سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۸

سیاست نخ نما شده علی کریمی!

مگر خودت نبودی که در دوران مربیگری علی دایی در تیم ملی علی‌رغم دعوت شدن، به تیم ملی نرفتی و این دعوت را رد کردی؟
کد خبر : ۹۴۱۱۹
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ علی کریمی در مصاحبه‌ای درباره کناره گیری سید مهدی رحمتی از تیم ملی گفت: «حاضرم توپ جمع کن تیم ملی باشم!»
برویم سر اصل مطلب؛ آقای کریمی! در قبال کنار کشیدن مهدی رحمتی از تیم ملی گفتی که حاضری توپ جمع کن تیم ملی باشی؛ مگر خودت نبودی که در دوران مربیگری علی دایی در تیم ملی علی‌رغم دعوت شدن، به تیم ملی نرفتی و این دعوت را رد کردی؟!

آقای جادوگر ایران و آسیا که گفتی حاضری توپ جمع کن تیم ملی باشی! ما هنوز فراموش نکرده‌ایم در جام‌جهانی آلمان که يكي از دوره‌هاي ياغي‌گري خود را پشت سر گذاشتی و شايد بحراني‌ترين دورانت هم بود يك بار توسط برانكو از اردو اخراج شدی، اما محمد دادكان تو را به هتل برگرداند و حاصلش لگد ماندگارت به ساك پزشكي بود. به راستی هدف نگارنده تخریب چهره ملی‌پوش سرشناس فوتبال ایران نیست، اما آیا بازهم وی می‌خواهد با حرف های قشنگ بگویند که خیلی با تعصب است و رحمتی غیرت ملی ندارد!؟
از مچ بند سبز و وارد کردن مسائل سیاسی‌ات به فوتبال که بگذریم به خوبی به یاد داریم که علی کریمی همان بازیکنی است که خبرنگاران را می‌کشد دنبال خودش تا هنگام محبت کردن به یک معلول از وی عکس بگیرند! علی کریمی یعنی راه رفتن وسط زمین و بعد از باختن تیم داد زدن روی هم تیمی‌ها و خود را متعصب نشان دادن!

حرف را کوتاه کنیم و سرتان را درد نیاوریم «هر جا که دوربین و یک فرد معلول هست، نام علی کریمی آنجا می درخشد!»، البته نه بخاطر فرد معلول، بلکه بخاطر دوربین!
مخلص کلام هم اینکه آقای جادوگر، کاری به قرمز و آبی بودنت نداریم، فقط می‌خواهیم بگوییم که «سیاستی که در پیش گرفته‌ای نخ نما شده است»
منبع: مشرق
نظرات بینندگان
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
۱
۰
صراط جان حالا فهميدم ناراحتيت از چيه!!!
ناراحتيت به خاطر همون دستبند سبزه.يه موي گنديده علي كريمي به كل هيكل خيليا مي ارزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
نگارنده این متن خیلی نادان تشریف دارند که با این چرندیات می خواهند چهره ایشون رو بین میلیونها هوادار فوتبالی و غیر فوتبالی خراب کنند.از این جا آبی برات گرم نمیشه داداش.برو جای دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
خوب مچ بند سبز رو از اول میگفتی میفهمیدیم گیر کارت کجاست، دیگه نیازی به این همه آسمون و ریسمون نبود.