دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴

سوال‌از رئیس‌جمهورحرکت اقتصادی‌است

نماینده مردم بروجرد با بیان اینکه طرح سوال از رئیس‌جمهور فعل سیاسی هوشمند با لفافه اقتصادی است، گفت: انحراف اذهان مردم از تحریم‌ها و دشمنی‌ها، فرار رو به جلوست.
کد خبر : ۸۶۲۷۹

به گزارش صراط ، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد با بیان اینکه ضمن احترام برای هیئت رئیسه باید گفت طرح سوال از رئیس جمهور بر فضای سیاسی، اقتصادی و ذهنیتی مردم اثرگذار است،‌ اظهار داشت: باید در سوال از رئیس‌جمهور هوشمندانه‌‌تر عمل کرد.

بیرانوند تصریح کرد: طرح سوال از رئیس‌جمهور با عجله اعلام وصول شد و در حد نصاب آن در همان جلسه نیز تشکیک  بود؛ در حال حاضر نیز حد نصاب این طرح زیر سوال است چراکه برخی  نمایندگان گفتند امضاهای خود را پس گرفته‌ و انصراف خود را اعلام کرده‌اند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تعداد نمایندگان امضاکننده لب مرز است و اگر انصراف 4 نماینده پذیرفته شود طرح سوال رئیس‌جمهور از حد نصاب می‌افتد، گفت: گفته می‌شود این انصراف‌ها پس از اعلام وصول بوده در حالی که نمایندگان  به‌عنوان مدعی زنده می‌گویند قبل از اعلام وصول انصراف داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه 220 نماینده طی بیانیه‌ای فرمایشات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب دانستند ، تصریح کرد: طراحان سوال از رئیس‌جمهور نتوانستند منفعت‌های آن را بگویند در حالی که ضررهای زیادی برای آن می‌توان برشمرد لذا انحراف اذهان مردم از تحریم‌ها و دشمنی‌ها فرار به جلوست.

بیرانوند در پایان افزود: طرح سوال از رئیس‌جمهور فعل سیاسی هوشمند با لفافه اقتصادی است در حالی که باید حقیقت را به مردم گفت، شاید طراحان اولیه دید اقتصادی داشتند اما سوال از رئیس‌جمهور در حال حاضر کارکرد سیاسی دارد.

منبع: فارس