دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۴
پرسپولیس :

نظر پيشکسوتان عليه تصميمات جديد!

خيلي از پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس از شرايط حاکم بر باشگاه و سياست‌هاي حاکم بر تيم محبوبشان احساس نارضايتي مي‌کنند و معتقدند که محمد رويانيان در بسياري از موارد عجولانه و بدون تفکر عمل مي‌کند.
کد خبر : ۹۶۵۴۱
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ طبق تصميم جديد قرار بر اين شده است که پرسپوليس مدل 93-92 توسط يحيي گل محمدي بسته شود واين مربي از همين حالا مي‌تواند ليست نفرات مورد نظر و بازيکنان مازادش براي ليگ آينده را در اختيار مسئولان باشگاه قرار دهد. اما اين موضوع اصلاً به مذاق پيشکسوتان پرسپوليس خوش نيامده است و آنها بر اين باورند که رويانيان کاملاً بدون مشورت و عجولانه تصميم مي‌گيرد.



اين دسته از پيشکسوتان باشگاه معتقدند که اين تصميم دقيقاً همان اشتباهي است که در زمان مربيگري دنيزلي توسط رويانيان رخ داد آن زمان هم قبل از پايان فصل و حتي قبل از روشن شدن وضعيت حضور دنيزلي روي نيمکت پرسپوليس، رويانيان اقدام به جذب مهره‌هاي مدنظر اين مربي ترک تبار کرد و نتيجه‌اش هم حضور پر از ضعف پرسپوليس در ليگ برتر جاري بوده است.

پيشکسوتان بر اين باورند که براي گرفتن تصميمات بزرگ و اينچنيني بايد از نظر آنها استفاده بيشتري بشود تا در آينده پرسپوليس را در جايگاهي بهتر ببينيم.