سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۵
مانچيني:

من بهترين مربي انگليس هستم

روبرتو مانچيني، سرمربي منچسترسيتي، با معرفي خود به عنوان بهترين مربي انگليس، به شايعات در مورد آينده در اين باشگاه پاسخ داد.
کد خبر : ۹۷۰۸۴
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ منچسترسيتي در حال حاضر با 12 امتياز فاصله نسبت به رقيب همشهري، در رتبه دوم جدول ليگ برتر قرار دارد و اميدهايش براي دفاع از عنوان قهرماني فصل گذشته بسيار کمرنگ شده است.

اما آنها شب گذشته در دور چهارم جام حذفي، با نتيجه 4-0 ليدز را شکست دادند و مانچو معتقد است دستاوردهاي اخيرش در سيتي، کم نظير است.

او گفت:" در 15 ماه اخير، من بهترين مربي انگليس بودم. بعضي ها 6 ماه است که مي گويند سيتي مربي اش را عوض خواهد کرد؛ گوارديولا خواهد آمد و حالا که او به بايرن رفته، از مربي ديگري نام برده مي شود.

من قهرمان ليگ برتر، جام حذفي و چريتي شيلد شدم. در 15 ماه اخير، هيچ مربيگري ديگري چنين افتخاراتي را نداشته است. نمي توانم کاري بکنم اما اين واقعيت است."

سيتي فصل گذشته با جبران فاصله 8 امتيازي توانست عنوان قهرماني را از چنگ منچستريونايتد دربياورد و مانچيني فکر مي کند با آمادگي مهاجمان تيم، اين اتفاق مي تواند تکرار شود.

" اميدوارم آگوئرو تا پايان فصل در همين فرم باقي بماند. اگر سرخيو به همين ترتيب بازي کند و مهاجمان ما به گلزني هايشان تا پايان فصل ادامه بدهند، رقابت قهرماني براي ما تمام شده نيست."
منبع: ورزش سه