سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵

اليويرا: هيچ اختلافي در تيم نيست

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: هيچ گونه اختلافي در تيم و بين بازيکنان و کادر فني وجود ندارد و برخي عکس العمل هاي بازيکنان در حين مسابقه طبيعي است.
کد خبر : ۹۷۶۹۶
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ توني اوليويرا اظهارداشت: مربي در تيم، تصميم گيرنده نهايي است و هيچ بازيکني حق اعتراض به تصميم مربي را ندارد و اگر هم اعتراضي صورت مي گيرد به خاطر هيجاني است که بازيکن در حين بازي دارد.

وي اضافه کرد: در تيم تراکتورسازي همانند ديگر تيم ها، همه چيز قبل از بازي تصميم گيري و وظيفه هر بازيکني مشخص مي شود و به طور مثال اگر سيدمهدي سيدصالحي براي زدن ضربه پنالتي اصرار مي کند به خاطر رقابت وي براي کسب عنوان آقاي گلي مسابقات است.

اوليويرا گفت: پس از هر بازي با بازيکنانم در مورد بازي صحبت مي کنم و زماني که آنها براي استراحت مي روند فيلم بازي را به منظور بررسي همه جانبه بازي، چند بار مي بينم.

وي افزود: از امروز فقط به بازي با الجزيره امارات فکر مي کنم و تمام توانم را روي اين بازي متمرکز خواهم کرد چرا که اين بازي از کيفيت بالايي در مقايسه با رقابت هاي ليگ برتر برخوردار خواهد بود و سه امتياز آن براي تراکتورسازي بسيار مهم است.

اوليويرا گفت: تمرينات امروز براي ريکاوري بازيکنان خواهد بود و فردا نيز يک تمرين تاکتيکي انجام خواهيم داد و روز دوشنبه با يک تمرين سبک خود را براي بازي روز سه شنبه اماده خواهيم کرد.

وي اظهارداشت: البته به بازيکنان با تجربه تيم که بالاي 30 سال سن دارند استراحت بيشتري خواهم داد تا با روحيه و قدرت بدني بالايي در روز مسابقه در اختيار تيم باشند.

وي افزود: بازي هاي تيم الجزيره را آناليز کرده ام و ديروز نيز يکي از مسابقات اين تيم در ليگ امارات را از تلويزيون تماشا کردم و اميد زيادي به کسب سه امتياز اين ديدار البته با حمايت هواداران دارم.

جواد کاظميان نيز در خصوص اعتراض خود به تعويض در مسابقه با فجر سپاسي، گفت: دوست داشتم در اين بازي گلزني کنم و به خاطر تعويضم از سوي مربي کمي نارحت شدم و کمي قاطي کردم.

وي از هواداران تيم خواست با حضور در ورزشگاه در روز سه شنبه تراکتورسازي را در ليگ قهرمانان آسيا نيز حمايت کنند.

سيدمهدي سيدصالحي نيز در خصوص رفتار خود در اين بازي گفت: روز اولي که به تراکتورسازي آمد در مصاحبه اولم گفتم که براي کسب آقاي گلي به اين تيم آمده ام و دوست داشتم با زدن اين ضربه پنالتي، آمار گل هايم را بيشتر کنم که خوشبختانه موفق به گلزني در اين بازي هم شدم.

تيم فوتبال تراکتورسازي هشتم اسفند در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز ميزبان الجزيره امارات است.
منبع: ایرنا