سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۹

تصاویر/حاشیه‌های شهرآورد 76

هفتاد و ششمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شرایطی با تساوی به پایان رسید که بازیکنان دو تیم نتوانستند یکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و میلیون‌ها بیننده را راضی کنند.
کد خبر : ۹۴۳۴۵
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ در این دیدار که از ساعت 15 امروز جمعه با حضور نزدیک به یکصد هزار تماشاگر به قضاوت محسن قهرمانی برگزار شد، دو تیم با نمایشی ضعیف و و دور از انتظار در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا نتیجه بازی رفت تکرار شود.

در همین حال اما تماشاگران دوستدار استقلال و پرسپولیس از یک روز قبل خود را از همه جای ایران به ورزشگاه آزادی رساندند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند. به روایت عکس های خبرگزاری های داخلی جمعی از تماشاگران هوادار دو تیم که از روز پیش خود را به ورزشگاه رسانده بودند شب را در ورزشگاه آزادی گذراندند تا بازی فردا را از دست ندهند.

در اولین ساعات روز جمعه نیز انبوه جمعیت به سمت ورزشگاه آمدند و پیش از ظهر سکوهای ورزشگاه را پر کردند. در کنار هوادارن پرشور قرمز و آبی ها چهره هایی چون کارلوس کی روش و بهداد سلیمی، هم این بازی را از نزدیک تماشا کردند. همچنین تعدادی از روحانیون نیز برای مشاوره و گفتگو با جوانان در ورزشگاه حضور داشتند.

گزیده عکس های خبرگزاری های داخلی مهر، ایسنا، ایرنا، فارس، ایلنا، جام جم، باشگاه خبرنگاران، آژانس عکس ایران و پانا حال و هوای ورزشگاه آزادی پیش تا پس از بازی را نشان می دهد.




























منبع: فرارو