چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸

جزئیات سقوط هلی کوپتر در مشهد

يك فروند هلي‌كوپتر امداد اورژانس صبح امروز در حين انجام ماموريت و انتقال مصدومين در مشهد سقوط كرد و از 10 سرنشين آن 9 نفر كشته شدند.
کد خبر : ۸۶۸۳۷
به گزارش صراط، دكتر معصومي رئيس مركز حوادث و فوريت هاي پزشكي كشور در پي وقوع حادثه واژگوني مینی بوس در ملك‌آباد مشهد يك فروند هلي‌كوپتر امداد اورژانس مشهد جهت كمك به مصدومين حادثه اعزام شد كه پس از امدادرساني به حادثه‌ديدگان و در حالي كه در حال انتقال 5 مصدوم حادثه ديده بود، در راه دچار سانحه شد و سقوط كرد.

 در پي سقوط اين هلي‌كوپتر 9 نفر از 10 سرنشين آن جان باختند.

معصومي در ادامه عنوان كرد:اين حادثه ساعت 07:08 دقيقه صبح امروز در پي وا‍ژگوني يك دستگاه ميني بوس در جاده ملك اباد مشهد بود كه بعد از اطلاع به مركز اورژانس ساعت 7:20 دقيقه گروه امداد هوايي در محل حاضر شده و بعد از امداد رساني در حال انتقال مصدومين به خاطر مه آلود بودن هوا با دكل فشار قوي برق برخورد و سقوط كرد

وي افزود:سرنشينان اين هلي كوپتر كه شامل 4 عضو گروه پرواز ،يك تكنيسين اورژانس و 5 مصدوم حادثه بودند كه تا به حال 9 نفر آنها كشته ويك نفر زنده ماند و به بيمارستان انتقال يافت.

گفتني است سرنشينان هلي‌كوپتر اورژانس شامل يكي از همكاران اورژانس به نام مهدي مهديزاده، چهار نفر گروه پرواز و 5 مصدوم حادثه واژگوني مینی بوس در ملك‌آباد مشهد بوده‌اند.