سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱

مایلی کهن: حق ما امروز برد بود

سرمربی تیم گهر دورود لرستان گفت: بچه‌های ما امروز خوب کار کردند و حق ما برد بود.
کد خبر : ۹۲۹۸۷

به گزارش صراط، محمد مایلی‌کهن لحظاتی پیش پس از دیدار دو تیم گهر دورود و پیکان در جمع خبرنگاران گفت: این بازی یکی از بازی‌های خوبی بود که هر دو تیم از خود به نمایش گذاشته‌اند .

وی با بیان اینکه تیم گهر موقعیت‌های خوبی را داشت و الحمدالله دو تا از این موقعیت ها را تبدیل به گل کردند، یادآور شد: بچه های تیم گهر دورود آنچه که در توان داشته‌اند امروز به کار گرفته‌اند و در نیمه اول توسط مجید مجید باجلان و در نیمه دوم نیز توسط همین بازیکن دروازه پیکان 2 بار باز شد .

سرمربی تیم گهر دورود لرستان گفت: باید از همه مردم فهیم لرستان و بخصوص جوانان فهیم دورود به خاطر تشویق مثبت آنها تقدیر و تشکر کنم.

مایلی کهن خاطر نشان کرد: باید از بچه‌های تیم گهر دورود نیز به خاطر پایه کار آمدن تمام توان خود تقدیر و تشکر کرد زیر امکاناتی که ما در اختیار داریم امکاناتی ناچیزی است و بچه‌ها بدون هیچ اضافه‌کاری، در تمرینات این تیم شرکت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: تیم گهر دورود در دو بازی خانگی خود در برابر راه‌آهن تهران و پیکان به پیروزی رسیده و در واقع این بازی ششمین امتیازی است که در خانه نصیب گهر دورود می‌شود.

مایلی‌کهن در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه وضعیت گهر چه جوری می شود، گفت: گهر روز به روز خود را از انتهای جدول به میانه جدول خواهد کشید.

سرمربی تیم گهر دورود لرستان در مورد تماشاگران گفت: اکثر جاها به نوعی تماشاگران فشار منفی به طرف مقابل وارد می کنند اما تماشاگران فهیم و نجیب دورود به هر دو تیم انرژی مثبت می دهند و ما از این انرژی‌ها به خوبی استفاده می کنیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

مایلی کهن در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بازی گهر دورود به ذوب آهن اصفهان را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: همه بازی‌ها برای ما سخت است، ذوب آهن هم خوب یارگیری کرده امیدواریم بازی خوبی را بچه ها ارائه دهند و در آنجا نتیجه بگیریم.

لازم به ذکر است، با حضور بیش از 2000 تماشاگر دورودی تیم گهر دورود در مقابل پیکان با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

منبع: فارس