سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱

عينک جنجالي گوگل در ايران +عکس

عينک گوگل يکي از پرسروصدا‌ترين اختراع‌هاي سال ۲۰۱۲ بود که توسط مجله تايمز به عنوان يکي از سه اختراع بر‌تر سال انتخاب شد.
کد خبر : ۹۲۴۱۵
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ عينک گوگل يکي از پرسروصدا‌ترين اختراع‌هاي سال ۲۰۱۲ بود که توسط مجله تايمز به عنوان يکي از سه اختراع بر‌تر سال انتخاب شد. اين عينک را مي‌توان به عنوان موفق‌ترين محصولي که در آن از تکنولوژي واقعيت افزوده استفاده شده معرفي کرد.



عينک گوگل که تحت سيستم عامل اندرويد طراحي شده است، امکانات فراواني را در اختيار کاربر قرار مي‌دهد از جمله: تقويم، نقشه، جستجوي گوگل، چت تصويري و.... طراحي ساده و بدون شيشه اين عينک باعث شده تا کاربران بسياري براي استفاده از آن سرودست بشکنند چون نه تنها جديد است و امکانات جالبي را به کاربر مي‌دهد بلکه محدوديتي هم براي او به وجود نمي‌آورد. اين عينک مي‌تواند تصاوير زنده‌اي را که کاربر مي‌بيند همزمان ضبط کرده و در هنگام نياز نمايش دهد.

همچنين مي‌تواند اطلاعات ذخيره شده را به وسيله واي فاي به کامپيو‌تر شخصي شما منتقل کند. عينک گوگل از نسخه آزمايشي گذشته و به توليد انبوه رسيده است. مايه‌دار‌ها در جريان باشند که قيمتش در بازار‌هاي جهاني ۱۵۰۰ دلار است. خوشبختانه اين روز‌ها در ايران هم مي‌توانيد آن را پيدا کنيد. هرچند که با توجه به وضعيت اينترنت هنوز خيلي نمي‌شود روي استفاده درست و حسابي از آن حساب کرد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۱
۱
۲
منم میخوامممممممممممم