سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۵

دولت در انتخابات آينده بايد بيطرف باشد

سخنگوي جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: دولت در انتخابات آينده از هيچ نامزدي اعلام حمايت نكند.
کد خبر : ۹۳۳۳۶
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ کمال سجادی درباره ضرورت‌های برگزاری انتخابات پرشور گفت: به طور حتم تمامی جریاناتی که در انتخابات سال آینده حضور خواهند داشت باید در برنامه‌های خود توجه به گفتمان انقلاب اسلامی و منویات رهبری را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری باید به این درک برسند که اولویت اصلی‌شان مسئله معاش مردم و نیازهای اساسی آنها باشد زیرا ملت در انتخاب آنها نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

سخنگوي جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری باید با یک نگاه دقیق و کلان به چشم انداز آینده ایران برنامه‌های خود را ترسیم کنند.

سجادی با بيان اينكه دولت در انتخابات آينده از هيچ نامزدي اعلام حمايت نكند تصریح کرد:حضور پرشور مردم در انتخابات پيشرو با توجه به سابقه آنها حتمي است.
نظرات بینندگان
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱
۰
ببینید چه حرفی میزند . " دولت در انتخابات آینده از هیچ نامزدی اعلام حمایت نکند . " این چه جمله ای است ؟ تا بوده همین بوده که با پایان یک دولت ، یک نامزد از طرف آن دولت پیشنخاد میشود . حالا این دولت چه فرقی با سایر دولت ها داره ، که حق اعلام هیچ نامزدی رو نداره . بله از امکانات دولتی نباید برای اون استفاده کنه . ببینید چقدر ترس و واهمه دارن نسبت به معرفی یک کاندید از طرف دولت . میدونن در صورت معرفی ، درصد بالایی از آراء رو به خودش اختصاص میده .
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۰
۰
دولت کی بی طرف بوده که این دفعه هم بیطرف باشه
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۰
۰
آخ چشمم