دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳

گمانه‌زني‌ها درمورد ليست‌فروش قلعه‌نويی

سرمربي استقلال در نظر دارد با جذب هافبك دفاعي سپاهان عمران​زاده، رحمتي، موسوي و احتمالا اکبرپور را در فهرست خروجي تيم استقلال براي فصل بعد قرار دهد.
کد خبر : ۹۸۰۲۱


به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ احتمال اين‌که امير قلعه‌نويي فصل آينده هم در استقلال بماند بيشتر از احتمال جدايي اوست و به همين دليل‌ گمانه‌زني‌ها در مورد ليست فروش استقلال آغاز شده است. تا اين‌جاي کار که قلعه‌نويي نفراتي چون ليام ردي را نخواسته و امثال جانواريو را از دست داده، اما طبق شنيده‌هاي کاملا موثق ما يکي از برنامه‌هاي جدي امير براي فصل آينده بازگرداندن جانواريوست چون او به احتمال فراوان از ارديبهشت ماه آينده شرايط بازي کردن را پيدا مي‌کند. از ديگر نفرات مورد نظر قلعه‌نويي هم مي‌توان به‌ اميد ابراهيمي، هافبک دفاعي سپاهان اشاره کرد اما چه کساني در ليست فروش قلعه‌نويي هستند؟!


اولين بازيکني که قطعا قلعه‌نويي او را نمي‌خواهد حنيف عمران‌زاده است. حنيف چه از نظر فني وچه به خاطر حاشيه‌هايي که دارد مورد نظر قلعه‌نويي نيست. همين چند روز قبل او با فرزاد حاتمي شوخي نامناسبي انجام داد که خبرش به گوش قلعه‌نويي رسيد. يک بار هم امير به شوخي گفته بود حنيف فقط سالي يک بازي خوب انجام مي‌دهد!


از ديگر بازيکناني که احتمال جدايي‌اش از استقلال وجود دارد کيانوش رحمتي است. رحمتي چند صباحي است که دوران مصدوميت و نقاهت را پشت‌سر گذاشته اما قلعه‌نويي اصلا به او ميدان نمي‌دهد و برخلاف مظلومي اعتقادي به فوتبال رحمتي ندارد.


همچنين از بازيكنان ديگري که احتمال جدايي‌اش زياد است مي‌توان به ميثم بائو اشاره کرد چراکه چندي قبل قلعه‌نويي حسابي از د‌ست او ناراحت شد.


حتي شنيديم احتمال جدايي سياوش اکبرپور هم وجود دارد و او حتما بايد در بازي‌هاي باقي‌مانده بدرخشد تا دوباره اعتماد کادر فني را جلب کند. امير البته در ليست خود مجيدي (که قرارداد 18 ماه دارد) و فرزاد حاتمي را حفظ مي‌کند اما وضعيت برهاني و حتي سياوش اکبرپور در هاله‌اي از ابهام قرار دارد و هيچ بعيد نيست يکي از اين دو نفر از استقلال جدا شود.


يکي ديگر از استقلالي‌هايي که در منطقه خطر قرار دارد ايمان موسوي است. او مثل فرزاد حاتمي شروع خوبي در استقلال داشت اما خوب ادامه نداد و نتوانست اعتماد قلعه‌نويي را جلب کند.


در صورت ماندن قلعه‌نويي در استقلال اسکلت اصلي اين تيم تغيير نمي‌کند و او 4، 5 خريد (به جاي جدا شده‌ها‌) بيشتر انجام نمي‌دهد. البته اين احتمال هم هست که جواد نکونام به قطر برود چون در استقلال تحرکاتي از سوي برخي‌ها عليه او انجام مي‌شود که به مذاقش خوش نيامده است. اگر نکونام برود آبي‌ها دست به کار مي‌شوند تا اميد ابراهيمي را از سپاهان بگيرند اما هرچه هست انجام 4، 5 تغيير در ليست استقلال قطعي است چون‌ امير قلعه‌نويي از عملکرد‌ آن‌ها به هيچ‌وجه رضايت ندارد.