصلی انقلاب محقق نشده است!

اشراقی در قسمت. دیگری از مصاحبه اش با سایت ضد انقلاب جرس با اشاره به اینکه محضر سه آیت الله را درک کرده است چند نظریه فقهی نیز صادر کرده و درباره حکومت داری اسلامی نیز صحبت هایی را نموده که بسیار قابل تامل  است.

نعیمه اشراقی که گویا از این مصاحبه بسیار راضی است لینک گفتگویش را با سایت ضد انقلاب جرس در صفحه رسمی خود در فیس بوک قرار داده است که برخی دوستان او نیز از این حرکت ابراز ناراحتی کرده اند.

نکته قابل توجه در این زمینه، کامنت هایی است که در زیر این مطلب برای نعیمه اشراقی فرستاده شده است, که اکثر کاربران او را محکوم کرده و از او خواسته اند به جای اینکه از ضد انقلاب تعریف و تمجید کند ، خط امام خمینی (ره) را ادامه دهد و پیرو رهبری باشد .

گفتنی است، نعیمه اشراقی سومین فرزند آیت الله اشراقی یکی از افرادی است که در شبکه اجتماعی فیس بوک به شدت فعال است و روزانه نگاشته های شخصی خود را بروی صفحه خود قرار می دهد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۲۲
هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۲۰
الان اگر این خانم پست مهم داشت میگفت تمام آرمانهای انقلاب تحقق یافته است. من اگه بودم اینم یجوری توی مجمع تشخیص مصلحت جاش میدادم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۲۱
۳
شاید هم این ما و جامعه است که با خانواده ی امام و اصحاب امام فاصله گرفته ایم .
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۹
۴
دمش گرم بازم مگه نوه های امام خمینی واقعیت هارو بگن از رسانه هایی مثل شما که خبرهای یک طرفه و سانسور شده رو فقط دید و عقد اخوتتون هم فقط یه شعاره مثل خیلی شعار ها که تو مملکت ما دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱۸
اينا چون نوه امام هستند نبايد بخودشون حق هر كاري رو بدن. با اينكارها خودشونو از چشم مردم ميندازن. من اگه بميرم با يه سايت خارجي مصاحبه نمي كنم ، در حالي كه يه فرد عادي مملكت هستم.