سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴

هراس‌دشمن‌ازبرگزاری‌باشکوه‌انتخابات

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: دشمن همواره حضور باشکوه مردم در انتخابات را تهدیدی برای منافع خود دیده و از آن می‌هراسد.
کد خبر : ۹۴۹۳۱
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ از برازجان حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در آیین برگزاری مراسم ویژه سالروز ورود امام خمینی به میهن در محل گلزار شهدای برازجان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است و باید از این انقلاب پاسداری کنیم.

وی افزود: امروز لازم است که دستاوردهای نظام اسلامی به مردم و نسل جوان منتقل شود و همه مسئولان باید خدمات ارزنده نظام در تمام حوزه‌ها را تبیین کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خاطرنشان کرد: دشمن با شیوه‌های مختلف به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات است و با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال کمرنگ کردن معنویات است که باید با برنامه‌ریزی شایسته و مناسب در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: مردم همواره به نظام اسلامی و انقلاب عشق می‌ورزند و این امر اهمیت زیادی دارد که مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و باید با خدمت بی‌منت به مردم، وظیفه خود را انجام دهند.

وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از مظاهر اتحاد و مشارکت مردم مسلمان ایران است که دشمن همواره حضور باشکوه مردم در انتخابات را تهدیدی برای منافع خود دیده و از آن می‌هراسد.

موسوی‌نژاد بیان کرد: حضور باشکوه در انتخابات 92 سیلی محکمی به استکبار است و همه باید پشت سر رهبری حرکت کنیم و انتخاباتی باشکوه را رقم بزنیم.

منبع: فارس