سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷

نقشه دشمنان برای دوری ما از ولایت فقیه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان می خواهند با ترویج بدحجابی در جامعه، ما را از ارزشهای بی نظیری مانند ولایت فقیه باز دارند
کد خبر : ۹۶۹۱۶
به گزارش صراط،سردار محمدرضا نقدی روز یکشنبه در اولین یادواره شهدای زن جامعه پزشکی کشور در برج میلاد، افزود: پیروزیهای بزرگی داشته‌ایم و هر آنچه که از پیروزیها نصیبمان شده مرهون امام هستیم و هر آنچه که ناکامی است نتیجه الگو گرفتن از روشها و ایده‌های دشمنان این شهدا است.

وی ادامه داد: اگر در رفتار فردی و اجتماعی دنباله‌رو شهدا باشیم شکی نیست که ناکامی‌ها و عقب‌ماندگی‌های ما به پیشرفت و پیروزی تبدیل می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان، ما را ارزشهای بی‌نظیری مانند ولایت باز می‌دارند که این اصلی‌ترین موضوع دشمن استکباری ماست و همه تهاجم ها بر روی ولایت متمرکز است.

سردار نقدی گفت: چون حاکمیت ما بر پایه ولایت است انسانهای متعالی ساخته می‌شوند و کرامت انسانها متعالی می‌شود و دشمنان این نعمت را نمی‌توانند در جامعه ما ببینند.

وی ادامه داد: دشمنان شهدا ما را از حقایق دور می‌کنند و طبیعی است که می‌خواهند ما از روحانیت جدا شویم و نمی‌خواهند انسانهای استوار در مقابل آنها قرار بگیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان به دنبال دور کردن زنان از حجاب هستند چرا که حجاب برایشان خطرناک است.

وی گفت: موضوع اصلی جوامع غربی قانونمند کردن هم‌جنس‌بازی است چرا که می‌خواهند سلطه بر انسانها داشته باشند و این در حالی است که انسان باکرامت زیر بار زور نمی‌رود.

سردار نقدی ادامه داد: این افراد بر هم‌جنس‌بازی و بی‌حجابی نامها و القاب زیبا می‌گذارند و به عنوان آزادی آنها را ترویج می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در این یادواره وجود متخصصان زن که با حجاب حاضر هستند دلیل کافی برای باطل شدن این دروغها است و ثابت می‌کنند زنان می‌توانند با حجاب به اوج فرهیختگی برسند.

سردار نقدی گفت: راه تعالی ما دنباله‌روی از راه شهداست و زنان جامعه پزشکی سهم بزرگی در دفاع مقدس داشته‌اند و همه این الگوها می‌تواند در اختیار زنان و دختران امروز ما قرار گیرد
منبع: مهر