سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷

مخالفان احمدی‌نژاد مسلمان نیستند!

محمد جعفر بهداد امروز در یادداشتی در روزنامه ایران با عنوان " احمدی نژاد باج نمی دهد، حتی به شما دوست عزیز!" نوشت: کسانی که از اشارات و تصریحات رئیس جمهور درباره محبت ، پاکی ، عدالت، امام زمان (عج) و حکومت جهانی حضرت ولی عصر ، احساس نگرانی می کنند شایسته نیست آنهارا مسلمان و انقلابی بنامیم!، چه رسد به این که بخواهند به مرجع و میزان تشخیص مسلمانی و ولایتمداری افراد در جامعه تبدیل شوند.
کد خبر : ۹۳۶۳۲
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ بهداد در ادامه این یادداشت اینگونه می نویسد که: آنها از یک طرف مدعی اند دولت مشغول تزریغ منابع مالی به مردم است تا به جلب آرای انتخاباتی آنان برای تعیین رئیس جمهور آینده بپردازد و از سوی دیگر دائما بر قصد دولت برای ایجاد نارضایتی های شورش انگیز اجتماعی تاکیذ می کنند. معلوم نیست این جماعت بر اساس کدام منطق و روش محاسباتی ، رضایتمندی مردم از برخورداری مادی را زمینه ایجاد اغتشاش خیابانی و شوریدن علیه نظام می دانند!؟

مواضع ضد احمدی نژادی های ذاتی و عرضی آنچنان خالی از منطق وشعورمندی شده است که ثابت می کند بعضی عناصر سابقا فرهیخته به علت شکست عشقی خود در دولت احمدی نژاد از فراز اندیشه های فاخر و اخلاقی به جایگاه افراد عصبی ، ناسزاگو و خودخواه سقوط کرده اند. داستان اینان به ماجرای کسانی می ماند که به رغم مدت ها تلاش برای دلربایی از معشوق خود پاسخ نه شنیدند و به جای آنکه رسم عاشقی را پاس بدارند به صورت معشوق سابق خود اسید می پاشند.
نظرات بینندگان
ایراندوست
|
Germany
|
۱۲:۴۹ - ۳۰ دی ۱۳۹۱
۰
۰
لابد موافقاش مسلمان و عاشقان سینه چاکش هم معصوم هستن...
هر هر هر