سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۰

فوتبال ایتالیایی بارسلونا را نابود کرد

دیشب در یک هشتم نهایی جام قهرمانان اروپا میلان با نتیجه ی دو بر صفر در سن سیرو بارسلونا را شکست داد. با مهار خوب مونتولیو و آمبروزینی اثری از مسی ، ژاوی، اینیستا و فابرگاس دیده نشد.
کد خبر : ۹۷۴۳۶

به گزارش سرویس ورزشی صراط، دیشب بازی های یک هشتم نهایی در دور رفت به اتمام رسید. در این دیدار ها دیشب میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان تیم بارسلونا بود. این مسابقه در حالی برگزار شد که بالوتلی، روبینیو و نوچرینو غیابان بزرگ میلان بودند ولی در سمت دیگر ژاوی هرناندز که گفته می شد به این بازی نرسد در ترکیب اصلی بارسلونا حضور داشتند. غیبت بازی کنان خوب باشگاه میلان و از طرفی رسیدن ژاوی به این بازی همه را متقاعد کرده بود که بارسا با نتیجه ای خوب در مقابل میلان پیروز خواهد شد.اوایل بازی توپ در دست بارسلونا بود ولی حمله ای نتوانستند طراحی کنند تا در ضد حملات چند موقعیت خطر ناک برای الشراووی و بوآتنگ به وجود آمد که خطری جدی برای بارسلونا محسوب می شد.

مکسس اولین بازیکنی بود که در این دیدار کارت زرد را در دقیقه 25 دریافت کرد. بازی در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم بواتنگ غنایی دروازه‌ بارسلونا را با ضربه ای زیبا فرو ریخت. در حالی که بازی با پاسکاری های مداوم و بی ثمر بارسلونا پیش می رفت میلان در ضد حمله ای سرعتی و با دقت در دقیقه ی 81 به گل دوم خود رسید. گل دوم را مونتاری برای تیم میلان به ثمر رساند.

در طول بازی تنها دو موقعیت خطرناک از سوی بازیکنان بارسا شاهد بودیم و این در حالی بود که میلان با به نمایش گزاشتن یک فوتبال ایتالیایی از ضد حملات خود بهترین استفاده ها را می بردند و حملاتی جدی به روی دروازه ی ویکتور والدز ایجاد می کردند. نکته جالب توجه در مورد بازی دیشب این بود که اثری از بازیکنان ستاره ی بارسا دیده نمی شد تا جایی که تماشا گران نیز این موضوع را در بنر هایی نمایش دادند. بازی خوب مونتولیو و آبروسینی باعث شد اثری از مسی ، ژاوی ، اینیستا و فابرگاس در زمین نباشد.


مسی اثری ندارد

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۳
۲
میلان 2 0 بارسلونا

میلان قهرمان این فصل لیگ قهرمانانه ...