سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۸
حجت الاسلام بنایی:

حادثه 22بهمن دل رهبری ومراجع راخون کرد

مشاور رئیس قوه قضائیه در امور مجلس گفت: متأسفانه عده‌ای در روز ۲۲ بهمن در قم، دل رهبر معظم انقلاب و مراجع تقليد را خون کردند و موجب شرمساری قمی‌ها شدند.
کد خبر : ۹۷۵۴۰
  به گزارش صراط، حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی شامگاه چهارشنبه، در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برپایی مراسمات دهه فجر که از سوی مجمع هماهنگی پیروان رهبری در مسجد زین العابدین(ع) قم برگزار می‌شد، اظهار داشت: انقلابی بودن تنها به حرف نیست، بلکه باید در عمل در عرصه‌های مختلف ثابت کرد که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم.

وی گفت: ۱۵ سال است که مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری در قم بدون حاشیه برگزار می‌شود.

نماينده مردم قم در مجلس هفتم و هشتم، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که حفظ شعائر باید به همراه تقوای الهی باشد، افزود: متاسفانه عده‌ای در روز ۲۲ بهمن که روز جشن ملی کشور است، دل رهبر معظم انقلاب و مراجع تقليد را خون کردند.

وی عنوان کرد: ورود مراجع و بزرگان دین در خصوص این حادثه مطلب کوچکی نیست و باید دید که چه حادثه‌ای رخ داده است که بزرگان دین نسبت به آن موضع گیری کردند.

حجت الاسلام بنایی ادامه داد: عده‌ای به عنوان دلبستگان به انقلاب، با پوشش‌های مختلف ما را سر افکنده کردند و موجب شرمساری قمی‌ها شدند.

وي اضافه کرد: از بعد از ظهر روز راهپیمایی ۲۲ بهمن که آن حوادث در سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی رخ داد رسانه‌های غربی حضور گسترده ملت ایران در صحنه را نادیده گرفتند و این خبر در صدر اخبارشان قرار گرفت.

انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم برای کشور سرنوشت ساز است

مشاور رئیس قوه قضائیه در امور مجلس، در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم را برای کشور سرنوشت ساز خواند و افزود: باید با جدیت و بصیرت در این صحنه حضور یافت و باید کسی را انتخاب کرد که به فرموده رهبری توانایی مدیریت کشور را داشته باشد.

وی با بیان اینکه قم همواره در انتخابات نقش تاثیرگذاری داشته است افزود: کفه قم در انتخابات همیشه سنگینی می‌کند و تجربه نشان داده است که قم به هر طرفی که بچرخد، کشور را نیز با خود همراه می‌کند.
حجت الاسلام بنايي ابراز داشت: امروز تحولاتی که در قم مشاهده می‌شود پرده اول پیشرفت آن در زمان تصدی‌گری حجت الاسلام پورمحمدی در وزارت کشور بوده است و ایشان گام‌های موثری برای عمران و آبادانی قم برداشتند.

منبع: مهر